Valse beloftes...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
Dicht!
Groente-nat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Vraagje: Ik heb dus een kookboek. Maar dan in het Engels. Hoe de fuck zeg je nou vegetable stock in het Nederlands? Dat is dan van dat water waarin je allerlei shit (in dit geval, groente) hebt gekookt, en dan gebruik je dat water voor een soep of saus, of soms iets anders.
Nope! we sparen de krachten en het geld voor Carnaval volgende weekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Lyzio het volgende:
Heeft het gamend FOK!volk nog heftige plannen om die smatjes te hosselen vanavond?
Watergroen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Vraagje: Ik heb dus een kookboek. Maar dan in het Engels. Hoe de fuck zeg je nou vegetable stock in het Nederlands? Dat is dan van dat water waarin je allerlei shit (in dit geval, groente) hebt gekookt, en dan gebruik je dat water voor een soep of saus, of soms iets anders.
Nee, tenminste... ik niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Lyzio het volgende:
Heeft het gamend FOK!volk nog heftige plannen om die smatjes te hosselen vanavond?
Carnavalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nope! we sparen de krachten en het geld voor Carnaval volgende week
Edje die TT is gewoon oke!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
Jezus,
TT is ook weer waardeloos. Heb je nog zoveel tijd om een goede TT te bedenken ( aangezien je de laatste poster bent van het vorige topic ) en dan kan je nog niks tofs verzinnen.
Schande.
Pannenkoek.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef Lyzio het volgende:
Wat is er nou weer mis met die TT?Ik vind hem glorieus. Met een zachte G.
Volgens een online woordenboek: Plantaardig aandeel.quote:
quote:
Ik zou het op groentenat houden... (of met verbindingsstreepje)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens een online woordenboek: Plantaardig aandeel.
Dat kan ik niet laten gebeuren spanky! want dan krijgen we een EMO gothic TT!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef SpankmasterC het volgende:
En aquila, ik wilde het nieuwe topic openen
volgens mij bedoel je een groentebouillonquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is het. (Hilarisch voor de hand liggend, eigenlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je een groentebouillon
ff voor de duidelijkheid: Emo en Gothic zijn 2 totaal verschillende muziek stijlen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet laten gebeuren spanky! want dan krijgen we een EMO gothic TT!
Ik werk in de Horecaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is het. (Hilarisch voor de hand liggend, eigelijk![]()
)
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:02 schreef Ruzbeh het volgende:
De cartoons van vroeger zijn helemaal super... vooral muv Looney Tunes.
Tegenwoordig heb je alleen maar shit.
Dat zal die generatie die de huidige shit vet vind ook zeggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:02 schreef Ruzbeh het volgende:
De cartoons van vroeger zijn helemaal super... vooral Looney Tunes.
Tegenwoordig heb je alleen maar shit.
Tom & Jerry van Hanna/Barbera, niet van Warner Bros.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Gozer... Bugs Bunny. Daffy Duck.Die zijn helemaal super. Volgens mij hoort Tom & Jerry ook bij Looney Tunes.
WORDT JE wel eens bang van je eigen Usericon?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zal die generatie die de huidige shit vet vind ook zeggen.
Dat hoor ik zo vaak. Sommige dingen hebben niks te maken met nostalgie.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zal die generatie die de huidige shit vet vind ook zeggen.
Hanna/Barbera... ook zo goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Tom & Jerry van Hanna/Barbera, niet van Warner Bros.
ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WORDT JE wel eens bang van je eigen Usericon?
...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WORDT JE wel eens bang van je eigen Usericon?
Goed bezig SBSquote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef SummerBreeze het volgende:
Joepie, dit keer het topic eerder gevonden dan de laatste keer...
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:50 schreef koei het volgende:
je mag me ook een andere dag een liefdesverklaring sturen hoor Fallen! Ik ben niet zo moeilijk
Sorry, maar aangezien ik al jaren niets krijg doe ik maar alsof deze dag niet bestaatquote:Op zondag 15 februari 2009 01:42 schreef koei het volgende:
Jongens, ik ben teleurgesteld in jullie...
Gewoon GEEN ENKELE valentijnskaart ontvangen... Maar wel toffe gele voetbalschoenen gekocht (voor foto zie mn blog morgen denk ik) en spareribs gegeten en bier gedronken met oud crew. Alleen een beetje jammer dat dat een pokke end weg was en ik dus pas tien minuten thuis ben terwijl ik om iets over 10 de taxi naar het station hadMaar ik heb een weekendretour gehaald, dus ik kan morgen weer terug
![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:09 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Edit: de Kilkenny smaakte prima vandaag
quote:
Je lijkt wel wanhopig koetje...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:50 schreef koei het volgende:
je mag me ook een andere dag een liefdesverklaring sturen hoor Fallen! Ik ben niet zo moeilijk
Bluf!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:14 schreef Bart het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo wel de neiging om hem te wijzigen
Je laat het hequote:Op zondag 15 februari 2009 12:14 schreef Bart het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo wel de neiging om hem te wijzigen
Was echt slecht idd! Even kijken of deel 2 al online staan!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:45 schreef Noorseviking het volgende:
Hopelijk is het interview van Fok!games beter dan die van Gamekings
Want dat interview was toch wel redelijk brak.
Kwam mede door die Dennis kiezen ze de stotteraar uitquote:Op zondag 15 februari 2009 12:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was echt slecht idd! Even kijken of deel 2 al online staan!
Is goed lennart.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:13 schreef lennartb.nl het volgende:
Oja jongens, ik heb een nieuwe naam en dat is Chronoflash. Dus gaarne mij vanaf dit moment zo te noemen.
Dus je wil gewoon even flink doorgesmeerd worden?quote:
quote:
Geef me een goede redenquote:
Jij durft mij iets te zeggen over misbruik van rechten?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:19 schreef koei het volgende:
Anders komen er klachten over je bij de admins en ben je je knopjes ook zo weer kwijtJe zou niet de eerste mod zijn die er na een paar dagen alweer uitvliegt wegens misbruik!
Rechten misbruiken in crewfora is wat anders dan rechten misbruiken in userforaquote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij durft mij iets te zeggen over misbruik van rechten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gast kan ook geen engels! Maar hij was de enige Uwe Boll fanquote:Op zondag 15 februari 2009 13:12 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Kwam mede door die Dennis kiezen ze de stotteraar uit
Je mag idd niet je macht misbruiken!quote:
Ik quote het even.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was ik maar mod dan gingen meteen alle PS3 en Wii topiec's op slot
Alleen daarom ben je al geen MODquote:Op zondag 15 februari 2009 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je mag idd niet je macht misbruiken!
Was ik maar mod dan gingen meteen alle PS3 en Wii topiec's op slot
Maar lennart, dit zijn allemaal hoofdletters... dat lijkt op schreeuwen en mag eigenlijk niet volgens de netiquette.quote:
Jongen dat is frans en chiquequote:
En dat is meteen reden 2: je kunt geen fouten erkennenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jongen dat is frans en chique![]()
Pauper
Jawel maar dat deed ik express omdat het mooier staat!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:59 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En dat is meteen reden 2: je kunt geen fouten erkennen
Weet ikquote:Op zondag 15 februari 2009 15:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel maar dat deed ik express omdat het mooier staat!
Le Topiec![]()
Ik zou jou ook meteen bannen trouwens
Nee ik zou je niet bannen! Ik vind je wel tof maar soms irritant!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:05 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Weet ikmaar dat zo me weinig boeien
Dus tja wat je er dan mee bereikt
Joost mag het weten
*pijnljike stilte, niemand die reageert*quote:Op zondag 15 februari 2009 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
Part 2 voor de liefhebbers:
http://www.gamekings.tv/i(...)met-uwe-boll-deel-2/
Hij stond er ook pas 5 minquote:Op zondag 15 februari 2009 15:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
*pijnljike stilte, niemand die reageert*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
PS3 bezittersquote:Op zondag 15 februari 2009 17:17 schreef Scarface2004 het volgende:
Nieuwe sixaxis en GT5 prologue te koop, voor 3 gram wiet![]()
TT veranderen is geen machtsmisbruik, das gewoon ff een funny tussendoor, zeker in een incrowd-slowchattopicquote:Op zondag 15 februari 2009 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je mag idd niet je macht misbruiken!
Kijk, das nou wel machtsmisbruikquote:Was ik maar mod dan gingen meteen alle PS3 en Wii topiec's op slot
Topic in het Frans is Topique, dat weet iedereenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jongen dat is frans en chique![]()
Pauper
Nietes, dat is: 'matière'quote:Op zondag 15 februari 2009 18:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Topic in het Frans is Topique, dat weet iedereen
Rossdale doet dat ook te pas en te onpas! Maar ik vind dat we Uwe Boll wel kunnen eren nu!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:15 schreef Bart het volgende:
TT veranderen is geen machtsmisbruik, das gewoon ff een funny tussendoor, zeker in een incrowd-slowchattopic
Ik zou er gewoon een dictatuur van maken! En mijn User-icon komt dan op de vlaggenquote:Kijk, das nou wel machtsmisbruik
Jeweet het!quote:Topic in het Frans is Topique, dat weet iedereen
Avondwinkelquote:Op zondag 15 februari 2009 18:43 schreef koei het volgende:
Ik ga straks naar The Curious Case of Benjamin Button heb ik net besloten!
Nu moet ik nog gaan besluiten wat ik ga eten voor die tijd... Ik heb niks in huis volgens mij en de supermarkten zijn alweer dicht
Nee nog niet, en Valkyrie lijkt me vreselijkquote:Op zondag 15 februari 2009 19:12 schreef koei het volgende:
Hij draait in de grote bios in Den Haag ook alleen in het Nederlands. Gelukkig heeft Den Haag 3 pathé's, dus ik kan toch naar de Engelse versie. Alleen draait die alleen overdag
Heb je slumdog millionaire al gezien? Die wil ik ook nog heel graag zien. Ik moet alleen eerst nog even mijn achterstand door mn vakantie wegwerkenNu Benjamin Button en dan later deze week Valkyrie, dan heb ik de mustsee's die ik gemist had weer ingehaald!
En of die nog iets tegen de kijkers wou zeggen FUCK YOURSELF!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:17 schreef Noorseviking het volgende:
lol in part 2 op het einde
Give me money and buy my dvd
Rossdale mag dat ook gewoon!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
Rossdale doet dat ook te pas en te onpas! Maar ik vind dat we Uwe Boll wel kunnen eren nu!
Goed dat ik het weet, zorg ik ervoor dat je niet in de crew komtquote:Ik zou er gewoon een dictatuur van maken! En mijn User-icon komt dan op de vlaggen![]()
N00bquote:Jeweet het!
Maar ik wist dat niet ik dacht Topiec
quote:
Dag ga je hier in SC lekker verderquote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef Fallen het volgende:
Bart verwijdert gewoon zomaar een fitti tussen mij en SuperFruit...![]()
Mijn post-geschiedenis is geweld aangedaan!
Naah... Bart, je moet een grapje kunnen herkennen.....quote:
Je bent echt bang dat ie de TT gaat vervangenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:39 schreef AQuila360 het volgende:
Supermod BartjeHij kan tot 10 berichten tegelijk modden en als het moet 6 lui met 1 muisklik bannen
Echt nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je bent echt bang dat ie de TT gaat vervangen
Ik ben nou niet bepaald een van Damme fanquote:Op zondag 15 februari 2009 22:52 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hier hebben we Rkatier de Iron Maiden fan! Helaas zien we zijn TAToo niet
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ben nou niet bepaald een van Damme fan
En de poster die ik heb is Brave new world en niet Aces High en tja zo zie ik er ook weer niet uit
Maar ik heb tenminste een bepaalde muzieksmaak: of je er nu mee eens bent of niet. Jij daarintegen.......
Hoe durf je chipz in dat lijstje te zettenquote:
Vengaboys! Special D! Dune! Charlie Lownoise! Mental Theo! Djumbo!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe durf je chipz in dat lijstje te zetten
Toybox & Aqua
De film is inderdaad een beetje traag, maar omdat het idee achter de film zo tof is bleef ik geïnteresseerd kijken en afvragen wat er straks en uiteindelijk zou gebeuren, of dit nou grote wendingen waren of niet. Dat gecombineerd met hoe het forrest gump style wordt verteld maakte het voor mij een hele toffe film.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:59 schreef koei het volgende:
Ik vond Benjamin Button tegenvallen Lennie... Het idee achter de film is wel interessant, maar de uitwerking is matig. Het verhaal is traag en kabbelt maar voort en er gebeuren teveel niet interessante dingen. Neem bijvoorbeeld die bejaarde vrouw met die hond die nieuw binnenkomt. Er wordt daarna gezegd dat ze een heel speciale vrouw voor Benjamin was, maar waarom wordt niet duidelijk gemaakt. Alleen omdat ze hem leert piano-spelen? De echte vader hadden ze er na de intro helemaal uit mogen knippen en die tussenstukjes over de orkaan en het ziekenhuis waren ook totaal overbodig, al zal daar wel een bepaalde gedachte achter zitten die veel mensen niet doorzien. De man die 7 keer door bliksem geraakt was, was daarentegen wel geweldig bedacht
Ik heb krokusvakantiequote:Op maandag 16 februari 2009 02:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe is het vakantie? Ik moet... Nouja ik heb sinds kort een 4daags weekend, dus ik hoef pas dinsdag weer aan de bak, maar toch! Geen vakantie hier!
Ik zeg ook niet dat jij aan het baggeren wasquote:Op zondag 15 februari 2009 22:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Naah... Bart, je moet een grapje kunnen herkennen.....
Trouwens, SF was aan het baggeren, ikke nie!
Vakantie? Ik heb helegaar geen vakantiequote:Op maandag 16 februari 2009 02:16 schreef lennartb.nl het volgende:
KOMOP het is vakantie! Beetje nachtleven hier graag!
Doe mij maar het orgineelquote:
Special D is wel vet!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vengaboys! Special D! Dune! Charlie Lownoise! Mental Theo! Djumbo!
Je weet zelf
quote:Op maandag 16 februari 2009 02:16 schreef lennartb.nl het volgende:
KOMOP het is vakantie! Beetje nachtleven hier graag!
Gewoon GAM checken op gare TT's en je vind het topic zo weerquote:Op maandag 16 februari 2009 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Ah, het vorige topic was al dichtHeulemaal niet gemerkt.
[ afbeelding ]
Dat zeg je verkeerd. Alleen voor studenten bedoel je. Werkenden moeten gewoon doorquote:Op maandag 16 februari 2009 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen voor die noorderlingen. Hier is het volgende week pas. Vrijdagavond vertrek ik lekker naar oostenrijk om in de sneeuw rond te rollebollen
Werkenden zonder kinders kunnen vrij nemen wanneer ze maar willen. Niet zo zeurenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd. Alleen voor studenten bedoel je. Werkenden moeten gewoon door
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen voor die noorderlingen. Hier is het volgende week pas. Vrijdagavond vertrek ik lekker naar oostenrijk om in de sneeuw rond te rollebollen
Als ze achter de kassa zitten ja, ik heb verantwoordelijkhedenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Werkenden zonder kinders kunnen vrij nemen wanneer ze maar willen. Niet zo zeuren
Jij moet ten alle tijden de blikjes groenten zo draaien dat de labels goed zichtbaar zijn op de schap?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ze achter de kassa zitten ja, ik heb verantwoordelijkheden
Dan moet je jouw verantwoordelijkheden zo plannen dat je vrij kunt nemen.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ze achter de kassa zitten ja, ik heb verantwoordelijkheden
Ik kreeg een Donald Duckje (om toch iets te geven) met de melding dat mijn valentijnscadeau nog volgt en dat er wat mis was gegaan met de bestellingquote:Op zondag 15 februari 2009 01:42 schreef koei het volgende:
Jongens, ik ben teleurgesteld in jullie...
Gewoon GEEN ENKELE valentijnskaart ontvangen... Maar wel toffe gele voetbalschoenen gekocht (voor foto zie mn blog morgen denk ik) en spareribs gegeten en bier gedronken met oud crew. Alleen een beetje jammer dat dat een pokke end weg was en ik dus pas tien minuten thuis ben terwijl ik om iets over 10 de taxi naar het station hadMaar ik heb een weekendretour gehaald, dus ik kan morgen weer terug
![]()
Ik vond er ook niet bijster veel aan. En mijn god wat was die baby lelijk zegquote:Op zondag 15 februari 2009 23:59 schreef koei het volgende:
Ik vond Benjamin Button tegenvallen Lennie... Het idee achter de film is wel interessant, maar de uitwerking is matig. Het verhaal is traag en kabbelt maar voort en er gebeuren teveel niet interessante dingen. Neem bijvoorbeeld die bejaarde vrouw met die hond die nieuw binnenkomt. Er wordt daarna gezegd dat ze een heel speciale vrouw voor Benjamin was, maar waarom wordt niet duidelijk gemaakt. Alleen omdat ze hem leert piano-spelen? De echte vader hadden ze er na de intro helemaal uit mogen knippen en die tussenstukjes over de orkaan en het ziekenhuis waren ook totaal overbodig, al zal daar wel een bepaalde gedachte achter zitten die veel mensen niet doorzien. De man die 7 keer door bliksem geraakt was, was daarentegen wel geweldig bedacht
Gelukkig komt Transformers 2 over een paar maanden al uit. Explosies, gigantische robots (Devastator: 120 voet hoog!!ZOMG!!!!!EINS!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!ELEVEN!!!!!!), lekker wijf, snelle auto's, schietpistooldingen, HEERLIJK!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond er ook niet bijster veel aan. En mijn god wat was die baby lelijk zeg
I second thatquote:Op maandag 16 februari 2009 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gelukkig komt Transformers 2 over een paar maanden al uit. Explosies, gigantische robots (Devastator: 120 voet hoog!!ZOMG!!!!!EINS!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!ELEVEN!!!!!!), lekker wijf, snelle auto's, schietpistooldingen, HEERLIJK!
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gelukkig komt Transformers 2 over een paar maanden al uit. Explosies, gigantische robots (Devastator: 120 voet hoog!!ZOMG!!!!!EINS!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!ELEVEN!!!!!!), lekker wijf, snelle auto's, schietpistooldingen, HEERLIJK!
Ja, al kan ze deze scene niet meer overtreffen:quote:
Hierna heb ik de film uitgezetquote:Op maandag 16 februari 2009 11:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, al kan ze deze scene niet meer overtreffen:
[ afbeelding ]
en de rotzooi van het plafond geschraapt?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hierna heb ik de film uitgezet
Fel groene tuinbroek met roze colbert eroverheen en een piratenhoed en eyepatch!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:06 schreef AQuila360 het volgende:
Zal ik m'n crappy piratenpak aan doen of het roze vacht colbertje of toch die fel groene tuinbroek
Maikuuulquote:Op maandag 16 februari 2009 12:06 schreef AQuila360 het volgende:
Zal ik m'n crappy piratenpak aan doen of het roze vacht colbertje of toch die fel groene tuinbroek
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Fel groene tuinbroek met roze colbert eroverheen en een piratenhoed en eyepatch!
Oh, je hebt het over mijn pensioen! Zeg dat dan meteenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je jouw verantwoordelijkheden zo plannen dat je vrij kunt nemen.
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en de rotzooi van het plafond geschraapt?
Kwam je nog dooie katten tegen?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:42 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn hele kamer eens opnieuw ingedeeld, hou toch best wel veel ruimte over
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kwam je nog dooie katten tegen?
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:55 schreef Rossdale het volgende:
Net zo zielig als toen je jouw vriendin betrapt had door het filmpje op haar GSM?
Ik geloof er geen fuck van
Op het randjequote:Op maandag 16 februari 2009 13:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kwam je nog dooie katten tegen?
Wie zegt dat ik het niet wistquote:
Ik wist het ook nietquote:
Het is je vergeven.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet![]()
Het was niet mijn bedoeling je te kwetsen en je pijn te doenEcht niet Edje
![]()
Eens met Disjfa...quote:
Hij heeft al 12 keer gezegd hier dat het niet waar was en je hebt hem dat ook al 13 keer gezegd....quote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef AQuila360 het volgende:
Edje maak een foto van die dooie kat op je kop en ik geloof je
Ohh is echt echt niet waarquote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hij heeft al 12 keer gezegd hier dat het niet waar was en je hebt hem dat ook al 13 keer gezegd....
Waar komt deze vraag vandaan ineens?
Er is geen kat van Ed. Nooit geweest ook. En als ie er was is ie nu dood. Hij heeft zich al dan niet opgehangen.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil de waarheid over die kat van ED boven water krijgen!
Oke duidelijk!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Er is geen kat van Ed. Nooit geweest ook. En als ie er was is ie nu dood. Hij heeft zich al dan niet opgehangen.
Hehehquote:Op maandag 16 februari 2009 14:46 schreef disjfa het volgende:
* disjfa droomt
Er is geen AQuila360. Nooit geweest ook. En als ie er was is ie nu dood. Hij heeft zich al dan niet opgehangen.
Alle zielige topics van Edwinuss zijn 100% bullshit en een schreeuw om aandacht. Vreemdgaande vriendin, dooie kat you name it.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil de waarheid over die kat van ED boven water krijgen!
Ben emo geworden!quote:
quote:
Autosimulatiequote:Emo's worden door sommigen ook geassocieerd met automutilatie en zelfmoord
Lees de tekst die je quote nog eens een keer?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
[..]
AutosimulatieIn elke emo zit een gamer
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Lees de tekst die je quote nog eens een keer?
zie je nu zelf ook dat er niets over simuleren, maar over mutileren staat?
Disjfa made a funny!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Lees de tekst die je quote nog eens een keer?
zie je nu zelf ook dat er niets over simuleren, maar over mutileren staat?
Een bokkepootzor!quote:
Jij hebt geleerd als jij plaatjes ziet dat je moet zeggen wat erop staatquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij hebt geleerd als jij plaatjes ziet dat je moet zeggen wat erop staat
Goedzo jongen! Je mag bijna doorgaan voor de koelkast
quote:
Iedereen gelooft die shit, kan ik niks aan doenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alle zielige topics van Edwinuss zijn 100% bullshit en een schreeuw om aandacht. Vreemdgaande vriendin, dooie kat you name it.
JOE TOLT EE DZJOOK!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:12 schreef disjfa het volgende:
Ik vind net een foto van de mensen hier!
[ afbeelding ]
Zijn dat tegenwoordig Emo's? Vroeger hadden daar alleen gothictrutjes last vanquote:Op maandag 16 februari 2009 14:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
[..]
AutosimulatieIn elke emo zit een gamer
Toevallig familie van Noorsbloed?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Iedereen gelooft die shit, kan ik niks aan doen
Je bent de afgelopen 5 jaar niet meer buiten gekomenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zijn dat tegenwoordig Emo's? Vroeger hadden daar alleen gothictrutjes last van
Pics or it didn't happen. Ik neem genoegen met een kruis in de tuin.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:16 schreef Edwinuss het volgende:
Dat van de kat is overigens wel waar
Zolang staat die zooi niet in de aandacht hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 15:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je bent de afgelopen 5 jaar niet meer buiten gekomen![]()
Nee, Gothicmiepjes zijn dankzij de emo's de lol van het leven weer in gaan zien. Ineens zoog hun leven niet zo hard meer.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zijn dat tegenwoordig Emo's? Vroeger hadden daar alleen gothictrutjes last van
Maar nee ik moet die Emo zooi niet. Daar blijf ik het liefst ver bij uit de buurt.
Ik wil niet weten wat voor groep er moet komen om datzelfde bij Emo's te week te brengenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, Gothicmiepjes zijn dankzij de emo's de lol van het leven weer in gaan zien. Ineens zoog hun leven niet zo hard meer.
Ik heb niet eens een tuinquote:Op maandag 16 februari 2009 15:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen. Ik neem genoegen met een kruis in de tuin.
Dikke tetten!!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Ge-ni-a-le videoclip (lichtelijk NFSW)
Dude srrslyquote:Op maandag 16 februari 2009 15:18 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zolang staat die zooi niet in de aandacht hoorDit is iets van de laatste 3 jaar en ik loop gewoon met een boogje om dat volk heen. Iedergeval dat volk wat ik tegenkom in me kroeg. Sommigen houden het de hele avond vol om zielig in een hoekje te gaan zitten
Nee daarom ga je uit
die liggen op het kerkhof en ik durf te wedden dat emo's daar zelfs van durven te zeggen: "Die hebben het veel beter dan wij.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat voor groep er moet komen om datzelfde bij Emo's te week te brengen
Jij zult er wel verstand van hebbenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dude srrsly
Emo`s bestaan al minimaal 8 jaar en daarvoor waren de goths al jaaaaaaren bezig met zichzelf van kant maken.
Was dat niet 1998 ofzo.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:26 schreef Lyzio het volgende:
Wanneer gaat de hype van vamps doorslaan hier? Gisternacht een sneak preview van gezien in South Park. Arme Butters...
Of woon je gewoon in het boeren land, zo naast AQ ofzo ?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Jij zult er wel verstand van hebben, dan ben ik blij dat ik er nog maar 3 jaar last van dat volk heb.
Dát is nog eens een prijsquote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
![]()
Je gaat door voor een tonnetje Zyklon B!
Ik weet het niet eigenlijk. Hij was gisternacht, of eergisternacht op Comedy Central.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Was dat niet 1998 ofzo.
[..]
Of woon je gewoon in het boeren land, zo naast AQ ofzo ?
Ja da's een toffe aflevering!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Hij was gisternacht, of eergisternacht op Comedy Central.
Volgens mij is hij een halfjaar/jaar oud ongeveerquote:Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Hij was gisternacht, of eergisternacht op Comedy Central.
We worden oudquote:Op maandag 16 februari 2009 15:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja da's een toffe aflevering!
Maar volgens mij zijn Vamps alweer een beetje uit hier in NL, ze waren wel hot toen de Goths ook hot waren, dan had je de vleermuisjes inderdaad!
Maar dan heb je ook nog van die donkere Keltische dozen, die boos worden als je ze goth noemt want ze luisteren naar harpmuziek enzo... Ik snap ze allemaal niet meer...
quote:
Boerenlul ik woon niet in boerenlandquote:Op maandag 16 februari 2009 15:27 schreef disjfa het volgende:
Of woon je gewoon in het boeren land, zo naast AQ ofzo ?
Laten we hopen van niet. Dat wordt zilverwaar en knoflook inslaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een halfjaar/jaar oud ongeveer
Ik ben bang dat wij de Vamp rage nog wel krijgen hier
Ohja, helemaal vergeten. Ik had me ook opgegeven als modquote:Op maandag 16 februari 2009 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
Bart zou als nieuwe mod dit verderfelijke hol moeten sluiten!
Criminele bende hier
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Dat wordt zilverwaar en knoflook inslaan.
Je komt er toch niet tussen is allemaal inteeltquote:Op maandag 16 februari 2009 15:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ohja, helemaal vergeten. Ik had me ook opgegeven als mod
Ik bereid me alvast voor op de nieuwe hype. Mensen verkleed als weerwolven, die alleen maar naar het gejank van die beesten luisteren. Het liefst zelf opgenomen.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]amateur, zilver werkt alleen op weerwolven. Knoflook en UV-lampen hebben we nodig. En Daywalkers!
[ afbeelding ]
Nee ik doe niet aan slaafjes i.t.t meneer Dwaas. Isjfa!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:41 schreef disjfa het volgende:
Lyzio, ben jij trouwens AQ`s nieuwe slaafje?
nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:39 schreef disjfa het volgende:
Weet je nog! Vroeger! Toen we buffy keken
Veel te veel voor betaald.quote:
Ja. Ik mag nu een paar uurtjes hier spammen en daarna moet ik AQuilas plastieken Worms-poppetjes af gaan stoffen.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:41 schreef disjfa het volgende:
Lyzio, ben jij trouwens AQ`s nieuwe slaafje?
Waarschijnlijk wel iddquote:Op maandag 16 februari 2009 15:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Veel te veel voor betaald.
Toen was je wat? 8? Wist je nog niet eens wat je met je piemel moest doenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben van de Baywatch-generatie.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Toen was je wat? 8? Wist je nog niet eens wat je met je piemel moest doen
Toen had je zeker ook al 3 dames zwanger gekregenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]dude, dat wist ik al vanaf m'n 5e.
LALquote:Op maandag 16 februari 2009 15:50 schreef Lyzio het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)verkloot_trucje.html
ROFLEINZ!!![]()
![]()
Wat een koning
nee, helaasquote:Op maandag 16 februari 2009 15:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Toen had je zeker ook al 3 dames zwanger gekregen
aantal posts: 19105 (gemiddeld 10 per dag)quote:Op maandag 16 februari 2009 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
lutsers die patsen met hun gebrek aan een leven
True story. Ik heb geen levenquote:
Je bent hans kazanquote:Op maandag 16 februari 2009 16:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
True story. Ik heb geen levenEn nu ben ik echt weg!
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
aantal posts: 19105 (gemiddeld 10 per dag)
Look who's talking
Hee die telt ook de crewfora mee, dus dat is niet helemaal eerlijk!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
aantal posts: 19105 (gemiddeld 10 per dag)
Look who's talking
Blue Dragon heb ik ook een blauwe Maandag gespeeldquote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef Lyzio het volgende:
Daar ben ik weer schatjesBurnout Ultimate Box en Blue Dragon gehaald
Woordspeling om te huilenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Blue Dragon heb ik ook een blauwe Maandag gespeeld
Hij was wel goed Edjequote:
Ga naar de gamesboer dude!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:36 schreef Lyzio het volgende:
En het is weer 17.00 geweest. Tijd voor bier. Vandaag.. iets anders:
[ afbeelding ]
Ben ik toch al lang geweest!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga naar de gamesboer dude!
WTF is trouwens Edel Pis![]()
Hij is leuk jaquote:Op maandag 16 februari 2009 17:46 schreef Edwinuss het volgende:
Ben Blades of Glory aan het kijken, wat een geniale film
die humor is toch zo droogquote:Op maandag 16 februari 2009 18:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hij is leuk jaDodgeball valt ongeveer in dezelfde categorie.
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:46 schreef Edwinuss het volgende:
Ben Blades of Glory aan het kijken, wat een geniale film
AQuiGay,quote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef AQuila360 het volgende:
Disjfa mist vliegtuig en flipt de pan uit
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef Lyzio het volgende:
AQUILA!
Video-requests? Gamer requested!
Hele mooie zinquote:Op maandag 16 februari 2009 16:03 schreef Lyzio het volgende:
Die kan wel een aardig potje Worms op de mat leggen.
Je weet het!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:19 schreef Lyzio het volgende:
Gewoon doen AQuila! Your claim to fame!
Omdat rond zo lastig te maken is met touwen.quote:
Omdat je het afsluitproces opstart.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:42 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom moet je bij Windows op START drukken om af te sluiten ?
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef Rkatier het volgende:
Waarom heet maandverband maandverband als je het maar 1 dag gebruikt
Hoezo maar 1 dag?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef Rkatier het volgende:
Normaal gaat het hier over games, bier & tieten. Maar vanaf nu is het de beurt aan de vrouwen? Dus 56 topics lang over ongesteldheid, winkelen en pijpen?quote:
Omdat ze dicht moeten kunnen als al het personeel ziek is.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef Lyzio het volgende:
Waarom zit er een slot op de deur van een 24 uurswinkel?
ROFLEINZ!1
maand·ver·band het; o -en verband, gedragen bij menstruatiequote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef Rkatier het volgende:
Ja, bij jou heet het maandverband omdat je het de hele maand door moet dragenquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ze dicht moeten kunnen als al het personeel ziek is.
[..]
maand·ver·band het; o -en verband, gedragen bij menstruatie
==>
men·stru·a·tie de; v -s maandelijkse bloeding uit het baarmoederslijmvlies bij geslachtsrijpe vrouwen
[..]
Ja, bij jou heet het maandverband omdat je het de hele maand door moet dragen
Nog meer vragen?
TOPICKILLER!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
==>
men·stru·a·tie de; v -s maandelijkse bloeding uit het baarmoederslijmvlies bij geslachtsrijpe vrouwen
[..]
Nog meer vragen?
BUZZKILL!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
==>
[..]
Nog meer vragen?
FROTMOD!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
==>
[..]
Nog meer vragen?
Hoe maak je zo'n Poll?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef koei het volgende:
Hmm, Aqui en Bart gaan nek aan nek voor de 'meest gehaate slowchatter'-positie
Het was een grap van Guido Weijers, niet van mij. Ik had geen zin om een betere te verzinnenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
==>
[..]
Nog meer vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Doorzichtige smoes voor het feit dat je ze gewoon vergeten bent.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
Mensen zoals Koei en Rossdale en SpankmasterC staan niet in die lijst omdat die zowiezo niet gehaat worden!
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat dus. Zelfs AQ was met zijn poll nog niet irritant genoeg om op te stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ik zou hun nooit vergetenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Doorzichtige smoes voor het feit dat je ze gewoon vergeten bent.
[..]
Dat dus. Zelfs AQ was met zijn poll nog niet irritant genoeg om op te stemmen
WTF is dat een kloon van hem die die nu definitief neemt?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:05 schreef Fallen het volgende:
ow, trouwens... ik moest van lennart vertellen dat hij tegenwoordig CHRONOFLASH heet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |