Valse beloftes...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
Dicht!
Groente-nat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Vraagje: Ik heb dus een kookboek. Maar dan in het Engels. Hoe de fuck zeg je nou vegetable stock in het Nederlands? Dat is dan van dat water waarin je allerlei shit (in dit geval, groente) hebt gekookt, en dan gebruik je dat water voor een soep of saus, of soms iets anders.
Nope! we sparen de krachten en het geld voor Carnaval volgende weekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Lyzio het volgende:
Heeft het gamend FOK!volk nog heftige plannen om die smatjes te hosselen vanavond?
Watergroen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Vraagje: Ik heb dus een kookboek. Maar dan in het Engels. Hoe de fuck zeg je nou vegetable stock in het Nederlands? Dat is dan van dat water waarin je allerlei shit (in dit geval, groente) hebt gekookt, en dan gebruik je dat water voor een soep of saus, of soms iets anders.
Nee, tenminste... ik niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Lyzio het volgende:
Heeft het gamend FOK!volk nog heftige plannen om die smatjes te hosselen vanavond?
Carnavalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nope! we sparen de krachten en het geld voor Carnaval volgende week
Edje die TT is gewoon oke!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
Jezus,
TT is ook weer waardeloos. Heb je nog zoveel tijd om een goede TT te bedenken ( aangezien je de laatste poster bent van het vorige topic ) en dan kan je nog niks tofs verzinnen.
Schande.
Pannenkoek.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef Lyzio het volgende:
Wat is er nou weer mis met die TT?Ik vind hem glorieus. Met een zachte G.
Volgens een online woordenboek: Plantaardig aandeel.quote:
quote:
Ik zou het op groentenat houden... (of met verbindingsstreepje)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens een online woordenboek: Plantaardig aandeel.
Dat kan ik niet laten gebeuren spanky! want dan krijgen we een EMO gothic TT!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef SpankmasterC het volgende:
En aquila, ik wilde het nieuwe topic openen
volgens mij bedoel je een groentebouillonquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is het. (Hilarisch voor de hand liggend, eigenlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je een groentebouillon
ff voor de duidelijkheid: Emo en Gothic zijn 2 totaal verschillende muziek stijlen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet laten gebeuren spanky! want dan krijgen we een EMO gothic TT!
Ik werk in de Horecaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is het. (Hilarisch voor de hand liggend, eigelijk![]()
)
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:02 schreef Ruzbeh het volgende:
De cartoons van vroeger zijn helemaal super... vooral muv Looney Tunes.
Tegenwoordig heb je alleen maar shit.
Dat zal die generatie die de huidige shit vet vind ook zeggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:02 schreef Ruzbeh het volgende:
De cartoons van vroeger zijn helemaal super... vooral Looney Tunes.
Tegenwoordig heb je alleen maar shit.
Tom & Jerry van Hanna/Barbera, niet van Warner Bros.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Gozer... Bugs Bunny. Daffy Duck.Die zijn helemaal super. Volgens mij hoort Tom & Jerry ook bij Looney Tunes.
WORDT JE wel eens bang van je eigen Usericon?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zal die generatie die de huidige shit vet vind ook zeggen.
Dat hoor ik zo vaak. Sommige dingen hebben niks te maken met nostalgie.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zal die generatie die de huidige shit vet vind ook zeggen.
Hanna/Barbera... ook zo goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Tom & Jerry van Hanna/Barbera, niet van Warner Bros.
ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WORDT JE wel eens bang van je eigen Usericon?
...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WORDT JE wel eens bang van je eigen Usericon?
Goed bezig SBSquote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef SummerBreeze het volgende:
Joepie, dit keer het topic eerder gevonden dan de laatste keer...
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:50 schreef koei het volgende:
je mag me ook een andere dag een liefdesverklaring sturen hoor Fallen! Ik ben niet zo moeilijk
Sorry, maar aangezien ik al jaren niets krijg doe ik maar alsof deze dag niet bestaatquote:Op zondag 15 februari 2009 01:42 schreef koei het volgende:
Jongens, ik ben teleurgesteld in jullie...
Gewoon GEEN ENKELE valentijnskaart ontvangen... Maar wel toffe gele voetbalschoenen gekocht (voor foto zie mn blog morgen denk ik) en spareribs gegeten en bier gedronken met oud crew. Alleen een beetje jammer dat dat een pokke end weg was en ik dus pas tien minuten thuis ben terwijl ik om iets over 10 de taxi naar het station hadMaar ik heb een weekendretour gehaald, dus ik kan morgen weer terug
![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:09 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Edit: de Kilkenny smaakte prima vandaag
quote:
Je lijkt wel wanhopig koetje...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:50 schreef koei het volgende:
je mag me ook een andere dag een liefdesverklaring sturen hoor Fallen! Ik ben niet zo moeilijk
Bluf!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:14 schreef Bart het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo wel de neiging om hem te wijzigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |