abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68517031
Jullie vergeten bekant te stemmen Stem nu op je favoriete FOK!Idol!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:14:16 #277
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68549689
He bah.
Nu ben ik niet het persoon die zwaar uit mijn dak gaat op koningendag en helemaal opgaat in Oranje feesten.
Maar dat maakte de situatie van gisteren niet minder kut natuurlijk.
Wat een rare koningendag was het gisteren.
pi_68550054
Je zult er maar staan met je kindje.
Helemaal jammer dat hij nu niet meer hier ondervraagd kan worden over het waarom en zo. Maar dat zal ook wel zijn bedoeling zijn geweest, als je de berichten moet geloven over zijn levensomstandigheden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:10:17 #279
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68550235
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:55 schreef nokwanda het volgende:
Je zult er maar staan met je kindje.
Helemaal jammer dat hij nu niet meer hier ondervraagd kan worden over het waarom en zo. Maar dat zal ook wel zijn bedoeling zijn geweest, als je de berichten moet geloven over zijn levensomstandigheden.
Inderdaad.
Jammer dat hij er zo makkelijk mee weg komt.
Mits je in karma gelooft... dan zal het wel goed komen.
(Maar dan vraag ik mij altijd weer af hoe zwaar de karma wel niet geweest moest zijn voor bijvoorbeeld een onschuldig kindje die dan door de auto in kwestie genadeloos word geschept van het een op het andere moment... )
pi_68550484
Dat vraag ik me niet echt af. Ik geloof dat iedereen de kans krijgt om zijn leven te overzien en om daar rekenschap voor af te leggen. Niet als in een hemel of hel, maar om de kans te krijgen om ook op hoger zelfniveau te leren van een leven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68565441
Inderdaad triest wat er gebeurt is gisteren. Wat ik dan ook triest vind dat is dat de media er als een jager op afgaat, de een zijn dood is de ander zijn brood denk ik dan vanzelf aan. Komt dan ook over als sensatie nieuws, weet niet of de bevolking er zoveel behoefte aan heeft maar ik denk dat de media zo zijn manier van presenteren heeft zonder te kijken wat de kijker wilt.
Genieten is toegestaan!!!
pi_68573399
Tijd om maar weer eens op de bank te liggen. Weer een zinloze dag achter de rug. Ondanks dat 1 uur gesport en bijna 3 uur in de tuin bezig geweest. Alsnog een lege dag ondanks de zon, de vogels en de groene bomen. Denk dat ik maar eens een film ga opzetten die exact mijn stemming weergeeft, geen enkele muziek voldoet aan mijn huidige stemming.

Nieuwe oogdruppels gekregen van de oogarts dus ik kan tenminste weer normaal uit de ogen kijken nu.

Op de achtergrond hoor ik nu juichende mensen buiten, een DJ die schreeuwt en de muziek de galmt. Moet er niet aan denken om ertussen te staan, mensen vol levensenergie op dit moment waar ik even niet tegen kan.

Genoeg gezeurd, het is tijd voor een film beurt. Laptop naar binnen en laatste peuk.
pi_68576166
Dat was nog niet zo paniekerig en zo als hoe het nieuws ons gebracht werd. Mijn moeder belde: er is een aanslag geweest. Een auto met schietende mannen in het publiek en in Rotterdam is ook een aanslag gepland. Nou was EW in Rotterdam en wij in Nijmegen
Was wel erg overdreven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68583873
hoi iedereen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:58:02 #285
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68585271
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Dat was nog niet zo paniekerig en zo als hoe het nieuws ons gebracht werd. Mijn moeder belde: er is een aanslag geweest. Een auto met schietende mannen in het publiek en in Rotterdam is ook een aanslag gepland. Nou was EW in Rotterdam en wij in Nijmegen
Was wel erg overdreven.
dat had ik met 9-11
overal in newyork zouden vliegtuigen neerstoren en bommen en het iraakse leger was binnen gevallen

hoest hier verder...
ik heb een rustige koninginnen dag en nacht gehad
gister mn nieuwe leasebak opgehaald toffe auto
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_68586420
Heb nog wel even op een vrijmarkt rondgewandeld en een paar theelichtjes, een paar slippers en een pluchen leeuwenkop gescoord
En gister bij de kringloop een mooie geloogd eiken tafel en twee stoelen voor op het balkon. Beetje bij beetje stellen we ons huisje samen. Er zijn hier ook wel veel dingen die niet meegaan en mijn vriend heeft vorig jaar zelf al grote opruiming gehad. Nu is het uitkijken naar de dag van de sleuteloverdracht
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:46:39 #287
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68586472
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef nokwanda het volgende:
Heb nog wel even op een vrijmarkt rondgewandeld en een paar theelichtjes, een paar slippers en een pluchen leeuwenkop gescoord
En gister bij de kringloop een mooie geloogd eiken tafel en twee stoelen voor op het balkon. Beetje bij beetje stellen we ons huisje samen. Er zijn hier ook wel veel dingen die niet meegaan en mijn vriend heeft vorig jaar zelf al grote opruiming gehad. Nu is het uitkijken naar de dag van de sleuteloverdracht
spannend!!
stay frosty
pi_68611654
pihihihihi, ik was even m'n postgeschiedenis aan het bekijken en god, wat was ik een kneus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_68627446
Goede middag samen. Lekker geslapen vannacht met af en toe een vlaag van dromen, uitgerust wakker geworden dus vanzelf een beter begin van de dag dat zich dan ook doorzet richting de avond. Dipje van gisteren zal wel een uitzondering zijn geweest, het kan niet altijd dooien denk ik dan.

Komende week een weekje niets te doen qua afspraken en de week erop 3 staan. Dus dan maar, komende week even als vakantie zien zolang het nog vakantie is hier.

En NOK, veel plezier met alles

Vanavond barbecuen hier, dus dan maar even genieten van grolsch bier plus lekker vlees en vis, koude schotel en frites. Tot het eten maar even Hans Teeuwen zoeken in de dvd bak
  zondag 3 mei 2009 @ 18:09:44 #290
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_68627757
ey
  maandag 4 mei 2009 @ 09:05:49 #291
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68645691
Mijn verjaardag begint goed.
Hele nacht wakker gehouden door mijn woelende en snurkende vriendin.
Om 05:36 op en vervolgens maakt de bus een nieuw record met te laat komen waardoor ik mijn trein mis.
Heel leuk, want precies vandaag moest ik vroeg op werk zijn om bepaalde wijzgingen door te voeren in een systeem die heel vroeg live moesten.
Lekker stress beginnetje dus en was niet in opperbeste stemming met al dit geneuzel en dat al met niet te veel slaap.
Gelukkig wel de wijzigingen op tijd door gevoerd alsnog net voor de dead line en laat de eerste 6,5 uur maar even achter mij.
Ga het niet mijn dag laten verpesten en ga er vanuit dat de rest van de dag vlekkenloos zal verlopen.
Als het aan mij ligt, ga ik ook lekker wat vroeger weg van werk vandaag vanwege mijn verjaardag.
pi_68646029
Fijne verhaardag, DW.
Kan alleen maar beter gaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68647124
als nog een fijne verjaardag DW
  maandag 4 mei 2009 @ 19:04:40 #294
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68664686
fijne dag DW en van harte!
stay frosty
pi_68673257
De dag is al bijna afgelopen. Is de rest van de dag nog een beetje normaal verlopen of was het een doffe ellende?
Hier een potje monopolie gespeeld dat 6 uur duurde
We konden de deur toch niet uit vanwege wederom de aannemer en loodgieter voor de badkamer die nog steeds volkomen kut is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:37:12 #296
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68682643
De dag was wel ok verder hoor Nok. Gelukkig wel.
Uurtje eerder van werk weg gegaan ook.
Maar helaas was ik wel erg moe omdat ik de avond daarvoor zo weinig geslapen had.
Niet eens taart uitgedeeld op werk lol. Ook voor het eerst.
En s'avonds weinig gedaan.
Moeders zou nog langs komen maar ook die heeft het af laten weten want ze was ziek door die heersende griep/verkoudheid.
Leuk kado gehad van mijn vriendin (Philips Bodygroom met goede garantie daar de oude het begeven heeft) en ik kreeg van 1Dayfly eindelijk Kill Zone 2 binnen voor mijn spelcomputer.
Dit spel is overigens volledig van Nederlandse bodem en is niet ver van mijn werk vandaan ontwikkelt (ik werk in Amsterdam.)
pi_68721541
smorgens
fijn dat de dag toch wel een beetje ok was!
en nok monopoly dat zoooo lang duurde, pfff ik vind het een leuk spel maar zoooo lang

hoest verder met iedereen hier?
pi_68723722
Iets teveel monopolie gespeeld zodat ik er nu ook over droomde, maar dan dat het irl zo was. Niet met huizen en hotels en straten, maar gemeen met bezittingen en zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:15:17 #299
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68729097
Ja wel lekker drac!
Alleen het weer he?
En van het weekend was het zoooooo mooi.
Maandag opzich ook wel.
Nu is het alweer uit met de pret...
pi_68740407
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:37 schreef nokwanda het volgende:
Iets teveel monopolie gespeeld zodat ik er nu ook over droomde, maar dan dat het irl zo was. Niet met huizen en hotels en straten, maar gemeen met bezittingen en zo.
da's dan niet zo best! lijkt me ook helemaal niks zo met bezittingen in het echies al helemaal niet als het gemeen wordt gespeeld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')