abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66058449
Het vorige deel: Slank de lente in #559 Valentine's Day!!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank"
pi_66058456
fipo!
Ja doei.
pi_66058460
weer dat valentijn gedoe
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_66058464
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja dat zal ik zo eens kijken denk dat het wel mooi is
Heb toch maar mijn haar in een lage staart gedaan is ook meteen iets bloter
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:23:41 #5
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66058475
tuhvuhpuh

ja ik ga zo ook eten en aankleden hoor! is altijd lasti gin t weekend omdat ik dan heerlijk overdag nog kan kletsen met mn vriendinetjes in NL enzo k ga zo gewoon brunchen, met pancakes en bacon (omdat t weekend is)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66058479

ben omgekleed en heb me even achter de pc van schoonouders gesetteld.. éven relaxen

zou het liefst een foto maken van mn outfit nu maar kan niet echt een camera vinden hier
nieuwe vestje en de schoenen met hakken staan er namelijk echt onder en ik lijk wel perfect slank in deze outfit ik zou hem bijna nooit meer uit doen, gewoon, omdat het mega-afkleedt
Ja doei.
pi_66058502
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn haar moet ik nog doen en pumps zorgen ervoor dat mijn benen beter uitkomen maar hier is een foto:
[ afbeelding ]
Ik vind het echt een beetje gothic Sorry! Heb je niet een leuk rood shirtje?
pi_66058510
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

slim: het is valentijnsdag en geen begrafenis
no offence: het is een leuk setje, maar vooral op een romantisch avondje uit uit zou ik er iig iets vrolijks aan toevoegen zelfs ik
Ja doei.
pi_66058520
nu word ik nieuwsgierig moblo!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:25:22 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66058525
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:23 schreef motorbloempje het volgende:

ben omgekleed en heb me even achter de pc van schoonouders gesetteld.. éven relaxen

zou het liefst een foto maken van mn outfit nu maar kan niet echt een camera vinden hier
nieuwe vestje en de schoenen met hakken staan er namelijk echt onder en ik lijk wel perfect slank in deze outfit ik zou hem bijna nooit meer uit doen, gewoon, omdat het mega-afkleedt
Je bént perfect slank .

Ik ga zo eens koken. Onze film begint pas om 21:45 .
Niet meer actief op Fok!
pi_66058554
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Gothic zo werd ik jarenlang genoemd dus kennelijk pas het wel bij me
En zoals ik zei heb andere dingen aangehad maar vond dit wel chique en volwassen (en sexy maar dan vooral als het jasje uitgaat)
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:26:15 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66058555
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Komt ook doordat ze er wel vrij bleekjes uit ziet .
Zonder kleur zou ik echt denken: hee Miss_S, ga je 't bloed van je vent drinken vanavond? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66058568
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gothic zo werd ik jarenlang genoemd dus kennelijk pas het wel bij me
En zoals ik zei heb andere dingen aangehad maar vond dit wel chique en volwassen (en sexy maar dan vooral als het jasje uitgaat)
Het komt ook omdat je zwart haar hebt en vrij bleek bent. Heb je rode lipstick? Dan maak je het een beetje Paris-chic
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:27:35 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66058590
Ik vind het ook wat donker, zo op deze foto. Zou er iets zwart uitgooien en iets van kleur in doen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:28:06 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66058600
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
weer dat valentijn gedoe
Wil jij mijn Valentijn zijn dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66058615
Hoi en dag Wij gaan zo uit eten op het Noordeinde om te vieren dat mijn meneer 10 jaar geleden voor het eerst naar mij toe kwam met een enorm chocoladehart (om mij te pesten vanwege Valentijn ), en toen 6 uur vastzat in een kapotte trein.
En ik maar telkens bellen naar het restaurant om ons tafeltje te behouden....toen hij eindelijk om 11 uur 's avonds aankwam konden we alleen nog maar naar een extreem fout nachtrestaurant Memories....
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:28:29 #17
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66058619
En waarom boycot iedereen mijn Valentijnsoutfit?! Nou?!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:29:02 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66058630
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:28 schreef Sugar het volgende:
En waarom boycot iedereen mijn Valentijnsoutfit?! Nou?!
Ik zou voor de tong uitgestoken-variant gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_66058643
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:26 schreef P.F het volgende:

[..]

Het komt ook omdat je zwart haar hebt en vrij bleek bent. Heb je rode lipstick? Dan maak je het een beetje Paris-chic
Dat durf ik dan net weer niet
Maar er zit ook kleur in dat zei ik toch maar dan met sieraden enzo
pi_66058645
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wil jij mijn Valentijn zijn dan? .
Deal
The way you rock'n'roll
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:29:40 #21
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66058651
Kijk! Daar heb ik iets aan. Danku.
pi_66058681
Oh ja voor TJ, ben je die 365 dagen al aan het aftellen op je kalender?
The way you rock'n'roll
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:30:47 #23
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66058689
Wat een mooi verhaal, Laureline! Haal op die herinneringen! Veel plezier en zulks!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:31:52 #24
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66058717
ik vergat het te zeggen sugar!

tong is leuk! en handig, voor t zoenen alvast.

je hebt trws een prachtfiguur. niet mager als in "eng mager" maar slank met een strkke buik en mooie "toning" van de ledematen..
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66058730
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:28 schreef Laureline het volgende:
Hoi en dag Wij gaan zo uit eten op het Noordeinde om te vieren dat mijn meneer 10 jaar geleden voor het eerst naar mij toe kwam met een enorm chocoladehart (om mij te pesten vanwege Valentijn ), en toen 6 uur vastzat in een kapotte trein.
En ik maar telkens bellen naar het restaurant om ons tafeltje te behouden....toen hij eindelijk om 11 uur 's avonds aankwam konden we alleen nog maar naar een extreem fout nachtrestaurant Memories....
Maar nu gaan jullie naar het restaurant waar jullie eigenlijk naar toe zouden gaan en niet dat foute nachtrestaurant? Jammer hoor
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')