Akoestisch is best leuk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oh waarom niet ? en elektrisch of akoestisch?... akoestisch is saai >.>
Acoustisch is niet saai, daar kan je prima effecten nog mee maken hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Akoestisch is mooi bij een kampvuurtje in de zomer
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hendrik
Muse, Epica, Evanescence, Avenged Sevenfold, dat moet je zeggen
Musequote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hendrik
Muse, Epica, Evanescence, Avenged Sevenfold, dat moet je zeggen
nou mijn akoestische les was inieder geval saai.. beetje bach en beethoven... yeaaaah...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Akoestisch is best leuk.
Maar elektrisch boven alles
Omdat meer toffe nummers hebben elektrische gitaar dan akoestische, en elektrisch speelt ook nog makkelijker (vind ik)
Dat ben ik met je eens, maar ik heb nu een semi acoustishe gitaar gehaald, en die heeft een smallere hals dan mn electrischequote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Akoestisch is best leuk.
Omdat meer toffe nummers hebben elektrische gitaar dan akoestische, en elektrisch speelt ook nog makkelijker (vind ik)
Elektrisch kan gewoon zo lekker klinken, beetje distortion, beeetje drive. Kan soms zo'n lekker droog en vol geluid uitkomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Akoestisch is best leuk.
En de rest ken je nietquote:
Van muse kan ik een ehleboel nummers op gitaar, epica ook live gezien (muse ook trouwens)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
MuseEpica
Evanescence
![]()
Epica heb ik afgelopen semester nog met mijn projectgroep loeihard aangezet in een lokaal op school, op de beamer een concert en huppa
Ik heb een brede muzieksmaak
Misschien, ik wilde met TheSorrow van hierzo gaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:56 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Hey ga jij toevallig ook naar http://www.atak.nl/agenda/februari/2136 ?
Weet het zelf nog niet zeker.
Op akoestisch kan je ook rage against the machine spelenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:58 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nou mijn akoestische les was inieder geval saai.. beetje bach en beethoven... yeaaaah...
elektrisch is zeker stuk leuker ^^
hahahaa ok,, nouja ik houd het toch maar bij elektrischquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:00 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Op akoestisch kan je ook rage against the machine spelen
Er was een nog betere versie te vinden op youtube, maar die zag ik zo snel nietDeze is een beetje traag / gaat soms mis
![]()
Speel je elektrisch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:02 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hahahaa ok,, nouja ik houd het toch maar bij elektrisch
ooewh vertelquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ok, ik heb erover nagedacht wat ik vandaag ga doen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:59 schreef Desunoto het volgende:
Last.fm user 'Krentenbolletje' would like to add you to their friends list.
Ik heb nog niks geluisterd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:00 schreef Desunoto het volgende:
Your musical compatibility with Krentenbolletje is Very Low
Music you have in common includes Muse.
Vertel!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ok, ik heb erover nagedacht wat ik vandaag ga doen.
Het klinkt misschien erg verrassend, maar ik ga de rest van de dag doorbrengen op FOK!quote:
Me too, ik speel ook bass erbijquote:
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog niks geluisterd.
XALOOOOOOquote:
halfgodquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:03 schreef -SG- het volgende:
Elke keer als ik hier weer kom zie ik allemaal nieuwe mensen.
ooh coolquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Me too, ik speel ook bass erbij
Wat voor gitaren heb je?
Wie spät?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:04 schreef prodygee het volgende:
[..]
Muuuuuu~
Ik wacht op 't moment dat ik naar m'n werk moet..
?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn "meisjes met elektrische gitaar" fetisj, wat doe je.
Nice, ik heb een stratocaster-achtig model van Johnsson, een artcore van Ibanezquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:05 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ooh cool![]()
ik heb uh een klassieke spaanse akoestische, een western akoestisch geval maar op die twee speel ik eigenlijk nooiten voor het elektrische heb ik een zwarte ibanez.
En jij? ^^
toe maar weerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:06 schreef ImTheBase het volgende:
Wie heeft er al valentijnsonzin gekregen? Volgens mij ligt mijn hele brievenbus vol in Arnhem, had hem expres al vergroot.
Dat is zóo gemeen om te zeggen hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |