Wat een onzin. Timmer is zelf ook niet vies van 'voetbalhumor', en dat soort geintjes zijn over het algemeen een stuk lomperquote:Op zondag 15 februari 2009 14:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Terecht van wat ik hoor. Ze zouden lollig hebben gedaan over zijn vertrek en dergelijke. Ik mag Timmer ook niet of zo, maar respect verdient ie wel. Hij heeft er altijd gestaan, in het begin ook vaak puik gekeept. Verder heeft ie de nodige interlands en sowieso een mooie carriere, waarom dan zo lollig doen over zo'n jongen? Dergelijke programma's horen respectvol te zijn, vind ik.
Hoe bedoel je overdrijven? Als we tien keer dezelfde opstelling als vandaag neerzet in de Arena, verlies je tien keer.quote:
Een half maar?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Overigens moeten we niet vergeten dat we na 23 wedstrijden nog steeds een half basiselftal geblesseerd toekijkt.
Even denken... Vlaar, Landzaat, Van Bronckhorst, Hofland, De Cler, Tomasson en De Guzman.quote:
Dat is waar. Je doet het echter voorkomen alsof elke speler bij Feijenoord een waardeloos stuk vreten is, terwijl er wel een aardig aantal spelers rondlopen, die veel beter zullen renderen in een draaiend elftal.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je overdrijven? Als we tien keer dezelfde opstelling als vandaag neerzet in de Arena, verlies je tien keer.
Klopt, maar ik bedoel dat de aanval nooit beter zal worden zolang Makaay, Wijnaldum, Fer, Slory en El Ahmadi voor de opbouw verantwoordelijk zijn. De verdediging zal nooit beter worden met Lucius en Bahía in het centrum.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is waar. Je doet het echter voorkomen alsof elke speler bij Feijenoord een waardeloos stuk vreten is, terwijl er wel een aardig aantal spelers rondlopen, die veel beter zullen renderen in een draaiend elftal.
Vraag ik me ook af verliest zoveel ballen.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:23 schreef Suijk het volgende:
Wat is er dan aan de hand met El Ahmadi? Vond hem altijd wel goed eigenlijk.
Okee, maar de spelers vinden het wel goed om maar te gaan lekken naar de pers wat betreft een trainer die ze niet ligt. Dan willen ze maar al te graag met de pers praten.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Terecht van wat ik hoor. Ze zouden lollig hebben gedaan over zijn vertrek en dergelijke. Ik mag Timmer ook niet of zo, maar respect verdient ie wel. Hij heeft er altijd gestaan, in het begin ook vaak puik gekeept. Verder heeft ie de nodige interlands en sowieso een mooie carriere, waarom dan zo lollig doen over zo'n jongen? Dergelijke programma's horen respectvol te zijn, vind ik.
Het was ook vaak de paal of de lat, maar het was vandaag echt Lucky Feijenoord anders was het inderdaad minstens 5-0 geworden.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:57 schreef Devz het volgende:
Timmer deed het toch nog best aardig, heeft feyenoord van een grote blamage gered. Met een beetje meer geluk (of pech voor jullie) had het 5-0 geworden.
Haha!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Makaay en vrije trappenstaat dat in zijn contract?
el hamadi![]()
Bahia bedankt voor die 1-0
Ach je onderschrift zegt het alquote:Op zondag 15 februari 2009 17:20 schreef Noshiba het volgende:
Jammer zeg!
Meerdere keren werd er dramatisch gedekt. Maarja de verdediging van Feyenoord he....quote:Bahia was echt dramatisch bezig tegen Suarez, ik doe het nog beter dan hem zeg. Hij laat hem binnendoor wegdraaien
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Makaay en vrije trappenstaat dat in zijn contract?
el hamadi![]()
Bahia bedankt voor die 1-0
Als de ballen recht op de keeper afkomen mag die ze toch wel tegenhouden..quote:Op zondag 15 februari 2009 15:57 schreef Devz het volgende:
Timmer deed het toch nog best aardig, heeft feyenoord van een grote blamage gered. Met een beetje meer geluk (of pech voor jullie) had het 5-0 geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |