abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66366141
ik heb vakantie!!!
niet echt, er moet een heleboel gedaan worden,maar ik hoef niet te werken.
buiten de gewone lijst heb ik nu dus een lijst van dingen die in de vakantie gedaan moeten worden, best veel!!
maar dat geeft niet, mannetje is veel weg, eten is in huis en de kids zijn groot genoeg dus ik kan op mn gemak de keuken leeghalen en die volle dozen ergens niet in de weg, want ze moeten wel bij de hand blijven want we hebben ze nog nodig opbergen.
en verder de administratie ergens op een avond, ik ga er weer voor!
pi_66371715
tvp!
  maandag 23 februari 2009 @ 22:38:14 #28
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66390737
Dit heb ik nodig , het topic dan (en iemand die me met een zweep achterna zit )

Morgen nadat ik het een en ander heb gedaan neem ik vorige topic eens goed door
pi_66463216
Hele ranzige keuken geverfd en schoongemaakt. Nu mijn slaapkamer opruimen, swifferen (heb er vandaag 1 gekocht!) En dan vanuit daar volgens het schema beginnen
pi_66471650
Ik heb net het schema gemaakt. Al komt er nu nog niet zoveel van met mijn lamme vlerk. misschien wel een hulp voor mijn vriend.
pi_66484989
hier wordt de keuken steeds leger, aquarium is ook ook al leeg wel vaag allemaal.
de troep stapelt zich dus langzaam op,maar de rest is erg netjes kreeg ik te horen, toch leuk!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 11:04:20 #32
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66547128
Moeilijk om vol te houden dat schema hoor.
Heb de laatste week (weken) echt nergens zin in, en stel de taken steeds uit.

Hebben jullie dat ook als je poetst met een vochtige microvezeldoek dat het stof JUIST op t oppervlak hecht in plaats van op het doekje?? Ik word er gek van
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_66547181
Mag ik hier als man uberhaubt TVPen?
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  zaterdag 28 februari 2009 @ 11:08:54 #34
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66547195
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:07 schreef Dzy het volgende:
Mag ik hier als man uberhaubt TVPen?
Natuurlijk!! WELKOM
pi_66654705
En hoe gaat het?? Ik moet het schema nog steeds aanpassen !
pi_66655005
mijn vriend weigert het schema uit te printen en mee te nemen. misschien ben ik van het weekend even bij mijn ouders en print ik het daaruit. hij keek echt zo van wat moet ik daar mee hij vindt het onzin.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 15:58:28 #37
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_66655495
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 15:47 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn vriend weigert het schema uit te printen en mee te nemen. misschien ben ik van het weekend even bij mijn ouders en print ik het daaruit. hij keek echt zo van wat moet ik daar mee hij vindt het onzin.
hier net zo, ik liet em zien en hij keek zo van "waar hebben we dat voor nodig, het gaat toch prima zo?"
terwijl het huis echt een zwijnenstal is
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_66655806
hij gaat eraan geloven hoor. typ ik hoop vol.
Toch hebben wij het er wel over gehad om 1x in de week een hulp te zoeken.
Wij hebben 3 katten en een oud moeilijk huis (kubuswoning). Verder ben ik net geopereerd en moet in totaal 9maanden revalideren. Ben net afgestudeerd dus moet het hebben van invalwerk. langer "ziek" thuis blijven is geen inkomen. Dus ga ik volgende week weer werken. Mijn vriend is van thuis uit zeer verwend hun hebben altijd hulp gehad en zijn moeder doet behalve wassen, strijken en koken niets in het huishouden. Probeer een man dan nog maar iets te leren.
pi_66668021
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
Moeilijk om vol te houden dat schema hoor.
Heb de laatste week (weken) echt nergens zin in, en stel de taken steeds uit.

Hebben jullie dat ook als je poetst met een vochtige microvezeldoek dat het stof JUIST op t oppervlak hecht in plaats van op het doekje?? Ik word er gek van
ja hoogst irritant!
toch maar eerst droog eraf halen dan of extra doekjes gebruiken.
pi_66668226
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
hij gaat eraan geloven hoor. typ ik hoop vol.
Toch hebben wij het er wel over gehad om 1x in de week een hulp te zoeken.
Wij hebben 3 katten en een oud moeilijk huis (kubuswoning). Verder ben ik net geopereerd en moet in totaal 9maanden revalideren. Ben net afgestudeerd dus moet het hebben van invalwerk. langer "ziek" thuis blijven is geen inkomen. Dus ga ik volgende week weer werken. Mijn vriend is van thuis uit zeer verwend hun hebben altijd hulp gehad en zijn moeder doet behalve wassen, strijken en koken niets in het huishouden. Probeer een man dan nog maar iets te leren.
Dus je moet al te vroeg gaan werken plus nog huishouden? En wie verdient het geld voor een hulp dan?
Als je teveel moet doen, komt er zeker geen geld binnen.
Je vriend zal moeten kiezen tussen huishouden en een kartonnen doos, waar weinig te huishouden valt.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66669084
Ik heb het een beetje ongelukkig getypt lees ik terug. het komt er op neer dat ik na jaren studeren nu wel wil gaan werken. En wanneer ik te vaak nee verkoop voor vervangen word ik niet meer gevraagd. ben net gebeld en heb tot de mei vakantie vaste vervanging op woensdag en vrijdag

* ferrari_rood ziet zichzelf en 3 katten nog niet in een doos wonen
pi_66669333
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb het een beetje ongelukkig getypt lees ik terug. het komt er op neer dat ik na jaren studeren nu wel wil gaan werken. En wanneer ik te vaak nee verkoop voor vervangen word ik niet meer gevraagd. ben net gebeld en heb tot de mei vakantie vaste vervanging op woensdag en vrijdag

* ferrari_rood ziet zichzelf en 3 katten nog niet in een doos wonen
Sorry, ik word altijd een beetje boos als mensen zeggen dat hun partner niet wil meedoen.....
Je doet het toch met z'n 2'en. En als je partner niks doet, wordt het of een zootje, of jij wordt overwerkt.
Naja, mijn frustratie.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66669414
hij heeft net de was in de wasmachine gedaan, de kattenbak gedaan en beneden gestofzuigd. hij leert het wel
en owja de aardappels geschild
pi_66669459
Compliment voor mr ferrari-rood! Enne, volhouden he
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:49:32 #45
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66674845
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:13 schreef kleinetrom het volgende:

[..]

ja hoogst irritant!
toch maar eerst droog eraf halen dan of extra doekjes gebruiken.
K ga ze inderdaad ook alleen nog droog gebruiken..

Morgen ga ik weer actief aan mn schema. Beetje down geweest waardoor ik helemaal geen zin had in het schoonmaken. Hopelijk gaat t vanaf morgen weer perfect!!
pi_66678346
Volgens mij heb ik lente-kriebels Ik maak al de hele week schoon en het ziet er hier supernetjes uit
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:22:17 #47
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_66680101
Ik wil ook lentekriebels
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_66686153
Goed moment om schoon te maken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 4 maart 2009 @ 12:51:27 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_66686553
Heeft iemand voor mij een goede tip om laminaat schoon te maken? Wat ik nu doe is stofzuigen en daarna met de swiffer (de vochtige versie) eroverheen. Maar ik heb niet het idee dat het echt schoon wordt. Heel af en toe neem ik een dweil en een emmer met een sopje en ga het hele huis door op mijn knieëen, maar dat is niet echt relaxed.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:58:04 #50
224610 Kaar68
~eerst denken dan doen~
pi_66689177
Je hebt speciaal spul om laminaat te reinigen, dan heb je niet zo'n doffe gloed erover.
En nadrogen helpt ook heel erg, gewoon na het dweilen een oude handdoek om je swiffer gebruiken.
~gedachten zijn meestal geen feiten~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')