hier net zo, ik liet em zien en hij keek zo van "waar hebben we dat voor nodig, het gaat toch prima zo?"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:47 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn vriend weigert het schema uit te printen en mee te nemen. misschien ben ik van het weekend even bij mijn ouders en print ik het daaruit. hij keek echt zo van wat moet ik daar meehij vindt het onzin.
ja hoogst irritant!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
Moeilijk om vol te houden dat schema hoor.
Heb de laatste week (weken) echt nergens zin in, en stel de taken steeds uit.
Hebben jullie dat ook als je poetst met een vochtige microvezeldoek dat het stof JUIST op t oppervlak hecht in plaats van op het doekje?? Ik word er gek van
Dus je moet al te vroeg gaan werken plus nog huishouden? En wie verdient het geld voor een hulp dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
hij gaat eraan geloven hoor. typ ik hoop vol.
Toch hebben wij het er wel over gehad om 1x in de week een hulp te zoeken.
Wij hebben 3 katten en een oud moeilijk huis (kubuswoning). Verder ben ik net geopereerd en moet in totaal 9maanden revalideren. Ben net afgestudeerd dus moet het hebben van invalwerk. langer "ziek" thuis blijven is geen inkomen. Dus ga ik volgende week weer werken. Mijn vriend is van thuis uit zeer verwend hun hebben altijd hulp gehad en zijn moeder doet behalve wassen, strijken en koken niets in het huishouden. Probeer een man dan nog maar iets te leren.
Sorry, ik word altijd een beetje boos als mensen zeggen dat hun partner niet wil meedoen.....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb het een beetje ongelukkig getypt lees ik terug. het komt er op neer dat ik na jaren studeren nu wel wil gaan werken. En wanneer ik te vaak nee verkoop voor vervangen word ik niet meer gevraagd. ben net gebeld en heb tot de mei vakantie vaste vervanging op woensdag en vrijdag![]()
* ferrari_rood ziet zichzelf en 3 katten nog niet in een doos wonen
K ga ze inderdaad ook alleen nog droog gebruiken..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:13 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
ja hoogst irritant!
toch maar eerst droog eraf halen dan of extra doekjes gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |