Stuur je echt met al je kloons mails naar jezelf? Sad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
In het begin stroomden de PM's echt binnen.
Nu komt er af en toe nog wel wat, maar de tijd van massa pm's is niet meer.
Ow sorry. Ik heb me vanmiddag op m'n werk gestortquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef Breach het volgende:
Toma, [VBL-SC #21] MET KBT!
Maak dat eens af. Voel me de hele dag al verdrietig omdat je mij een laffe bal genoemd hebt
Riskquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga met wat vrienden risken. Toedeloe.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
In het begin stroomden de PM's echt binnen.
Nu komt er af en toe nog wel wat, maar de tijd van massa pm's is niet meer.
Geen nieuw werk. Ik ben nog nooit ontslagen. Ik neem altijd zelf ontslag.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Kun je geen nieuw werk vinden of word je ontslagen?
Ze hebben bij Ajax nog iemand voor de bus nodigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen nieuw werk. Ik ben nog nooit ontslagen. Ik neem altijd zelf ontslag.
Wat ik wekelijks op tv zie van ajax kunnen ze op elke positie wel iemand ghebruiken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ze hebben bij Ajax nog iemand voor de bus nodig
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat ik wekelijks op tv zie van ajax kunnen ze op elke positie wel iemand ghebruiken.
Wat zoek je voor iets? Ben ook net gestopt met mn 2e studie en moet me dus ook gaan richten op de arbeidsmarktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen nieuw werk. Ik ben nog nooit ontslagen. Ik neem altijd zelf ontslag.
En het terugbetalen van de IB groepquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat zoek je voor iets? Ben ook net gestopt met mn 2e studie en moet me dus ook gaan richten op de arbeidsmarkt
1 jaartje maar. Heb mijn andere studie binnen 3 jaar afgerond met minimale beurs. Dat kan ik wel lijden dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En het terugbetalen van de IB groep![]()
Rot lekker op naar Hools dan. Dan krijg je misschien nog wel een rondje van iemandquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom begroet niemand mij als ik binnenkom? Dat vind ik niet kunnen hoor, dit respectloze gedrag. Als iemand binnenkomt zeg je toch gewoon hallo en vraag je hoe het gaat? Nu vraag ik het nog lief hoor, maar de volgende keer zal ik maatregelen gaan nemen!
Alleen als er een uur niemand heeft gepost.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Rot lekker op naar Hools dan. Dan krijg je misschien nog wel een rondje van iemand
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik zó klein geschapen ben?
Hoi SCHjimzquote:
Jaapz bedoel je.quote:
Dat mag niet meer, dat is kleutergedrag, en dan stuurt golfer (a.k.a. Paulie) me naar bed omdat Sesamstraat is afgelopen.quote:
Nou.. Relnicht Jaap is 3 weken uitrusten, golfer doet zijn avonddutje, EnGCatjuh zit hier. Dus het is er erg rustig Ado.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:49 schreef Adothehague het volgende:
Zullen we anders even in HOOLS gaan posten.
Is altijd lache daar.
jij hoort als moderator toch een voorbeeld functie te hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:49 schreef Adothehague het volgende:
Zullen we anders even in HOOLS gaan posten.
Is altijd lache daar.
Oke jammer, als Jaap er was had ik wel daar gaan posten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou.. Relnicht Jaap is 3 weken uitrusten, golfer doet zijn avonddutje, EnGCatjuh zit hier. Dus het is er erg rustig Ado.
Je vergeet de komma na relnichtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou.. Relnicht Jaap is 3 weken uitrusten, golfer doet zijn avonddutje, EnGCatjuh zit hier. Dus het is er erg rustig Ado.
Ik wilde ook geen regels overtreden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
jij hoort als moderator toch een voorbeeld functie te hebben
Nah, om Ado kan ik lachen. SCH maakt zich totaal belachelijk als bijna 50-jarige met een aandachtstekort.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je vergeet de komma na relnicht
Hij wil iets te veel op hem lijken inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
sezten![]()
'Oh SCH relt in het Voetbalfoto-Onderschriftentopic, dan is het misschien leuk als ik dat ook doe?'
Misschien heeft hij hem geadopteerd? Door al dat gezeik in het Onderschrifttopic doe ik ook al een tijdje niet meer mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij wil iets te veel op hem lijken inderdaad
Voor jorien, dan hebben we niet alleen joden mods hier.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef koningdavid het volgende:
Sjimz... vanwaar die AGOVV avatar?
Ben ook een tijdje terug gestopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien heeft hij hem geadopteerd? Door al dat gezeik in het Onderschrifttopic doe ik ook al een tijdje niet meer mee.
Iets met stoppen op je hoogtepunt enzo..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben ook een tijdje terug gestopt.
met de titel op zak, dat wel![]()
Ik ben hard op weg om deze keer te winnen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben ook een tijdje terug gestopt.
met de titel op zak, dat wel![]()
Mensen gaan gelijk aan een complot denken als ze niet op het podium staan of de poedel krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Inderdaad Breach, het wordt nogal serieus genomen. Door sommige users. Jammer, maar dan is voor mij de lol er een beetje af.
Meen je niet..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Bwhehehe was degene waar we gingen risken opeens supermisselijk. Hij een kotsbak erbij gepakt want hij moest het spel afmaken (). Kotst die daarna recht over het bord heen
![]()
![]()
al die poppetje tussen die brokken kots
Jij bent ook gewoon echt niet grappig, daar hebben ze wel gelijk inquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mensen gaan gelijk aan een complot denken als ze niet op het podium staan of de poedel krijgen.
Snappen ze dan niet dat mensen verschil in humor kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |