Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat ik je verveel zit ik totaal niet mee.
Als het je niet zint lees je er maar lekker overheen.
Je bedoeld: Ik ben Grulez, post vaak onzin dus vergeet mijn posts.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht.
Soms is het moeilijker onzin te vermijden, dan hoogstaande teksten op waarde te schatten.
Eerste letter van een zin wordt altijd met hoofdletter geschrevenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:15 schreef Suijk het volgende:
Je bedoelt: je bedoelt. Geeft niets.
Op jou is duidelijk het spreekwoord; Hij legt op alle slakken zout" van toepassing.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:18 schreef Suijk het volgende:
En een zin wordt afgesloten met een punt. Maar geeft wederom niets.
Nee hoor. Maar ik wil de minder bedeelde medemens graag helpen, dus vandaar mijn tips.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Op jou is duidelijk het spreekwoord; Hij legt op alle slakken zout" van toepassing.
Wat bedoel je met: minder bedeeld?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik wil de minder bedeelde medemens graag helpen, dus vandaar mijn tips.
Ik heb respect voor iedereen. Ik wil er maar mee zeggen, dat je niet overal goed in kunt zijn. Dat begrijp ik ook wel. Je kunt vast heel goed met honden opschieten ofzo. Of een andere kwaliteit. Zoek er eens naar!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat bedoel je met: minder bedeeld?
Minacht je mij?
Klopt niet, met de meeste ajaxfans op dit forum heb ik geen goede band.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb respect voor iedereen. Ik wil er maar mee zeggen, dat je niet overal goed in kunt zijn. Dat begrijp ik ook wel. Je kunt vast heel goed met honden opschieten ofzo. Of een andere kwaliteit. Zoek er eens naar!
Whahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb respect voor iedereen. Ik wil er maar mee zeggen, dat je niet overal goed in kunt zijn. Dat begrijp ik ook wel. Je kunt vast heel goed met honden opschieten ofzo. Of een andere kwaliteit. Zoek er eens naar!
Je mensenkennis en inschattingsvermogen is dan ook van een bedroevend niveau. Dat is trouwens niet meer iets waar je je in kunt ontwikkelen, dus hier zul je mee moeten leren leven. Woon jij ook echt in Den Haag trouwens?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt niet, met de meeste ajaxfans op dit forum heb ik geen goede band.
Ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je mensenkennis en inschattingsvermogen is dan ook van een bedroevend niveau. Dat is trouwens niet meer iets waar je je in kunt ontwikkelen, dus hier zul je mee moeten leren leven. Woon jij ook echt in Den Haag trouwens?
Duh, zo'n tokkie moet wel in Den Haag wonen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je mensenkennis en inschattingsvermogen is dan ook van een bedroevend niveau. Dat is trouwens niet meer iets waar je je in kunt ontwikkelen, dus hier zul je mee moeten leren leven. Woon jij ook echt in Den Haag trouwens?
Ok, vriend.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja.
EN stop maar met je tips want ik ga ze niet opvolgen.
De Tokkies (de echte familie, die van de televisie) zijn Amsterdams.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Duh, zo'n tokkie moet wel in Den Haag wonen.
Daar mis je dus de boot, Ado.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja.
EN stop maar met je tips want ik ga ze niet opvolgen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Liever een boot missen dan je eigen stadion in de brand steken met wc papier.
Dus? Ado is net een tokkie en die zie je genoeg in Den Haag.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
De Tokkies (de echte familie, die van de televisie) zijn Amsterdams.
Bedankt, ik had al honger.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:55 schreef venomsnake het volgende:
Pizza besteld met Ham, Champignons en wat extra spaanse pepers erop.
Hij is niet bijster intelligent en enigszins gemankeerd, maar verder ken ik hem niet. De mensen in Den Haag trouwens ook niet, want daar kom ik ook zelden tot nooit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus? Ado is net een tokkie en die zie je genoeg in Den Haag.
Wees blij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij is niet bijster intelligent en enigszins gemankeerd, maar verder ken ik hem niet. De mensen in Den Haag trouwens ook niet, want daar kom ik ook zelden tot nooit.
quote:
Dat kan ook heel lekker zijn..............................................quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wij eten aardappelen met spinazie erdoorheen ofzo
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je heb niet door dat hij met "honden" de users bedoeld die voor Ajax zijn op dit forum?quote:
Hier krieltjes met kipfilet met 1 of andere pittige sausquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wij eten aardappelen met spinazie erdoorheen ofzo
quote:
Jij ben een mongool.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Ado, wat ben je toch een ongelóvelijke domme mongool
Laatste keer, ik heb de woorden die je fout hebt gespeld even vet gemaakt. Maar dan moet je zelf de foutjes eruit halen, wellicht leer je er dan van.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je heb niet door dat hij met "honden" de users bedoeld die voor Ajax zijn op dit forum?
Je lagt nu jezelf uit.
Dat is wel nicequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat kan ook heel lekker zijn...............................................
Dinsdag is pizza dag hier.
Krieltjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hier krieltjes met kipfilet met 1 of andere pittige saus
Okquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij ben een mongool.
Waarom?
Omdat je voor ajax ben.
Laatste keer, ik hoef geen tips van jou hebben brother.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laatste keer, ik heb de woorden die je fout hebt gespeld even vet gemaakt. Maar dan moet je zelf de foutjes eruit halen, wellicht leer je er dan van.
Wat eet jij vanavond, vriend?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Laatste keer, ik hoef geen tips van jou hebben brother.
In het begin stroomden de PM's echt binnen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:28 schreef denthemen het volgende:
Ado, ik weet niet of ik vanwege je niveau moet huilen of juist lachen..
Nog veel pm's gehad van achter de schermen? Mensen die je als mod willen
Kun je geen nieuw werk vinden of word je ontslagen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Kut economische crisis.De donkere uitkeringswolken beginnen zich langzaam aan te melden...
Je verwacht toch niet echt dat wij dit allemaal geloven he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
In het begin stroomden de PM's echt binnen.
Nu komt er af en toe nog wel wat, maar de tijd van massa pm's is niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |