Carnivale is HBO (quote:Op maandag 16 februari 2009 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is Carnivale ook al weer?.
En check je de series van de BBC ook wel eens? Zitten af en toe ook wel goede dingen tussen.
Chemistry is scheikunde.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verre van een comedy.
Chemistry: the study of change. Meet Walter White, a high school chemistry teacher sleepwalking through life when, boom, a terminal diagnosis changes everything. Liberates him. Empowers him to use his chemistry skills anew: to man a rolling drug lab and finance the future for his struggling family. It's an uncontrolled experiment with the American dream. And it finally wakes him up. Breaking Bad: Change the Equation.
Anders gezegd - een natuurkunde leraar die meth-dealer wordt.
Erg cool, erg tof. Eerste twee eps even een beetje inkomen, daarna komt het goed op dreef.
Het is mierenneuker.quote:
Dankje.quote:
Snap ik ook niet. Ik heb daar echt de tijd niet voor naast mijn FOK!carriere.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat jullie tijd hebben om al die series te kijken
Tussentijds stoppen met de studie FTWquote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat jullie tijd hebben om al die series te kijken
ga je niet werken nu je gestopt bent?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Tussentijds stoppen met de studie FTW
Ben alleen bang dat er snel andere tijden aanbreken..
Check de 2e zin van mijn postquote:Op maandag 16 februari 2009 22:31 schreef toma het volgende:
[..]
ga je niet werken nu je gestopt bent?
Dit moet ik natuurlijk zien!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verre van een comedy.
Chemistry: the study of change. Meet Walter White, a high school chemistry teacher sleepwalking through life when, boom, a terminal diagnosis changes everything. Liberates him. Empowers him to use his chemistry skills anew: to man a rolling drug lab and finance the future for his struggling family. It's an uncontrolled experiment with the American dream. And it finally wakes him up. Breaking Bad: Change the Equation.
Anders gezegd - een natuurkunde leraar die meth-dealer wordt.
Erg cool, erg tof. Eerste twee eps even een beetje inkomen, daarna komt het goed op dreef.
Ben me nog aan het oriënteren. Het liefst wil ik een traineeship gaan doen, maar dan wel bij een bedrijf dat wat leuks maakt. Pas iets gezien bij dat bedrijf dat o.a. die eilanden bij Dubai opspuit. Maar dat is wel veel buitenland.quote:
Je leest de handleiding van SCH?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit moet ik natuurlijk zien!
Zo, ik zit op bladzijde #100 van de 1300 die ik wil lezen. Bij leren FTW.
Mijn god........... TBKquote:Op maandag 16 februari 2009 23:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben me nog aan het oriënteren. Het liefst wil ik een traineeship gaan doen, maar dan wel bij een bedrijf dat wat leuks maakt. Pas iets gezien bij dat bedrijf dat o.a. die eilanden bij Dubai opspuit. Maar dat is wel veel buitenland.
Heb technische bedrijfskunde gedaan dus kan nogal veel kanten op
Tssskquote:
TBK valt bij ons onder de academie AI&I waar ook Elektrotechniek en Werktuigbouwkunde onder vallen. Maar de TBK'rs zijn allemaal van die omhoog gevallen balletjes waar iedereen een hekel aan heeft.quote:
Ik heb het op Avans gevolgd. Daar viel het onder ATM. En je kunt veel over me zeggen, maar ik ben géén omhoog gevallen bal. Wat doe ik anders in een voetbalstadionquote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef toma het volgende:
[..]
TBK valt bij ons onder de academie AI&I waar ook Elektrotechniek en Werktuigbouwkunde onder vallen. Maar de TBK'rs zijn allemaal van die omhoog gevallen balletjes waar iedereen een hekel aan heeft.
Pilsen in je skybox tochquote:Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb het op Avans gevolgd. Daar viel het onder ATM. En je kunt veel over me zeggen, maar ik ben géén omhoog gevallen bal. Wat doe ik anders in een voetbalstadion
Waar heb je dan gestudeerd want ik volg mijn studie ook op Avans. Maar er zijn genoeg balletjes die wel van voetbal houden hoor. De meeste gaan alleen niet naar het stadion.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb het op Avans gevolgd. Daar viel het onder ATM. En je kunt veel over me zeggen, maar ik ben géén omhoog gevallen bal. Wat doe ik anders in een voetbalstadion
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:39 schreef sjimz het volgende:
Goedemorgen!
Om jorientje te trollen.quote:
Tilburg.. Cobbenhagenlaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:26 schreef toma het volgende:
[..]
Waar heb je dan gestudeerd want ik volg mijn studie ook op Avans. Maar er zijn genoeg balletjes die wel van voetbal houden hoor. De meeste gaan alleen niet naar het stadion.
Het lelijke mannen topic deel 3quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:06 schreef denthemen het volgende:
Pssst, Sjimz... Het lelijke mannen topic deel 3
Ja hoor, jij ook?quote:
Ik zoek mezelf maar vind mij niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:06 schreef denthemen het volgende:
Pssst, Sjimz... Het lelijke mannen topic deel 3
Daarom geef ik je ook de link..quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daarom geef ik je ook de link..
tsja... zelfmedelijden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Het lelijke mannen topic deel 3
![]()
Waarom doen mensen dit?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:53 schreef Adothehague het volgende:
Het is niet de vraag OF Ajax gaat verliezen, maar met hoeveel.
1-0
2-0
3-0
Het is de vraag.
Ik hoop op 5-0.
Helemaal niets in Amsterdam ole ole.
Ik hoop ook wel eens wat, maar toch blijf je me vervelen Ado.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:53 schreef Adothehague het volgende:
Het is niet de vraag OF Ajax gaat verliezen, maar met hoeveel.
1-0
2-0
3-0
Het is de vraag.
Ik hoop op 5-0.
Helemaal niets in Amsterdam ole ole.
Dat ik je verveel zit ik totaal niet mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik hoop ook wel eens wat, maar toch blijf je me vervelen Ado.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |