Onverkapte kijk-mij-eens-intelligent-zijn post.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Toen ik 17 zat ik gelukkig al op de uni.
Ik ben een keer blijven zitten.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:13 schreef toma het volgende:
[..]
Toen ik 16 was zat ik gelukkig al op het HBO.
Fucking nerdquote:Op maandag 16 februari 2009 15:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Onverkapte kijk-mij-eens-intelligent-zijn post.
Ik ookquote:Op maandag 16 februari 2009 15:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben een keer blijven zitten.
Ja, maar spelling is niet mijn ding.quote:
daar kan ik niet aan tippenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Toen ik 17 zat ik gelukkig al op de uni.
Het lijkt me eigenlijk geen eens fijn om met mijn 17e al op de uni te zitten.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar spelling is niet mijn ding.
Waarom niet?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk geen eens fijn om met mijn 17e al op de uni te zitten.
Het voordeel ontgaat mij ook geheel.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk geen eens fijn om met mijn 17e al op de uni te zitten.
Sneller klaar voor de arbeidsmarkt? Ik weet het ook niet hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 15:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het voordeel ontgaat mij ook geheel.
Nou omdat je dan met allemaal mensen op school zit die 2 jaar ouder zijn. Jeugd lijkt me ook anders enzo, minder tijd.quote:
Jij was natuurlijk al heul vroeg volwassenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sneller klaar voor de arbeidsmarkt? Ik weet het ook niet hoor
Maar nadelen zijn er ook niet echt, imo.
Dat zit je op de middelbare school ook, dus dat went wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou omdat je dan met allemaal mensen op school zit die 2 jaar ouder zijn. Jeugd lijkt me ook anders enzo, minder tijd.
Lijkt me echt niks om als 14 jarige bij 16 jarige in de klas te zitten enzo.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zit je op de middelbare school ook, dus dat went wel.
Waarom niet? Vind het allemaal een beetje overtrokken dat leeftijdengedoe.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks om als 14 jarige bij 16 jarige in de klas te zitten enzo.![]()
Gewoon, ik zou liever mijn leeftijdgenoten in de klas zitten. Die zijn meer hetzelfde. Nu ik ben blijven zitten en bij kinderen zit die maar 1 jaar jonger zijn zit ik me al de hele dag te ergeren.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom niet? Vind het allemaal een beetje overtrokken dat leeftijdengedoe.
dat zegt elke pedofiel.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:21 schreef sjimz het volgende:
Hoe ouder men wordt hoe meer het leeftijdsverschil is te verwaarlozen.
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef Adothehague het volgende:
Jammer dat Ajax gister heeft gewonnen van Feyenoord.
Maarja, ze worden toch lekker wederom geen kampioen.
Helemaal nada nakkes in Amsterdam dit seizoen.
De Jezus look?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:32 schreef koningdavid het volgende:
nog geen 2 uur geslapen vanacht...koppijn, moe, niet geschoren en haar niet gedaan vandaag (kon ik later opstaan)... je kent mijn stylo.
quote:
Daar alleen doen we al die wisselingen voorquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Dos37 het volgende:
Nou moet toma weer een nieuwe tekening maken
Dat wel, maar hoe die vallen, ik ging kapot.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb dat Wipeout gisteren gezien, kende het voorheen alleen nog maar van YouTube ed. Wat een irritant commentaar zeg
Klopt. In de derde gekeken bij Aardrijkskunde.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:44 schreef toma het volgende:
Hotel Rwanda is trouwens wel een gruwelijk indrukwekkende film. Zeer goed geacteerd en een mooi verhaal.
Alweer is één woord.quote:
Ik schrok er ook van. In zo'n klein poppetje kan natuurlijk ook maar weinig ruggengraat zitten.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:11 schreef toma het volgende:
godsakker, is sjimz nu al WEER mod.
Vanmiddag heb ik die film ook maar bekeken (staat op youtubequote:Op maandag 16 februari 2009 09:51 schreef Suijk het volgende:
Hotel Rwanda?
Wat is Che trouwens?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, klinkt wel interessant.
Gisteren het eerste deel van Che gekeken, was ook wel boeiend.
Nee, maar ik wilde de trailer even bekijken. Toen zag ik de film daar staan. Kon ik hem net zo goed gaan bekijken ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijk jij films op youtube?
quote:
Ja, Che zelf ken ik natuurlijk welquote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan niet over zijn rondreis, maar over zijn deel in de Cubaanse revolutie. Enorm interessant, meer docu dan filmachtig, maar er zit genoeg verhaal in om het erg boeiend te maken.
Waar gaat het over en wat voor type is het? Ben niet zo van de comedy nl.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ken je Breaking Bad trouwens ook al? Anders heb je nog twee weken voordat het nieuwe seizoen begin om bij te kijken.
Klinkt goed. Ik heb ook nog Carnivale liggen.. En aangezien ik dit weekend niks kán doen vanwege dat lelijke carnaval..quote:Op maandag 16 februari 2009 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verre van een comedy.
Chemistry: the study of change. Meet Walter White, a high school chemistry teacher sleepwalking through life when, boom, a terminal diagnosis changes everything. Liberates him. Empowers him to use his chemistry skills anew: to man a rolling drug lab and finance the future for his struggling family. It's an uncontrolled experiment with the American dream. And it finally wakes him up. Breaking Bad: Change the Equation.
Anders gezegd - een natuurkunde leraar die meth-dealer wordt.
Erg cool, erg tof. Eerste twee eps even een beetje inkomen, daarna komt het goed op dreef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |