Ik vond het zelf wel aardigquote:
Jammer dat die pagina er niet meer is, volgens de uitslagen van dat topic had bijna iedereen wel meer dan 40% goed.quote:
-=[ Meester Swami D., Heerser van Tijd & Licht ]=-quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zou de code van die test wel even willen inzien
Precies, op je knieen zul je, voor mijn almachtige paranormaliteit !quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:20 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
-=[ Meester Swami D., Heerser van Tijd & Licht ]=-
Dit is één van de weinige topics waar jullie niet elkaars hoofd eraf bijten, continue zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:25 schreef Spellmeista het volgende:
hehe SLOWCHAT MASTER JOGYGRIJP IN!
Misschien is het tijd om de wave te doen in dat gevalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef _Led_ het volgende:
Ik wil trouwens niet stoer doen met mijn nieuw-gevonden paranormale gaven waardoor ik natuurlijk enorm speciaal ben, maar ik doe het lekker toch :
check mijn eerste run waar ik 29 scoorde :13 van de hits komen van de 19 waves !
Toch wel bizar, in 68% van de gevallen had ik de wave dus goed !
Ik heb altijd wel geweten dat ik stukken spiritueler was dan de rest van de mensen natuurlijk, maar toch !![]()
Jij hebt zeker heel lekker geslapen gisterenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb altijd wel geweten dat ik stukken spiritueler was dan de rest van de mensen natuurlijk, maar toch !![]()
Nee, je moet Enya vervloeken en zweetsokken dragen zei ik toch ! Works for mequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:37 schreef Prst_ het volgende:
Geef me wat tijdVolgende keer vraag ik de kabouter op mijn schouder om advies over wat de volgende kaart van de random generator gaat worden. Die weet dat namelijk.
Is dat serieus hoe jij zo'n hoge score haalt? Gisteren had je een kater erbij? Ik vind dit wel op zijn minst haast bizar te noemen. Dit gaat tegen alle verwachtingen in dus. Misschien is er een unieke combo te vinden van factoren waardoor je nog hoger kunt scoren L.E.D.? Ik zou zeggen probeer eens wat meer zaken uit op dit terein!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, je moet Enya vervloeken en zweetsokken dragen zei ik toch ! Works for me
Nou, het was dat en gewoon een paar keer proberen - zo werkt toeval, hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:07 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Is dat serieus hoe jij zo'n hoge score haalt?
Nee, hoezo moeten ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef Spellmeista het volgende:
Ja, ok maar na een paar keer proberen lag jou score toch een stuk hoger als die van mij. Als het "toeval" was had ik van de 11 keer dat ik het probeerde minstens ook 1 keer zo'n score moeten krijgen. Ja toch?
Oh, ik kan vast wel weer zo'n score halen hoor, maar dan zal ik 't vast gewoon vaak moeten proberen tot ik geluk heb.quote:Dus je wil ook zeggen dat je die scores nu niet meer haalt?
Ik vat hemquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, hoezo moeten ?
Snap je de implicaties van toeval wel ?
Door toeval kun je ook 11 keer minder dan 20 krijgen, of gelijk de 1e keer al 30, of ze allemaal goed hebben.
[..]
Oh, ik kan vast wel weer zo'n score halen hoor, maar dan zal ik 't vast gewoon vaak moeten proberen tot ik geluk heb.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:57 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ik vat hem
het heeft lang moeten duren en ik begrijp het nu nog niet helemaal. Dus jij zegt dat als ik het nog 9 keer probeer ik relatief gezien "een grotere kans" heb dat ik ook 30 haal? Immers dan heb ik het nog 8 keer meer geprobeerd. Dan ben ik ook benieuwd naar al jouw resultaten(dus allemaal). Je kunt in mijn mening niet alles zomaar even op een hoop van toeval gooien. Ik ben namelijk van mening dat toeval niet bestaat, maar volgens mij zeg jij precies hetzelfde.
Hoe verklaar je trouwens de hoge score van Michelos? Hij heeft immers geloof ik nog iets hoger gescoord..en achter elkaar enkele hoge scores behaald. Dat is toch helemaal geen toeval. Wat als dat zo hoort te zijn? Ik bedoel wat als hij die krachten gewoonweg sterker als ons heeft? Ok, jij wilt zeggen dat toeval uiteindelijk tot 0 te reduceren is, immers je kan ook alles goed hebben.
Nou dan zijn we eruit..toeval bestaat niet! Ja toch?
Ik probeer het te begrijpen. Ik denk dat we vandaag een doorbraak gaan realiseren!quote:
Uhm....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:57 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ik vat hem
het heeft lang moeten duren en ik begrijp het nu nog niet helemaal. Dus jij zegt dat als ik het nog 9 keer probeer ik relatief gezien "een grotere kans" heb dat ik ook 30 haal? Immers dan heb ik het nog 8 keer meer geprobeerd. Dan ben ik ook benieuwd naar al jouw resultaten(dus allemaal).
Waarom kun je niet alles op toeval gooien ?quote:Je kunt in mijn mening niet alles zomaar even op een hoop van toeval gooien. Ik ben namelijk van mening dat toeval niet bestaat, maar volgens mij zeg jij precies hetzelfde.
Dat is geen toeval ? Hoe definieer jij toeval dan ?quote:Hoe verklaar je trouwens de hoge score van Michelos? Hij heeft immers geloof ik nog iets hoger gescoord..en achter elkaar enkele hoge scores behaald. Dat is toch helemaal geen toeval.
Uhm, nee.quote:Nou dan zijn we eruit..toeval bestaat niet! Ja toch?
Je snapt het begrip toeval toch wel? En kansrekening en statistiek?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:09 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ik probeer het te begrijpen. Ik denk dat we vandaag een doorbraak gaan realiseren!
so cut me some slack will you??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |