Twee keer zelfs.quote:
www.rodahal.nlquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:25 schreef Komakie het volgende:
Hmmm ok. Rodahal.... die is nieuw voor mij
Maar goed, misschien even kijken, maar ik heb ze alweer een paar keer gezien in de laatste jaren dus ik weet niet of ik zo'n zin heb...
Ik ken het ook niet. Maar ik kom ook nooit in zulke uithoeken, dat zal het zijn.quote:
Hoe ze spelen weet ik nog wel. Heb ze de laatste jaren nog een paar keer gezien.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:52 schreef DMuitK het volgende:
Iemand het showtje van LB in portugal gezien? Rock in Rio festival. De mannen weten nog steeds goed los te gaan! ( hele concert staat op YouTube) 21 juni eens kijken hoe de mannen het doen in Kerkrade!
ziet er een beetje leeg uit. En de band straalt ook niet echt veel energie uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
*schop omhoog*
http://www.last.fm/event/(...)+013+on+10+June+2013
10 juni spelen ze in de 013! Ik heb al kaartjes geregeld, voorverkoop is anderhalf uur geleden begonnen
Heb ze vorig jaar juni in de Rodahal in Kerkrade gezien en dat was ook een heel vet concert! Ik was ook nog nooit in de Rodahal geweest, maar dat is best een grote zaal. We stonden bijna vooraan aan de kant van Wes Borland, want vooraan stonden de 40+ vrouwen met knuffels en Blackberries waarmee ze het concert filmden(best bizar)
Ook hele goede parkeergelegenheid daar.
Als je de matige uitvoering van Killing niet meerekent is dit een gedeelte wat heel lang duurt en waarbij alleen Faith aardig knalt. De rest hiervan vond ik erg saai.quote:My Way
Master of Puppets / Sweet Child O' Mine / Alive / Smells Like Teen Spirit
Re-Arranged
Killing in the Name
(Rage Against the Machine cover)
Faith
(George Michael cover)
Behind Blue Eyes
(The Who cover)
Boiler
Inderdaad. Niet 1 show is hetzelfde. Dat is leuk, maar wel jammer dat wij 1 van de minsten hadden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:07 schreef AgeEll het volgende:
Ze wisselen blijkbaar veel af. Als je de setlisten van de afgelopen dagen ziet is die van Rock am Ring t minst. Gister in 013 lijkt mij veel leuker, plus een fan op de gitaar laten meespelen. Das ook vet.
Ze zeiden ook dat ze de zaaloptredens leuker vondenquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:07 schreef AgeEll het volgende:
Ze wisselen blijkbaar veel af. Als je de setlisten van de afgelopen dagen ziet is die van Rock am Ring t minst. Gister in 013 lijkt mij veel leuker, plus een fan op de gitaar laten meespelen. Das ook vet.
Minder slecht dan verwachtquote:
Dat stukje voegt inderdaad echt helemaal niets toe.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Minder slecht dan verwachthet mist wel een beetje de kick die ze vroeger hadden
(maar die was in mijn hoofd toen ik 16 was toch leuker dan dat ie daadwerkelijk was waarschijnlijk)
maar dat stukje Lil' Wayne had van mij niet gehoeven
Kickquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
8 Augustus in de 013
http://www.ticketmaster.n(...)=2134598934617060352
Als vanouds? Eerder geweest?quote:
sarcasme?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:10 schreef Questular het volgende:
Gelukkig ook helemaal geen problemen met het geluid tijdens het concert
3 jaar geleden ook geweest. Showtje was ongeveer hetzelfde omdat er in de tussentijd natuurlijk niet veel is veranderd. Het halve Chocolate Starfish album werd weer gedraaid en de wat oudere hits (Break Stuff, Broke). Het publiek ging lekker, hing een goede sfeer, de lichtshow was mooi dus dan heb ik een topavond.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |