ga het wel vragen, de gozer bij de kasten zei in ieder geval dat het kon. als het niet kan is het in ieder geval zwaar onhandig (en onbegrijpelijk). Dan moet ik ze allemaal in een verlengsnoer gaan onderbrengen en via een "klikaan klikuit" kastje aan en uit zetten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:47 schreef jakkop het volgende:
Oh wacht, ik begin nu eigenlijk toch te twijfelen, die snoertjes zijn in ieder geval voor GRUNDTAL enzo, al die balken met spotjes er in. Als je toch gaat kan je beter dan even vragen.
Al weer tijdje geleden dat ik op verlichting werkte
Redelijk slecht, aangezien ze zelfs adverteren met een 2 meter brede HOPEN kast waarin 3 spotjes zitten. Dan zou je ze dus afzonderlijk aan moeten zetten. Koop wel een "klikaanklikuit" kastje danquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
de HOPEN spotjes kun je helaas niet aan elkaar koppelen. Dat kan (volgens mij) de transformator niet aan. Het idee achter deze spotjes is waarschijnlijk dat je ze of afzondelijk aan of uit doet, of een stopcontact op een schakelaar aansluit.
Kweenie hoe 'ie heet, maar hij staat bij het tuin-/zomerspul en kost iets van 130 euro. Ik heb er ook naar staan kijken, erg leuk, maar ik vond het te duur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:57 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Die is echt gaaf. Hoe heet ie?
oei die zag ik ook in het ikea family krantje, denk dat ie er heir wel komt, als ie ook nog lekker zit hehe.quote:
Je gaat serieus op een zaterdag naar Ikea Delft? Veel plezierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:44 schreef Syytön het volgende:
Ik wil morgenochtend naar IKEA delft. Ik wil een Expedit 5vaks wit kopen. Op dit moment is de verwachte voorraad 0, maar morgen staat de voorraad op 18 stuks.
Als ik er 's ochtends voor 12 uur ben, hoe groot is de kans dat de kast al in het magazijn ligt?
Dank jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:51 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Je gaat serieus op een zaterdag naar Ikea Delft? Veel plezier
Als het goed is, is de winkel gevuld voor openingstijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:44 schreef Syytön het volgende:
Ik wil morgenochtend naar IKEA delft. Ik wil een Expedit 5vaks wit kopen. Op dit moment is de verwachte voorraad 0, maar morgen staat de voorraad op 18 stuks.
Als ik er 's ochtends voor 12 uur ben, hoe groot is de kans dat de kast al in het magazijn ligt?
Huh?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:15 schreef Syytön het volgende:
Nou, ik heb de kast gekocht, was om 10 uur al weer de winkel uit.
Er was trouwens al redelijk veel zomercollectie, ook al staat er nog niets op de Nederlandse IKEA site.
Ik heb de ÄPPLARÖ tafel en stoelen gespot, die wellicht in aanmerking komen om als tuin amoebe te fungeren.
[ afbeelding ]
het woord matrasbodem zegt het al. er moet een matras op en je hebt een compleet bedquote:Op zondag 8 maart 2009 14:46 schreef P.F het volgende:
Is dit al kant en klaar een bed?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50108809
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bed was 109 euro en was nu gewoon 39 euro in de op=ophad klanten aan de kassa die m kochten, was echt verbaasd
Welk PS kastje?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef Remon het volgende:
gratis af te halen (in almere) een ikea ps kastje!
Dat is die nieuwe toch? met die 9 laden?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Welk PS kastje?![]()
De Sinka?
Zo ja, dan wil ik hem heul heul graag hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |