Ze hebben natuurlijk ook nog hun geweldige innerlijk waarmee ze hun overgewicht kunnen compenserenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
of gewoon compenseren met tieten ipv vetkwabjes?
Ik vond ze in ieder geval 100% meevallen nu!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:55 schreef ranja het volgende:
Buurman is best goed
en Buurman wordt ook beter volgens mij.
Het best vond ik ze nog wel in de 1e auditie, hopelijk krijgen ze nog een kans om weer zo'n soort nummer te doen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Zo, ik heb weer verbinding op het platteland
Ik vond het trio met Rachel echt super zeg! Vooral die tekst 'all this time you have had in in you, sometimes you need a little push' en dan dat ziekelijk onzekere type in het midden, alsof het gewoon over háár ging
Ik had ook wel verwacht dat een van die 2 haar een klein zetje zou gevenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Zo, ik heb weer verbinding op het platteland
Ik vond het trio met Rachel echt super zeg! Vooral die tekst 'all this time you have had in in you, sometimes you need a little push' en dan dat ziekelijk onzekere type in het midden, alsof het gewoon over háár ging
Jaaa ik ook!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:56 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat een van die 2 haar een klein zetje zou geven
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
en dan dat ziekelijk onzekere type in het midden, alsof het gewoon over háár ging
Dat kan wel zijn maar "die neger buigt voor niemand"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Winston Bogarde kijkt weer erg moeilijk
3 van de 4 zijn van de vorige editiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:58 schreef Michellee het volgende:
Die ene van dat viertal ken ik ook ergens van...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |