Nee, ik hou wel van metrosexuelenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Laten we lekker gaan rellen Vladi
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Huh? Ik had het over kapsels, niet over muziek.
Waarom probeer je niet soulseek? Daar kun je veel meer en meestal ook veel sneller muziek vinden en downloaden ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:11 schreef prodygee het volgende:
[..]
I see. Ik zoek wat ik nodig heb op coda. Vind ik daar niks, ga ik naar torrentz. Dáárna naar google.
Kijk hoe klein die pullover isquote:
Bij mij gaat het aan de zijkant ook automatisch in een slag, dat heeft die gast ook.quote:
Tja, als iedereen netjes zn mappie shared wel....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom probeer je niet soulseek? Daar kun je veel meer en meestal ook veel sneller muziek vinden en downloaden ?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:13 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Laten we samen een maskertje nemen
Usenetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tja, als iedereen netjes zn mappie shared wel....
FTD is de shit samen met Torrents....
Op Soulseek zijn er te veel leechers.
Excl telfort.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef prodygee het volgende:
[..]
UsenetPayservertje, Telfort 20mbit.
Niets. Maar vind 't er gewoon goed uit zien. Heel vaag..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:14 schreef Liefste. het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er seksueel opwindend [danwel geil] aan een man is waarnaar je langer dan 5 seconden moet kijken om hem te onderscheiden van het andere geslacht?
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:14 schreef Liefste. het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er seksueel opwindend [danwel geil] aan een man is waarnaar je langer dan 5 seconden moet kijken om hem te onderscheiden van het andere geslacht?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:16 schreef prodygee het volgende:
[..]
Niets. Maar vind 't er gewoon goed uit zien. Heel vaag..
Oke, bij sommige muziek is dat wel zo. Maar als ik echt alternatieve muziek ga zoeken dan is het altijd netjes in orde.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tja, als iedereen netjes zn mappie shared wel....
FTD is de shit samen met Torrents....
Op Soulseek zijn er te veel leechers.
Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je vind het wel een beetje geil? Want dat was de vraag.
Neh, wel.. cool. AAARGH THE CONFUSION!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe het met een 4mbit Online lijntje, werkt ook perfect... haasten is voor druktemakersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:16 schreef prodygee het volgende:
[..]
Vul maar wat in dan. Umm.. UPC 120mbit glasvezel?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:17 schreef Onorgineel het volgende:
de tyfus
Doordat jullie het over bepaalde onderwerpen hebben worden pagina 9, 10 en 11 direct geblokkeerd door onze woordenfilter![]()
En mn proxy is zo sloom
Is Speedcore en Splittercore niet alternatief genoeg?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Oke, bij sommige muziek is dat wel zo. Maar als ik echt alternatieve muziek ga zoeken dan is het altijd netjes in orde.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
't Is ook maar dat ik m'n pa die verbinding heb aangelultquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik doe het met een 4mbit Online lijntje, werkt ook perfect... haasten is voor druktemakers
Like whatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:17 schreef Onorgineel het volgende:
de tyfus
Doordat jullie het over bepaalde onderwerpen hebben worden pagina 9, 10 en 11 direct geblokkeerd door onze woordenfilter![]()
En mn proxy is zo sloom
Dat was snel, typ maar bijvoorbeeld 10 keer geil achter elkaar, dan kom ik er niet meer inquote:
Meestal is dat toch best gedaan ? Ik heb er eigenlijk amper last vanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is Speedcore en Splittercore niet alternatief genoeg?
wtfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat was snel, typ maar bijvoorbeeld 10 keer geil achter elkaar, dan kom ik er niet meer in
Breakcorequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:18 schreef VlaDje het volgende:
En Breakcore is ook vrij alternatief![]()
Daarvoor kwam ik soms op Soulseek, maar als ik niet zulke connecties had had ik er nooit wat gevonden.
Als nieuweling op soulseek heb je het nog vrij moeilijjk, je moet zelf goede en zeldzame shit erop hebben staan willen mensen je al in hun lijst opnemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Meestal is dat toch best gedaan ? Ik heb er eigenlijk amper last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |