Klopt, maar 't is wel 'n lekker clean site'je en heb er toch 'n groot deel van m'n muziek kunnen vinden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Op coda.fm hebben ze vrij weinig echte alternatieve muziek imo
Je moet me nog antwoord geven op een vraag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:07 schreef prodygee het volgende:
[..]
Klopt, maar 't is wel 'n lekker clean site'je en heb er toch 'n groot deel van m'n muziek kunnen vinden.
Nog ff wat verder gekeken op google en ze is do-ablequote:
Indd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je moet me nog antwoord geven op een vraag.
Zo lekker kun jij ook zijn, dat is haar punt dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niet gaan uitzoeken omdat die vent lekker is he?
Dan heb ik een stuk liever musicmeter.nl. Daar heb je tenminste echt verschillende muziek enz.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:07 schreef prodygee het volgende:
[..]
Klopt, maar 't is wel 'n lekker clean site'je en heb er toch 'n groot deel van m'n muziek kunnen vinden.
Oh god noquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:08 schreef VlaDje het volgende:
Ik voel hem al aankomen, we krijgen een metrosexuelen overflow
Exactly my thoughts. Laten we lekker gaan rellen Vladiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:08 schreef VlaDje het volgende:
Ik voel hem al aankomen, we krijgen een metrosexuelen overflow
Klinkt lekker!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:01 schreef prodygee het volgende:
[..]
Apart stijltje, ze noemen 't broken electronic + indie.
Ik noem 't ubervet.
I see. Ik zoek wat ik nodig heb op coda. Vind ik daar niks, ga ik naar torrentz. Dáárna naar google.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan heb ik een stuk liever musicmeter.nl. Daar heb je tenminste echt verschillende muziek enz.
Denk dat het wel staat bij jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die had ik ook al in mn hoofd, alleen die gaat me toch niet staan.
Huh? Ik had het over kapsels, niet over muziek.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef prodygee het volgende:
[..]
Over muziek. "fashionable en hip"
Ik hoor die muziek en denk ja of nee. Punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |