ik vind het zelf een beetje te fashionable, maar als hip je style is, ga ervoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm, ik moet nog een model uitzoeken, fur mn haahr
of doe net als vladje, gewoon oldskool gemillimeterdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat van Paolo is wel sexyyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
En je account en mediaplayer zijn gekoppeld aan je last.fm client?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:58 schreef Probinski het volgende:
[..]
Yup, en bij de client zelf staat ook dat ie gespeeld wordt, maar op m'n last.fm page zie je t niet
Denk jij daar zo over na?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik vind het zelf een beetje te fashionable, maar als hip je style is, ga ervoor.
Die van mij is er ook een x voor no reason mee gekapt hoor... En ik luisterde geeneens metal.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En je account en mediaplayer zijn gekoppeld aan je last.fm client?
Hoe denk ik waar over na?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:03 schreef prodygee het volgende:
[..]
Denk jij daar zo over na?Ik zit op coda.fm rond te neuzen, kwam dit tegen en 't beviel me wel. Eens wat anders.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die van mij is er ook een x voor no reason mee gekapt hoor... En ik luisterde geeneens metal.
Gewoon ff plugin opnieuw installen
Dat sowieso, meerendeel van de hollandsche jongeren zouden gaan lijken op een mislukte 6e beatle.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar dat moet je maar net staan, heb ik et idee.
Kloptquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar dat moet je maar net staan, heb ik et idee.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:05 schreef Seam het volgende:
Damn wat een kutmuziek van Hadouken
Maar die toetsenist is volgens mij lekker
Ik heb het een hele tijd anders gehad.. soort van blockhead, dus ik vond het time for change...quote:
ohquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:06 schreef Lauriette91 het volgende:
Kids. Ik ga lekker slapen, morgen weer een lange dag.![]()
Werkzeeeeequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:06 schreef Lauriette91 het volgende:
Op coda.fm hebben ze vrij weinig echte alternatieve muziek imoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:03 schreef prodygee het volgende:
[..]
Denk jij daar zo over na?Ik zit op coda.fm rond te neuzen, kwam dit tegen en 't beviel me wel. Eens wat anders.
SLaapzequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:06 schreef Lauriette91 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |