Waar is dat ook al weer van ?quote:
Staan je plugins wel aan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:47 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nou, hij scrobbelt niks meer, heb al verschillende media players geprobeert en last fm aantal keer reinstall gedaan
Wat voor een muziek maakt Hadouken eigenlijk ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:57 schreef prodygee het volgende:
Deze laarzen zijn gemaakt om te lopen, en dat is wat ze zullen doen. Eén dezer dagen zullen ze..
Soort van synth popquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat voor een muziek maakt Hadouken eigenlijk ?
Ik zou ook een keer op tilt slaan als ik enkel "metal" te verwerken heb.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:47 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nou, hij scrobbelt niks meer, heb al verschillende media players geprobeert en last fm aantal keer reinstall gedaan
Yup, en bij de client zelf staat ook dat ie gespeeld wordt, maar op m'n last.fm page zie je t nietquote:
Paoloquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van die toffe meneer.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik zou ook een keer op tilt slaan als ik enkel "metal" te verwerken heb.
Hij lijkt immens veel op een gozert die ik ergens ooit eens ontmoet heb...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van die toffe meneer.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van die toffe meneer.
Hmm, ik moet nog een model uitzoeken, fur mn haahrquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:59 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hij lijkt immens veel op een gozert die ik ergens ooit eens ontmoet heb...Maar ik kan me zo niet meer bedenken hoe hij heet
Vergelijkbaar met Foals dan ?quote:
Apart stijltje, ze noemen 't broken electronic + indie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat voor een muziek maakt Hadouken eigenlijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |