Nee, ik hou wel van metrosexuelenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Laten we lekker gaan rellen Vladi
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Huh? Ik had het over kapsels, niet over muziek.
Waarom probeer je niet soulseek? Daar kun je veel meer en meestal ook veel sneller muziek vinden en downloaden ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:11 schreef prodygee het volgende:
[..]
I see. Ik zoek wat ik nodig heb op coda. Vind ik daar niks, ga ik naar torrentz. Dáárna naar google.
Kijk hoe klein die pullover isquote:
Bij mij gaat het aan de zijkant ook automatisch in een slag, dat heeft die gast ook.quote:
Tja, als iedereen netjes zn mappie shared wel....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom probeer je niet soulseek? Daar kun je veel meer en meestal ook veel sneller muziek vinden en downloaden ?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:13 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Laten we samen een maskertje nemen
Usenetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tja, als iedereen netjes zn mappie shared wel....
FTD is de shit samen met Torrents....
Op Soulseek zijn er te veel leechers.
Excl telfort.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef prodygee het volgende:
[..]
UsenetPayservertje, Telfort 20mbit.
Niets. Maar vind 't er gewoon goed uit zien. Heel vaag..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:14 schreef Liefste. het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er seksueel opwindend [danwel geil] aan een man is waarnaar je langer dan 5 seconden moet kijken om hem te onderscheiden van het andere geslacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |