De rechter was Hester.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
Dat rechter meisje is goed zeg!
Namen weet ik nog steeds niet.
ja ze heeft echt zo'n uitstraling waarmee ze iedereen omver blaast!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Vind t best een leuke chick om te zien
Gregory heeft al genoeg bereikt zonder x-factor (kijk maar naar LSD en misschien binnenkort ook nog wel bij blacklabelmusic)quote:
Yeah, alsof ze de personen riepen en dan snel een foto maakten. Slechte fotograaf in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja ze heeft echt zo'n uitstraling waarmee ze iedereen omver blaast!
Maar ik doel ook vooral op die foto van destijds, waarin ze zo recht in de camera keek, die was 'n beetje freaky (die headshots van de laatste 10 zijn sowieso altijd 'n beetje raar)
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Die met die maffe lok... Heeft ze er een achteruitkijkspiegel in hangen ofzo?
Ze heeft de tekst op haar rug geplakt. Stiekem.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Die met die maffe lok... Heeft ze er een achteruitkijkspiegel in hangen ofzo?
Ik ga mooi aan de Appie Lambrusco van 1,89 per flesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef borisz het volgende:
Lekker een sauvignon blanc ingeschonken
Idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef Michellee het volgende:
Ik vind X-cited echt vreselijk!! Voor dat vriendin van Marvin!!!
Nee geef mij maar Estrella uit Valenciaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik ga mooi aan de Appie Lambrusco van 1,89 per fles
denk het niet want dan gaat de helft weg en er ging maar 1/3de wegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef Ynske het volgende:
is het bij die samengestelde groepen zo dat er straks maar 1 van de 2 door mag?
Nee hoor, ze worden gewoon apart beoordeeld maar als je een beetjegoed samenzingt/samen werkt helpt dat wel. Kans is groter dat van een samenwerking beide doorgaan of beide afvallen dan dat 1 van beide doorgaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef Ynske het volgende:
is het bij die samengestelde groepen zo dat er straks maar 1 van de 2 door mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |