Ja juist wel, die waren onwijs goed volgens mij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef ranja het volgende:
Ik verheug me niet op dat groepje van die Anastasia
Zag in het voorstukje dat ze de hele melodie creatief gaan verkrachtenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef ranja het volgende:
Ik wel. Volgens mij zijn die net zoals de vorige keer goehoed!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef ranja het volgende:
ik ben benieuwd hoe ze het doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik verheug me op Buurman en Buurman
Ik ook!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:
Norman Gentle ftw.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben al blij dat wij geen Tatiana hebben
Ik heb een voorgevoel dat de andere groepjes geen ruimte hebben gelaten voor Buurman&Buurman omdat ze niet geoefend hebben, en dat ze er dus uit wraak gewoon lekker recalcitrant doorheen gaan blerren!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Erg he! Te genant voor woorden.quote:
quote:
uhm kale robin?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef Anne het volgende:
Hoe heette die man ook alweer die na Irma en Anastacia kwam, bij de vorige theaterronde?
En waarom staat hij niet op de website?
Eenschquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel oneerlijk tegenover de anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |