Godverdorie idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef Sven92 het volgende:
hoorde ik nou godver/godverdomme op rtl4?
de eerste XF-Fusie!! Nog voor de liveshows!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh de drie meiden zometeen!
Daarvan baal ik ECHT gigantisch dat het geen groepje is. Dat moeten ze er gewoon van maken. Punt.
Die mogen gewoon niet solo verder, die moeten samen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ze waren te lui om snel te lopen en dit lied was als het laatste overgebleven
Wanneer dan? Niks gehoordquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef Sven92 het volgende:
hoorde ik nou godver/godverdomme op rtl4?
Ja, maar jij vind meisjes zowiezo leuker dan jongens.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef ranja het volgende:
Die jongens waren allemaal slechtheb geeen enkele goede gehoord volgens mij.
Bij de meisjes wel een fink aantal, maar ook een aantal waarvan ik me afvraag hoe ze zover hebben kunnen komen
Dat je geen volwassen vrouw bentquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef Silenus het volgende:
Echt al die volwassen vrouwen die hier lopen te soppen op een paar minderjarige jochies(Jaloers.)
Jij staat ook heel leuk op je avatar hoor!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef Silenus het volgende:
Echt al die volwassen vrouwen die hier lopen te soppen op een paar minderjarige jochies(Jaloers.)
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef cafca het volgende:
Ja, maar jij vind meisjes zowiezo leuker dan jongens.
Wij gaan volgende week de Italiaanse meiden het hoofd op hol brengenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef Silenus het volgende:
...wat een raar wijfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben al blij dat wij geen Tatiana hebben
Daar is de concurrentie volgens mij het grootst!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik verheug me meer op de 26 plussers, daar zaten een paar goede tussen.
Harry!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik verheug me meer op de 26 plussers, daar zaten een paar goede tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |