even de auditie afwachten, kijken hoeveel aandacht ze op gaat eisenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Doe eens?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef Leonoor het volgende:
De ex van Lieke/man van Linda, toch?!
Was dat niet Hester? Ik zit ook nog niet zo in de namen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
Dat rechter meisje is goed zeg!
Namen weet ik nog steeds niet.
De rechter was Hester.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
Dat rechter meisje is goed zeg!
Namen weet ik nog steeds niet.
ja ze heeft echt zo'n uitstraling waarmee ze iedereen omver blaast!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Vind t best een leuke chick om te zien
Gregory heeft al genoeg bereikt zonder x-factor (kijk maar naar LSD en misschien binnenkort ook nog wel bij blacklabelmusic)quote:
Yeah, alsof ze de personen riepen en dan snel een foto maakten. Slechte fotograaf in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja ze heeft echt zo'n uitstraling waarmee ze iedereen omver blaast!
Maar ik doel ook vooral op die foto van destijds, waarin ze zo recht in de camera keek, die was 'n beetje freaky (die headshots van de laatste 10 zijn sowieso altijd 'n beetje raar)
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Die met die maffe lok... Heeft ze er een achteruitkijkspiegel in hangen ofzo?
Ze heeft de tekst op haar rug geplakt. Stiekem.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Die met die maffe lok... Heeft ze er een achteruitkijkspiegel in hangen ofzo?
Ik ga mooi aan de Appie Lambrusco van 1,89 per flesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef borisz het volgende:
Lekker een sauvignon blanc ingeschonken
Idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef Michellee het volgende:
Ik vind X-cited echt vreselijk!! Voor dat vriendin van Marvin!!!
Nee geef mij maar Estrella uit Valenciaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik ga mooi aan de Appie Lambrusco van 1,89 per fles
denk het niet want dan gaat de helft weg en er ging maar 1/3de wegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef Ynske het volgende:
is het bij die samengestelde groepen zo dat er straks maar 1 van de 2 door mag?
Nee hoor, ze worden gewoon apart beoordeeld maar als je een beetjegoed samenzingt/samen werkt helpt dat wel. Kans is groter dat van een samenwerking beide doorgaan of beide afvallen dan dat 1 van beide doorgaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef Ynske het volgende:
is het bij die samengestelde groepen zo dat er straks maar 1 van de 2 door mag?
die is leuk!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
dit vind ik ook een maf wijf... die met die krullen
Zij had toch die lekkere moeder?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef Ladylicious het volgende:
Die krullebol zet wel een beetje een gekke stem op
Ik kon ook niet echt horen wanneer ze moest beginnenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef babette21 het volgende:
logisch dat ze er niet inkomt, ik herkende het deuntje niet eens....
ik vind haar altijd iets Oostblokkerigs hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Dit blonde meisje kijkt altijd zo boos...
Dat kun je heel makkelijk tellenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kon ook niet echt horen wanneer ze moest beginnen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind haar altijd iets Oostblokkerigs hebben
Dat was haar probleem niet, haar probleem was dat ze totaal niet wist op welke toon ze hem in moest zetten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Anne het volgende:
[..]
beetje lullig om ze zo'n nummer akoestisch aan te bieden, ligt veel te ver bij het origineel vandaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Anne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef RockabeIIa het volgende:
erg, dat de grootste snollies weer de beste stemmen hebben!
Mireille ja, dr zus is helaas vorige week naar huis gemoetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat ene meisje zo leuk, die jonge met die krullen, wiens zusje ook meedoet.
Maar ze had al 6x kunnen beginnen volgens mij. Als je de toonsoort niet weet te pakken, probeer je het wel. Lijkt mij toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was haar probleem niet, haar probleem was dat ze totaal niet wist op welke toon ze hem in moest zetten.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat ene meisje zo leuk, die jonge met die krullen, wiens zusje ook meedoet.eruit ligt.
Die zus is er vorige week uit gegaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat ene meisje zo leuk, die jonge met die krullen, wiens zusje ook meedoet.
Nee het was gewoon te hoog voor haar. Jeroen gaf een paar keer de toon aan haar aan ook op het podium, maar ze ging hem gewoon niet halen. Het lag echt niet aan de timing, maar puur aan haar angst voor de hoogte...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar ze had al 6x kunnen beginnen volgens mij. Als je de toonsoort niet weet te pakken, probeer je het wel. Lijkt mij toch?
Die klonterige wimpers ook he. Zo lelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:04 schreef Steve het volgende:
Is Esmae 16?Ze ziet er zo oud (lees hoerig
) uit.
Oh ja klopt inderdaad, als er nog zo veel zijn onthoud ik het allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mireille ja, dr zus is helaas vorige week naar huis gemoeten
Oh ja, weer erg makkelijk om dat te roepenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:06 schreef cafca het volgende:
Ja, dat was nog nooit gebeurd...One verkracht......
Ik vind hem wel sexy, maar ik voel me een halve pedo als ik dat zeg, dus ik zeg het maar niet meerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:07 schreef babette21 het volgende:
volgens mij ben ik de enige hier, maar ik geloof dat ik 'n zwak voor Martijn heb
Krabbe?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:07 schreef babette21 het volgende:
volgens mij ben ik de enige hier, maar ik geloof dat ik 'n zwak voor Martijn heb
Ja ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Die jongen links, die lange, zit op Fok! toch?
Nee, ik moest door jouw opmerking ineens aan Lucy Silvas denken.....of aan Joe Cockerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja, weer erg makkelijk om dat te roepenOf zeg je 't omdat andere het ook zeggen?
Randy zit op FOK!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Die jongen links, die lange, zit op Fok! toch?
same here hoor (ach, wat is 10 jaar), maar als je door die haren heenkijkt (het kost wat moeite) dan kun je niet ontkennen dat ie 'n hele goeie kop heeft!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:08 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik vind hem wel sexy, maar ik voel me een halve pedo als ik dat zeg, dus ik zeg het maar niet meer.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:10 schreef Ladylicious het volgende:
Die van die kauwgom heeft best veel gaten in zn hoofd..
Op n grindtegel gevalluh.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:10 schreef Ladylicious het volgende:
Die van die kauwgom heeft best veel gaten in zn hoofd..
weet ik nietquote:
En hij heet ook nog eens Constantine he, net toen Constantijn moest zingen, wat een wereld is het toch.quote:
Die Constantijn, wat een figuur ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
En hij heet ook nog eens Constantine he, net toen Constantijn moest zingen, wat een wereld is het toch.
En Harem-boy ook al!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Wat een poepie!
En ook zijn tekst kwijt!
quote:
jajajaja ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik ben even pedo... Hahaha. als ik 15 zou zijn dan zou ik echt op hem vallen... Die als derde op kwam
Je bent niet de enige, bij zijn 1e auditie had ie een volledige harem bij zichquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik ben even pedo... Hahaha. als ik 15 zou zijn dan zou ik echt op hem vallen... Die als derde op kwam
De mijne is nu al opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik zit al 3 kwartier met een volle kan thee en nog niks ingeschonken!
Ze waren te lui om snel te lopen en dit lied was als het laatste overgeblevenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:14 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben die drie negers in godsnaam dat liedje gekozen? Alhoewel het niet eens zo slecht gaat eigenlijk.
Dat kan niet want dan mis je het halve topic!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik zit al 3 kwartier met een volle kan thee en nog niks ingeschonken!
Jij zou hem nu ook bespringen als ie voor je stondquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ze waren te lui om snel te lopen en dit lied was als het laatste overgebleven
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:17 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
Jij zou hem nu ook bespringen als ie voor je stond
Godverdorie idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef Sven92 het volgende:
hoorde ik nou godver/godverdomme op rtl4?
de eerste XF-Fusie!! Nog voor de liveshows!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh de drie meiden zometeen!
Daarvan baal ik ECHT gigantisch dat het geen groepje is. Dat moeten ze er gewoon van maken. Punt.
Die mogen gewoon niet solo verder, die moeten samen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ze waren te lui om snel te lopen en dit lied was als het laatste overgebleven
Wanneer dan? Niks gehoordquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef Sven92 het volgende:
hoorde ik nou godver/godverdomme op rtl4?
Ja, maar jij vind meisjes zowiezo leuker dan jongens.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef ranja het volgende:
Die jongens waren allemaal slechtheb geeen enkele goede gehoord volgens mij.
Bij de meisjes wel een fink aantal, maar ook een aantal waarvan ik me afvraag hoe ze zover hebben kunnen komen
Dat je geen volwassen vrouw bentquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef Silenus het volgende:
Echt al die volwassen vrouwen die hier lopen te soppen op een paar minderjarige jochies(Jaloers.)
Jij staat ook heel leuk op je avatar hoor!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef Silenus het volgende:
Echt al die volwassen vrouwen die hier lopen te soppen op een paar minderjarige jochies(Jaloers.)
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef cafca het volgende:
Ja, maar jij vind meisjes zowiezo leuker dan jongens.
Wij gaan volgende week de Italiaanse meiden het hoofd op hol brengenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef Silenus het volgende:
...wat een raar wijfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben al blij dat wij geen Tatiana hebben
Daar is de concurrentie volgens mij het grootst!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik verheug me meer op de 26 plussers, daar zaten een paar goede tussen.
Harry!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik verheug me meer op de 26 plussers, daar zaten een paar goede tussen.
Ja juist wel, die waren onwijs goed volgens mij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef ranja het volgende:
Ik verheug me niet op dat groepje van die Anastasia
Zag in het voorstukje dat ze de hele melodie creatief gaan verkrachtenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef ranja het volgende:
Ik wel. Volgens mij zijn die net zoals de vorige keer goehoed!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef ranja het volgende:
ik ben benieuwd hoe ze het doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik verheug me op Buurman en Buurman
Ik ook!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:
Norman Gentle ftw.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben al blij dat wij geen Tatiana hebben
Ik heb een voorgevoel dat de andere groepjes geen ruimte hebben gelaten voor Buurman&Buurman omdat ze niet geoefend hebben, en dat ze er dus uit wraak gewoon lekker recalcitrant doorheen gaan blerren!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Erg he! Te genant voor woorden.quote:
quote:
uhm kale robin?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef Anne het volgende:
Hoe heette die man ook alweer die na Irma en Anastacia kwam, bij de vorige theaterronde?
En waarom staat hij niet op de website?
Eenschquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel oneerlijk tegenover de anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |