Ik heb een kuur van 3 weken gekregen, dus dat zal hopelijk wel meevallen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best. Prednison is troep, zeker als je het wat langer moet slikken. Op mijn achtste heb ik het een paar weken moeten slikken ivm bronchitis en sindsdien ben ik niet meer het magere jochie dat ik daarvoor was en dat alles kon eten wat hij wilde... nou ja, dat laatste kan nog wel, maar heeft nu wel invloed op gewicht en zo.
En vorig jaar heb ik het een week mogen slikken, en toen steeg mijn bloeddruk tot boven een maximaal aanvaardbaar niveau.
Gelukkig is dat tijdelijk. De schade was licht, maar kreeg wel alle aandacht van de arts.quote:En heeft die opdonder van je lever nog blijvende gevolgen? Of zijn die van tijdelijke aard?
quote:Maar goed, jij moet dus vooral rustig blijven zitten op die bank en je lekker laten verzorgen.
Voorlopig doe ik zo weinig mogelijk. Nieuwsposten past daar tijdelijk niet bij.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
De tering OA. Vroeg me al af waarom je in het ZKH lag
Je gaat nu zeker wel weer actief nieuws posten toch?
Heb je geen 2 tv's?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil eigenlijk EN tennis EN schaatsen kijken
Optimistische planning van KPNquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:11 schreef DaMart het volgende:
Het schijnt dat mijn internet sinds 2 uur vannacht weer helemaal zou moeten werken. Blijkbaar is mijn modem wat van slag nu, dus ik moet hem even helemaal resetten. Tot over een paar uur dus.
Wees blij dat alles weer werktquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Optimistische planning van KPN.
Een half uur en het werkt weer allemaal.
Vraag het aan fietsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
Voorlopig doe ik zo weinig mogelijk. Nieuwsposten past daar tijdelijk niet bij.![]()
Waar is jouw '/FP redactie'-tag eigenlijk?
Persoonlijke ongevallen deden zich niet voorquote:
Een echte valentijnstaartquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:03 schreef Muck het volgende:
ja
en de taart is precies zo hysterisch als ik gepland had
[ afbeelding ]
hysterischquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een echte valentijnstaart
gepofte smurf gaat er hier anders altijd wel inquote:
Ik zou er spontaan vegetariër van wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:36 schreef Muck het volgende:
[..]
gepofte smurf gaat er hier anders altijd wel in
Simpel. Packard Bell is avoidable at all cost. Namelijk niet compatibel met wat dan ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Packard Bell
Compac Presario
Ik kan niet kiezen
Ah! Dank, dank.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simpel. Packard Bell is avoidable at all cost. Namelijk niet compatibel met wat dan ook.
"gewoon" vrolijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pas op!Kijk uit!
Pien is vrolijk!
Vliefderig enzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pas op!Kijk uit!
Pien is vrolijk!
Op mij?quote:
Simpel. Niet nadenken, genieten en na afloop een jaar depressief zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
tering. Verliefd. Dat zou ik ok wel weer eens willen zijn. Gewoon.
En als het zo ver is, dan zou ik het verfoeien![]()
Verliefd zijn is leuk. Maar ja, wel gauw iets verkeerd doen, tegen de valse hoop
Nee, gebruikte alleen jouw post even om te quoten enzoquote:
Verliefd zijn is leukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
tering. Verliefd. Dat zou ik ok wel weer eens willen zijn. Gewoon.
En als het zo ver is, dan zou ik het verfoeien![]()
Verliefd zijn is leuk. Maar ja, wel gauw iets verkeerd doen, tegen de valse hoop
Dan ben ik vast gedoemd om ongelukkig te wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Simpel. Niet nadenken, genieten en na afloop een jaar depressief zijn.
Domme mensen zijn gelukkiger.
Soms?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:02 schreef Pien85 het volgende:
Verliefd zijn is leukMaar soms he... dan ist kut... onzeker zijn enzo, dat zuigt
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, gebruikte alleen jouw post even om te quoten enzo
Ik ben niet altijd onzeker als ik verliefd ben, dus zuigt t soms, want soms ben ik onzekerquote:
Ik weet niet anders dan dat verliefd zijn DE kortste weg naar de betonnen muur isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd onzeker als ik verliefd ben, dus zuigt t soms, want soms ben ik onzeker
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
en ga eens fucking dood met je reclameblokken
Betonnen muur?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet anders dan dat verliefd zijn DE kortste weg naar de betonnen muur is
Ik snap niet wat je bedoeld met die betonnen muurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |