quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:[..]
Dat klinkt niet best. Prednison is troep, zeker als je het wat langer moet slikken. Op mijn achtste heb ik het een paar weken moeten slikken ivm bronchitis en sindsdien ben ik niet meer het magere jochie dat ik daarvoor was en dat alles kon eten wat hij wilde... nou ja, dat laatste kan nog wel, maar heeft nu wel invloed op gewicht en zo

.
En vorig jaar heb ik het een week mogen slikken, en toen steeg mijn bloeddruk tot boven een maximaal aanvaardbaar niveau

.
Ik heb een kuur van 3 weken gekregen, dus dat zal hopelijk wel meevallen.

. Tijdens de eerste paar dagen bleef m'n bloeddruk stabiel op ± 110/65. Als het iets stijgt kan dat dus geen kwaad. Maar goed, voor zulk soort dingen zijn er controles, waarvan dinsdag de eerste is.
quote:
En heeft die opdonder van je lever nog blijvende gevolgen? Of zijn die van tijdelijke aard?

Gelukkig is dat tijdelijk. De schade was licht, maar kreeg wel alle aandacht van de arts.
quote:
Maar goed, jij moet dus vooral rustig blijven zitten op die bank en je lekker laten verzorgen

.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:19 schreef Sjowhan het volgende:De tering OA. Vroeg me al af waarom je in het ZKH lag

Je gaat nu zeker wel weer actief nieuws posten toch?

Voorlopig doe ik zo weinig mogelijk. Nieuwsposten past daar tijdelijk niet bij.
Waar is jouw '/FP redactie'-tag eigenlijk?
Op
zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.