het is wel ontzettend lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook ontbijtspek meegenomenZwaar tegen mijn gezond doe policy natuurlijk
wat een achterlijk spelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat raar. Een spelletje waar je meisjes moet verkrachten mag niet. Suf hoor
quote:
mmmmmquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Maar hier in NL wordt het nooit zo lekker als op vakantie
![]()
Gewoon na een zware bergtocht ergens in een hutje in Slovenië eieren met spek eten![]()
![]()
ja, Mart is gelukkig al thuisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Mart was al thuis he?
122 Teletekst vr 13 feb
Kort nieuws binnenland
` In Alphen aan den Rijn woedt een
grote brand in een matrassenfabriek.Een
deel van het pand is ingestort en er
zijn explosies.De brandweer onderzoekt
of de rook die bij de brand vrijkomt
giftig is.Het treinverkeer tussen
Leiden en Alphen is stilgelegd.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Al lang, alleen is zijn internet stukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, Mart is gelukkig al thuis
Dat zal best stinken ja
Drijdag d Veertiendequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al lang, alleen is zijn internet stuk
de sloperdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al lang, alleen is zijn internet stuk
Bij kpn ja. Stelletje prutsers daar. Storing duurt pas 9 uur of zo en ze verwachten het morgen 18 uur te hebben opgelostquote:
(Bijna) heel Zandvoort ligt plat van KPN. Bij de supermarkt hier kun je ook niet meer pinnen, bijvoorbeeld. En met zoveel benadeelden, zou je toch denken dat ze het wel sneller zouden oplossen dan binnen een uur of 31quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef Sjowhan het volgende:
Consumentenlijn zeker? Dan zeker geen SLA, wees blij dat ze 't in het weekend gaan afmaken. Je zou zo maar tot maandag moeten wachten.
Boejjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
(Bijna) heel Zandvoort ligt plat van KPN. Bij de supermarkt hier kun je ook niet meer pinnen, bijvoorbeeld. En met zoveel benadeelden, zou je toch denken dat ze het wel sneller zouden oplossen dan binnen een uur of 31.
Mja, ik verwacht uiteraard wel restitutie van abonnementsgeld voor de tijd dat ze geen diensten hebben geleverd aan me!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje![]()
Als schiphol zijn vliegtuigen niet meer kan besturen, DAN gaan ze pas rennen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik verwacht uiteraard wel restitutie van abonnementsgeld voor de tijd dat ze geen diensten hebben geleverd aan me!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |