abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66061677
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:03 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jawel hoor, jouw vrienden zitten bij de PVV. De mijne ook, maar dan om andere redenen.
Wie zijn mijn vrienden dan? Ik blief geen extreemrechtse vrienden.
pi_66061755
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat verdraai je het toch weer lekker. Ik heb veel meer te vrezen van intolerantie autochtonen dan van wat fanatieke moslims, dat lijkt me evident.

Tututut, niet zo hoog van de toren blazen......... Als het aan sommige imams lag zou juist jij als één van de eersten met je kop naar beneden van een toren worden geflikkerd gegooid.
pi_66061772
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Tututut, niet zo hoog van de toren blazen......... Als het aan sommige imams lag zou juist jij als één van de eersten met je kop naar beneden van een toren worden geflikkerd gegooid.
Als het aan jou ligt, dus wat is het verschil?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 19:15:52 #154
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66061977
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie zijn mijn vrienden dan? Ik blief geen extreemrechtse vrienden.
Oh, je bent bevooroordeeld jegens zogenaamd "extreem-rechts". Nouja, dat moet je dan zelf maar weten.

Maar dan weet ik eerlijk gezegd ook niet wie jouw vrienden zijn. Groen Links of D66, misschien dat je daar terecht kunt. Al ondernemen die partijen weinig tegen de toenemende homohaat vanuit religieuze motieven.

Het is dus maar net wat je zelf belangrijker vindt: politieke correctheid of je geaardheid.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66062019
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:15 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Oh, je bent bevooroordeeld jegens zogenaamd "extreem-rechts". Nouja, dat moet je dan zelf maar weten.

Maar dan weet ik eerlijk gezegd ook niet wie jouw vrienden zijn. Groen Links of D66, misschien dat je daar terecht kunt. Al ondernemen die partijen weinig tegen de toenemende homohaat vanuit religieuze motieven.

Het is dus maar net wat je zelf belangrijker vindt: politieke correctheid of je geaardheid.
Mijn geaardheid, is een feit. En die is niet veilig bij aartsconservatieven die een zondebok zoeken vanwege hun eigen angsten en gebreken en tekortkomingen.
pi_66062127
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin. Atheisme zegt niks over tolerantie tov homoseksualiteit. Zijn achterban is laag opgeleid en gemiddeld zal die niet erg homovriendelijk zijn, beetje de Sterrenwijkers hier in Utrecht. En lieden als dr. Nikita en Buchaille hier op FOK! die zeer anti-homo zijn. Zo uit de lucht gegrepen is het niet.

Wilders zich zorgen maken over homorechten? Kom nou toch. Hij gebruikt dat alleen in de context van de islam en moslims omdat het hem daar goed uitkomt.
Nounou, je draaft wel erg door dat ik ant-homo ben.

Kijk, dat iemand zijn leven slijt als endeldarmtoerist in zijn eigen intieme nest zal mij een worst wezen maar maar probeer mij niet wijs te maken dat homo zijn heel natuurlijk is.
pi_66062188
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:20 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nounou, je draaft wel erg door dat ik ant-homo ben.
En dan"
quote:
Kijk, dat iemand zijn leven slijt als endeldarmtoerist in zijn eigen intieme nest zal mij een worst wezen maar maar probeer mij niet wijs te maken dat homo zijn heel natuurlijk is.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 19:23:13 #158
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66062207
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Mijn geaardheid, is een feit. En die is niet veilig bij aartsconservatieven die een zondebok zoeken vanwege hun eigen angsten en gebreken en tekortkomingen.
Klopt helemaal, bij aartsconservatieven moet jij niet wezen. CDA, VVD, CU en SGP zijn dan ook geen partijen voor jou.
pi_66062270
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Als het aan jou ligt, dus wat is het verschil?
Alleen relnichten.
pi_66062280
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:23 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Klopt helemaal, bij aartsconservatieven moet jij niet wezen. CDA, VVD, CU en SGP zijn dan ook geen partijen voor jou.
PVV is ineens geen conservatieve partij meer?
pi_66062423
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:20 schreef Dr.Nikita het volgende:

Het komt ook bij dieren voor.
En nu?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 19:32:36 #162
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66062552
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef SCH het volgende:

[..]

PVV is ineens geen conservatieve partij meer?
Nee, nooit geweest ook. De PVV is op dit moment de meest progressieve partij van Nederland, samen met de PvdD. Alle andere partijen blijven maar vasthouden aan oude ideeën, aan datgene wat 40 jaar geleden nog "progressief" werd gevonden.
pi_66062748
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:29 schreef Specularium het volgende:

[..]

En nu?
Wetenschappelijk gezien is homo zijn volgens mij nog altijd een ziekte

Is niet per-se mijn persoonlijke mening maar neutraal gezien is het volgens mij wel zo.
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
pi_66062782
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:29 schreef Specularium het volgende:

[..]

En nu?
Ik weet het, maar mensen zijn ook een diersoort en het blijft imo onnatuurlijk.

Ohja, mijn Golden Retriever was ook een homolientje, ze viel op teefjes, had er verder echt geen problemen mee.
Net zomin heb ik problemen met menselijke homo's.

Maargoed, SCH zet mensen graag neer als homofoob als ze er niet van gecharmeerd zijn, dat was mijn punt.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 19:41:49 #165
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66062880
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:38 schreef mudkipzz het volgende:

[..]

Wetenschappelijk gezien is homo zijn volgens mij nog altijd een ziekte

Is niet per-se mijn persoonlijke mening maar neutraal gezien is het volgens mij wel zo.
Een ziekte? Waar haal je dat vandaan?

Je zou hooguit kunnen zeggen dat het een eigenschap is die afwijkt van de grootste gemene deler. Net zoals een buitengewone lichaamslengte.
pi_66063050
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 18:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, heel raar als het om een aartsconservatieve partij gaat die zich steeds meer lieert aan andere zeer conservatieve Europese partijen.
Idd je zou het haast vergelijken met conservatieve mosli's, daar is kontebonke een ware cult.
Denkt met heimwee terug aan de Afghaanse mannen met hun knaapjes.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
pi_66063070
Alleen al omdat homofilie een eigenschap is die doorheen de menselijke evolutie bewaard is gebleven geeft al aan dat 't kennelijk een zeker nut heeft, dus geen afwijking is. Of niet meer een afwijking is dan heterofilie.
pi_66063243
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:47 schreef knowall het volgende:
Alleen al omdat homofilie een eigenschap is die doorheen de menselijke evolutie bewaard is gebleven geeft al aan dat 't kennelijk een zeker nut heeft, dus geen afwijking is. Of niet meer een afwijking is dan heterofilie.
Wie bepaalt of iets een afwijking is.

Zodra mensen gaan roepen dat iets een afwijking is moet je je als individu heel snel gaan afvragen op basis waarvan en wat heeft dat als gevolg.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 19:54:55 #169
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66063302
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat verdraai je het toch weer lekker. Ik heb veel meer te vrezen van intolerantie autochtonen dan van wat fanatieke moslims, dat lijkt me evident.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Precies, sommige, veruit de minderheid en blijkbaar is SCH uitstekend in staat om die paar fanatieke moslims te scheiden van de overgrote meerderheid onder de moslims die daar niet achter staat. En daardoor dus vindt dat ie minder te vrezen heeft van die groep dan van de intolerante autochtonen.

Die toon die je aanslaat met 'tututut'
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:03:48 #170
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_66063634
feit blijft dat -met uitzondering van een hele kleine minderheid- moslims tegen homosexualiteit zijn en het verbieden
zonnig Brasil
pi_66063714
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef Marrije het volgende:

[..]

[..]

Precies, sommige, veruit de minderheid en blijkbaar is SCH uitstekend in staat om die paar fanatieke moslims te scheiden van de overgrote meerderheid onder de moslims die daar niet achter staat. En daardoor dus vindt dat ie minder te vrezen heeft van die groep dan van de intolerante autochtonen.
Gek is dat, die nuance brengt SCH wel aan bij moslims maar niet bij wilders-stemmers.
quote:
Die toon die je aanslaat met 'tututut'
Dat is nou het homotaaltje, maar dat had je blijkbaar nog niet door zoals je wel meer dingen nog niet door hebt.

Overigens is SCH "mans" genoeg om zelf te antwoorden, heeft zijn fanclub niet bij nodig dacht ik zo.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:28:32 #172
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66064635
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

Dat is nou het homotaaltje
, maar dat had je blijkbaar nog niet door zoals je wel meer dingen nog niet door hebt.

Overigens is SCH "mans" genoeg om zelf te antwoorden, heeft zijn fanclub niet bij nodig dacht ik zo.
Jaja, zo praten alle homo's En dat neerbuigende 'maar dat had je blijkbaar nog niet door zoals je wel meer dingen niet doorhebt' is ook een behoorlijk zwaktebod. SCH is zeker mans genoeg om zelf te antwoorden maar dit is een discussieforum dus ik doe ook mijn zegje als ik daar zin in heb, me dunkt.
pi_66065964
Prima Marrije maar met mensen die niets weten van homoseksualiteit en het als een afwijking zien, is het lastig praten. Is verder trouwens geheel hun probleem. Nikita toont ondertussen feilloos mijn punt aan zoals wel vaker.
pi_66070670
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, nooit geweest ook. De PVV is op dit moment de meest progressieve partij van Nederland, samen met de PvdD. Alle andere partijen blijven maar vasthouden aan oude ideeën, aan datgene wat 40 jaar geleden nog "progressief" werd gevonden.
_ !

Als je het zo bekijkt kan iedere oppositiepartij zichzelf progressief noemen, want ze willen allemaal wat anders.
pi_66075130
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:36 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wat Geert doet is -in zijn ogen- de vrijheid van moslims te beperken. Zo wil hij de vrijheid van het geschrift beperken door de Koran te verbieden. Zo wil hij de vrijheid van verkeer verbieden door imams de toegang tot Nederland te ontzeggen. Als het aan hem ligt komt er geen enkele moslim Nederland meer binnen. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wilders heeft echter niet door dat hij de vrijheid van iedereen op die manier beperkt. Ik noem dat geen tegengeluid, ik noem dat een die-hard communist die het zelf nog niet doorheeft.

Ken je toevallig het spreekwoord dat je met honing meer bijen vangt dan met azijn?
Integratie faalt door haat, haat van onder andere mensen die zichzelf kritisch noemen als Wilders.
Onzin, integratie faalt doordat je na 30 jaar nog de juiste taal niet spreekt. Daarnaast het vasthouden aan je eigen normen en waarden dan wel (barbaarse) cultuur.
pi_66077731
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 20:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb je wel een beetje gelijk in helaas.

"We zien de islam in rap tempo het westen overnemen". Hoe komt die man erbij???
Hup hup, terug onder je steen, jij!
  zondag 15 februari 2009 @ 12:27:41 #177
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_66078995
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
"Hallo ik ben Geert Wilders en als je me niet kent - ik ben van de orde Churchill & Reagan. In het vervolg van mijn speech geef ik geen geen argumenten voor wat ik beweer, als je de dingen anders ziet ben je gewoon onwetend."
"Laat ik afsluiten door jullie land door het slijk te halen door te zeggen dat jullie Israel haten en dat jullie land stinkt vanwege voorbeelden die ik volledig uit context heb gehaald."
Géén kloon van tvlxd!
pi_66079227
quote:
Op zondag 15 februari 2009 02:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Onzin, integratie faalt doordat je na 30 jaar nog de juiste taal niet spreekt. Daarnaast het vasthouden aan je eigen normen en waarden dan wel (barbaarse) cultuur.
Het is inderdaad ongelooflijk. Dat die mensen na 30 jaar nog geen woord Nederlands spreken komt uiteraard doordat de autochtonen weigeren Nederlands met hen te spreken (en verdomd, hier zit nog een kern van waarheid in ook ).
  zondag 15 februari 2009 @ 15:32:19 #179
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66085875
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:40 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

_ !

Als je het zo bekijkt kan iedere oppositiepartij zichzelf progressief noemen, want ze willen allemaal wat anders.
Nee, dat zie je verkeerd. Het gaat erom dat een partij een nieuwe weg in wil slaan (hetgeen per definitie 'progressief' is), of op de oude voet door wil blijven gaan (hetgeen per definitie 'conservatief' is). De VVD bijvoorbeeld is zo conservatief als de pest, met ideeën die slechts op details verschillen van die van de regeringspartijen.
pi_66090777
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, dat zie je verkeerd. Het gaat erom dat een partij een nieuwe weg in wil slaan (hetgeen per definitie 'progressief' is), of op de oude voet door wil blijven gaan (hetgeen per definitie 'conservatief' is). De VVD bijvoorbeeld is zo conservatief als de pest, met ideeën die slechts op details verschillen van die van de regeringspartijen.
Je weet dus niet waar in de politiek de begrippen progressief en conservatief voor staan
En iemand anders verwijten dat ie het verkeerd ziet.

Progressief betekent niet dat je iets anders wil lieverd, conservatieven willen dingen ook vaak graag anders zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')