Wie zijn mijn vrienden dan? Ik blief geen extreemrechtse vrienden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel hoor, jouw vrienden zitten bij de PVV. De mijne ook, maar dan om andere redenen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat verdraai je het toch weer lekker. Ik heb veel meer te vrezen van intolerantie autochtonen dan van wat fanatieke moslims, dat lijkt me evident.
Als het aan jou ligt, dus wat is het verschil?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tututut, niet zo hoog van de toren blazen......... Als het aan sommige imams lag zou juist jij als één van de eersten met je kop naar beneden van een toren worden geflikkerd gegooid.
Oh, je bent bevooroordeeld jegens zogenaamd "extreem-rechts". Nouja, dat moet je dan zelf maar weten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie zijn mijn vrienden dan? Ik blief geen extreemrechtse vrienden.
Mijn geaardheid, is een feit. En die is niet veilig bij aartsconservatieven die een zondebok zoeken vanwege hun eigen angsten en gebreken en tekortkomingen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh, je bent bevooroordeeld jegens zogenaamd "extreem-rechts". Nouja, dat moet je dan zelf maar weten.
Maar dan weet ik eerlijk gezegd ook niet wie jouw vrienden zijn. Groen Links of D66, misschien dat je daar terecht kunt. Al ondernemen die partijen weinig tegen de toenemende homohaat vanuit religieuze motieven.
Het is dus maar net wat je zelf belangrijker vindt: politieke correctheid of je geaardheid.
Nounou, je draaft wel erg door dat ik ant-homo ben.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Atheisme zegt niks over tolerantie tov homoseksualiteit. Zijn achterban is laag opgeleid en gemiddeld zal die niet erg homovriendelijk zijn, beetje de Sterrenwijkers hier in Utrecht. En lieden als dr. Nikita en Buchaille hier op FOK! die zeer anti-homo zijn. Zo uit de lucht gegrepen is het niet.
Wilders zich zorgen maken over homorechten? Kom nou toch. Hij gebruikt dat alleen in de context van de islam en moslims omdat het hem daar goed uitkomt.
En dan"quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nounou, je draaft wel erg door dat ik ant-homo ben.
quote:Kijk, dat iemand zijn leven slijt als endeldarmtoerist in zijn eigen intieme nest zal mij een worst wezen maar maar probeer mij niet wijs te maken dat homo zijn heel natuurlijk is.
Klopt helemaal, bij aartsconservatieven moet jij niet wezen. CDA, VVD, CU en SGP zijn dan ook geen partijen voor jou.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn geaardheid, is een feit. En die is niet veilig bij aartsconservatieven die een zondebok zoeken vanwege hun eigen angsten en gebreken en tekortkomingen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt, dus wat is het verschil?
PVV is ineens geen conservatieve partij meer?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Klopt helemaal, bij aartsconservatieven moet jij niet wezen. CDA, VVD, CU en SGP zijn dan ook geen partijen voor jou.
Het komt ook bij dieren voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Kijk, dat iemand zijn leven slijt als endeldarmtoerist in zijn eigen intieme nest zal mij een worst wezen maar maar probeer mij niet wijs te maken dat homo zijn heel natuurlijk is.
Nee, nooit geweest ook. De PVV is op dit moment de meest progressieve partij van Nederland, samen met de PvdD. Alle andere partijen blijven maar vasthouden aan oude ideeën, aan datgene wat 40 jaar geleden nog "progressief" werd gevonden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef SCH het volgende:
[..]
PVV is ineens geen conservatieve partij meer?
Wetenschappelijk gezien is homo zijn volgens mij nog altijd een ziektequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het komt ook bij dieren voor.
En nu?
Ik weet het, maar mensen zijn ook een diersoort en het blijft imo onnatuurlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het komt ook bij dieren voor.
En nu?
Een ziekte? Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:38 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Wetenschappelijk gezien is homo zijn volgens mij nog altijd een ziekte
Is niet per-se mijn persoonlijke mening maar neutraal gezien is het volgens mij wel zo.
Idd je zou het haast vergelijken met conservatieve mosli's, daar is kontebonke een ware cult.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, heel raar als het om een aartsconservatieve partij gaat die zich steeds meer lieert aan andere zeer conservatieve Europese partijen.
Wie bepaalt of iets een afwijking is.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:47 schreef knowall het volgende:
Alleen al omdat homofilie een eigenschap is die doorheen de menselijke evolutie bewaard is gebleven geeft al aan dat 't kennelijk een zeker nut heeft, dus geen afwijking is. Of niet meer een afwijking is dan heterofilie.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat verdraai je het toch weer lekker. Ik heb veel meer te vrezen van intolerantie autochtonen dan van wat fanatieke moslims, dat lijkt me evident.
Precies, sommige, veruit de minderheid en blijkbaar is SCH uitstekend in staat om die paar fanatieke moslims te scheiden van de overgrote meerderheid onder de moslims die daar niet achter staat. En daardoor dus vindt dat ie minder te vrezen heeft van die groep dan van de intolerante autochtonen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tututut, niet zo hoog van de toren blazen......... Als het aan sommige imams lag zou juist jij als één van de eersten met je kop naar beneden van een toren worden geflikkerd gegooid.
Gek is dat, die nuance brengt SCH wel aan bij moslims maar niet bij wilders-stemmers.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
Precies, sommige, veruit de minderheid en blijkbaar is SCH uitstekend in staat om die paar fanatieke moslims te scheiden van de overgrote meerderheid onder de moslims die daar niet achter staat. En daardoor dus vindt dat ie minder te vrezen heeft van die groep dan van de intolerante autochtonen.
Dat is nou het homotaaltje, maar dat had je blijkbaar nog niet door zoals je wel meer dingen nog niet door hebt.quote:Die toon die je aanslaat met 'tututut'
Jaja, zo praten alle homo'squote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dat is nou het homotaaltje, maar dat had je blijkbaar nog niet door zoals je wel meer dingen nog niet door hebt.
Overigens is SCH "mans" genoeg om zelf te antwoorden, heeft zijn fanclub niet bij nodig dacht ik zo.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest ook. De PVV is op dit moment de meest progressieve partij van Nederland, samen met de PvdD. Alle andere partijen blijven maar vasthouden aan oude ideeën, aan datgene wat 40 jaar geleden nog "progressief" werd gevonden.
Onzin, integratie faalt doordat je na 30 jaar nog de juiste taal niet spreekt. Daarnaast het vasthouden aan je eigen normen en waarden dan wel (barbaarse) cultuur.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat Geert doet is -in zijn ogen- de vrijheid van moslims te beperken. Zo wil hij de vrijheid van het geschrift beperken door de Koran te verbieden. Zo wil hij de vrijheid van verkeer verbieden door imams de toegang tot Nederland te ontzeggen. Als het aan hem ligt komt er geen enkele moslim Nederland meer binnen. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wilders heeft echter niet door dat hij de vrijheid van iedereen op die manier beperkt. Ik noem dat geen tegengeluid, ik noem dat een die-hard communist die het zelf nog niet doorheeft.
Ken je toevallig het spreekwoord dat je met honing meer bijen vangt dan met azijn?
Integratie faalt door haat, haat van onder andere mensen die zichzelf kritisch noemen als Wilders.
Hup hup, terug onder je steen, jij!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje gelijk in helaas.
"We zien de islam in rap tempo het westen overnemen". Hoe komt die man erbij???
"Laat ik afsluiten door jullie land door het slijk te halen door te zeggen dat jullie Israel haten en dat jullie land stinkt vanwege voorbeelden die ik volledig uit context heb gehaald."quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
"Hallo ik ben Geert Wilders en als je me niet kent - ik ben van de orde Churchill & Reagan. In het vervolg van mijn speech geef ik geen geen argumenten voor wat ik beweer, als je de dingen anders ziet ben je gewoon onwetend."
Het is inderdaad ongelooflijk. Dat die mensen na 30 jaar nog geen woord Nederlands spreken komt uiteraard doordat de autochtonen weigeren Nederlands met hen te spreken (en verdomd, hier zit nog een kern van waarheid in ookquote:Op zondag 15 februari 2009 02:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Onzin, integratie faalt doordat je na 30 jaar nog de juiste taal niet spreekt. Daarnaast het vasthouden aan je eigen normen en waarden dan wel (barbaarse) cultuur.
Nee, dat zie je verkeerd. Het gaat erom dat een partij een nieuwe weg in wil slaan (hetgeen per definitie 'progressief' is), of op de oude voet door wil blijven gaan (hetgeen per definitie 'conservatief' is). De VVD bijvoorbeeld is zo conservatief als de pest, met ideeën die slechts op details verschillen van die van de regeringspartijen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]_ !
Als je het zo bekijkt kan iedere oppositiepartij zichzelf progressief noemen, want ze willen allemaal wat anders.
Je weet dus niet waar in de politiek de begrippen progressief en conservatief voor staanquote:Op zondag 15 februari 2009 15:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Het gaat erom dat een partij een nieuwe weg in wil slaan (hetgeen per definitie 'progressief' is), of op de oude voet door wil blijven gaan (hetgeen per definitie 'conservatief' is). De VVD bijvoorbeeld is zo conservatief als de pest, met ideeën die slechts op details verschillen van die van de regeringspartijen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |