Die was positief toch?? :-Pquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:41 schreef Bootje84 het volgende:
kan iemand een keer ff de OP fixen??
en uh Nico.. 14.gif
quote:
Jeujquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als je lieft bent mag jij bart@slobbelen.nl hebben hoor
Doe luxequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik sta al met bier aan de bar
zo gek hoeft het in principe niet voor mij hoor. Dit is toch geen prono, dit gaat om het oud-hollands sobbelenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeuj
Vriend van mij heeft ongeveer 25 prono-domeinen, en verdient 1,5 ton per jaar
ja truequote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo gek hoeft het in principe niet voor mij hoor. Dit is toch geen prono, dit gaat om het oud-hollands sobbelen
Zo.. paar bier op.. nu naar huis
omdat ik het nieuw verzonnen hebquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja trueWaarom kan ik er trouwens helemaal niks op Google over vinden
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik het nieuw verzonnen heb
Dankquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha ok.. dan weet je het nu
maar ik ga nu echt naar huis!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef Stienn het volgende:
Goeiemiddag!!
is dit nieuw? School & Stage SC
Omdat nico www.slobbelen.nl nog niet volgeblaft en online gezet heeftquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja trueWaarom kan ik er trouwens helemaal niks op Google over vinden
topicnummer 817quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef Stienn het volgende:
Goeiemiddag!!
Nee hoor. Oude wijn in nieuwe zakken Stage SC en SES SC in een topic.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef Stienn het volgende:
Goeiemiddag!!
is in plaats van de Stage SCquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef Stienn het volgende:
Goeiemiddag!!
Hij is ook net 2 uur ofzo geregistreerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat nico www.slobbelen.nl nog niet volgeblaft en online gezet heeft.
Ik zou bellen dat je daar niet van gediend bentquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:54 schreef jslavenburg het volgende:
Weer nieuwe download snelheid van Chello?
Ben van 950 naar 1,15 MB/s gegaan
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou bellen dat je daar niet van gediend bent
je bent gewoon gedumpt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Zonet gebeld in de trein.. richting Schiphol.. Aangezien het station onder de grond licht, had ik vermoeden dat ik geen bereik zou hebben..
Dus ik heel netjes.. nou ik rij zo de tunnel van Schiphol CS binnen.. dus het kan zijn dat verbinding wordt verbroken. Is het mogelijk om mij over 20-30 minuten terug te bellen..
Dat zou ze doen... maar ben inmiddels al ruim 1 uur thuis..
In de Schipholtunnel zou je als het goed is gewoon bereik moeten hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Zonet gebeld in de trein.. richting Schiphol.. Aangezien het station onder de grond licht, had ik vermoeden dat ik geen bereik zou hebben..
Dus ik heel netjes.. nou ik rij zo de tunnel van Schiphol CS binnen.. dus het kan zijn dat verbinding wordt verbroken. Is het mogelijk om mij over 20-30 minuten terug te bellen..
north sea jazz?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:25 schreef jna het volgende:
Ik vind dat het wel weer eens tijd wordt om het programma van NSJ bekend te maken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Kon ook niet terugbellen.. onbekend nummer..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je bent gewoon gedumpt.Of wellicht ging ze er van uit dat jij zou bellen
Daar kwam ik dus later ook achter...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In de Schipholtunnel zou je als het goed is gewoon bereik moeten hebben
Ik heb jou ook een aantal epic fouten zijn maken...quote:
oh ja dat schiet niet opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kon ook niet terugbellen.. onbekend nummer..
Anders had ik gewoon bij Leiden teruggebeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja dat schiet niet op
En met zijn ondertitel zijn die nog net even erger.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb jou ook een aantal epic fouten zijn maken...
Ik ga hem ook nomineren voor het woord van het jaar 2009quote:
ja en hij is 31.quote:
U sobbelt kan ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga hem ook nomineren voor het woord van het jaar 2009![]()
Ik slobbel
Zij slobbelt.. (Hij slobbelt kan natuurlijk niet)
Wij slobbelen
Wij hebben geslobbeld.
Ik zag Yesse trouwens in de Metro staan...![]()
Als man dat zeggen gaat dan ook tegen je werken natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij slobbelen
Wij hebben geslobbeld.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik slobbel
Wij slobbelen
Wij hebben geslobbeld.
zie onderschrift Nicoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat betekent het nou eigenlijk?
thnxquote:
no thnxquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx![]()
net wat ik dacht een soort swaffelen
Ja klopt, tof hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik slobbel
Wij slobbelen
Wij hebben geslobbeld.
Ik zag Yesse trouwens in de Metro staan...![]()
Dan had ik het toch goed gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja klopt, tof he![]()
[ afbeelding ]
Wat is er nou weer wazig aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef Bootje84 het volgende:
Sorry maar die opmerking vind ik maar wazig.
Deze zin loopt niet helemaal lekkerquote:De zin loopt niet helemaal lekker ook
Jouw zin loopt niet helemaal lekker volgens mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef Bootje84 het volgende:
Sorry maar die opmerking vind ik maar wazig. De zin loopt niet helemaal lekker ook
Cool, ga je ook naar NSJ als ie komt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ja en hij is 31.
Ik heb laatst met hem gepraat![]()
![]()
Hij kwam sound checken en toen heb ik bijna de hele middag gekeken![]()
Bootje zal ook eens een keer niet wat aan te merken hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef Bootje84 het volgende:
Sorry maar die opmerking vind ik maar wazig. De zin loopt niet helemaal lekker ook
Als iemand mee wil welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:29 schreef jna het volgende:
[..]
Cool, ga je ook naar NSJ als ie komt?
Echt hèquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:29 schreef Milou__ het volgende:
Bootje zal ook eens een keer niet wat aan te merken hebben
Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:30 schreef Milou__ het volgende:
Als iemand mee wil welmaar mijn vrienden houden niet van festivals/theater en andere culturele dingen
Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als iemand mee wil welmaar mijn vrienden houden niet van festivals/theater en andere culturele dingen
Ah film gelukkig welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt hè![]()
[..]
HerkenbaarIk moet al moeite doen om sommige mee naar de film te krijgen
Die lijkt me nou juist geen ruk aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu we het toch hebben over meegaan
Wie wil er met mij mee naar Ciske de Rat in de RAI?
Dat dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die lijkt me nou juist geen ruk aan
ik vond 'em zeer goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die lijkt me nou juist geen ruk aan
Dat lijkt mij dus weer geen ruk aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat dusSorry Luctor
Nog 4 weken voor The Killers
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus weer geen ruk aan
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:39 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb verjaardag en daarna even de stad in![]()
Fijne avond![]()
Vanwege..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
ZekerWil nu ook wel naar PinkPop, maar dat wordt beetje onmogelijk
Moet je een potje Vicks VapoRubquote:
Zou handig zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je een potje Vicks VapoRub
Wordt lastig omdat er niemand mee wil, ik dan midden in afstuderen zit, en ik nog nooit naar zoiets geweest benquote:
I see.. zit ook een beetje met hetzelfde probleem.. alleen hoop ik dan wel afgestudeerd te zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt lastig omdat er niemand mee wil, ik dan midden in afstuderen zit, en ik nog nooit naar zoiets geweest ben
Als dat laatste een reden is om niet te gaan, dan zou het elk jaar rustiger worden op festivals. Helaas is dat niet het geval.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt lastig omdat er niemand mee wil, ik dan midden in afstuderen zit, en ik nog nooit naar zoiets geweest ben
Kamperen als vakantie is het kutste wat ooit is uitgevondenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef PieterBas het volgende:
Alleen ben ik niet zo van het kamperen... Ik heb een hekel aan kamperen... misschien komt het door het trauma wat ik heb opgelopen tijdens schoolkamp....
3 dagen lang stromende regen en tentjes die serieus voorbij dreven..
Mooi pak wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef eer-ik het volgende:
http://suitsupply.nl/#/collection/fashion/P2415/ gekocht
De eerste dus.
Grijs pak
Dan heb je weer iets om naar uit te kijken als de vakantie voorbij isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Kamperen als vakantie is het kutste wat ooit is uitgevonden
Waarom wil je het op vakantie minder luxe hebben dan thuis![]()
Graciasquote:
Mooi pak. Bijna vergeten dat ik ook nog een bon heb van suit supply. Studentenboxquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef eer-ik het volgende:
http://suitsupply.nl/#/collection/fashion/P2415/ gekocht
De eerste dus.
Grijs pak
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef jna het volgende:
[..]
Mooi pak. Bijna vergeten dat ik ook nog een bon heb van suit supply. Studentenbox
Mij viel het personeel ook niet tegen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat houdt die bon in?
Vond het wel een fijne winkel om een pak te kopen
In Utrecht was dat 100% man, was dan weer jammer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mij viel het personeel ook niet tegen.
Die op de A4 heeft goed personeel jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik was in Hoofddorp, aan de A4, daar liepen vooral vrouwen rond. Verder vergelijkbaar. Goed advies ook. Helaas hadden ze het pak dat ik wilde hebben niet meer in mijn maat, dus uiteindelijk heb ik er niks gekocht.
Het is daar wel handig als je Engels spreekt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die op de A4 heeft goed personeel ja
90 euro korting op een pak van 230(uit m'n hoofd, heb de bon niet bij de hand) of 30% korting op andere pakkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat houdt die bon in?
Vond het wel een fijne winkel om een pak te kopen
Netjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef jna het volgende:
[..]
90 euro korting op een pak van 230(uit m'n hoofd, heb de bon niet bij de hand) of 30% korting op andere pakken
Nee die had een teringlange levertijd. Ik zat op een leenbankje in de tussentijd. Nu eindelijk mijn mooie knalrode leren bankquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Oh en www.slobbelen.nl is er hoor. Meteen ook even slobbelen toegevoegd aan het Urban Dictionary.
Ga er nu echt werk van maken
Whehe.. lachen tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Straks staat Powned voor je deur
quote:
Hemelsbreed is het 7,3km.. even uit mijn slaapkamerraam kijken.. of er uberhaupt iets te zien is..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Staat een fabriek van Q8 in de fik
Grote Brand Kuwait Petroleum
oh ja! Zometeen mijn brievenbus maar eens leegtrekkenquote:
whehe.. toch vinden ze het niet leuk als je die zonder te betalen terugstuurt met alleen de melding "Ik hou ook van jou"quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:15 schreef PieterBas het volgende:
De laatste paar jaar kreeg ik altijd post op valentijn.. maar dat waren altijd rekeningen.
Als ik een kaart zou krijgen, ga ik me echt serieus afvragen... wie deze naar mij heeft gestuurdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. toch vinden ze het niet leuk als je die zonder te betalen terugstuurt met alleen de melding "Ik hou ook van jou"
k ben in ieder geval onschuldigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik een kaart zou krijgen, ga ik me echt serieus afvragen... wie deze naar mij heeft gestuurd
Meestal zijn het ook grappen van je vriendenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
k ben in ieder geval onschuldig
Ben net wakker, daarom twijfelde ik dusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:48 schreef PieterBas het volgende:
het is niezen en het is geniesd
Kofschip-regel
Maar beterschap
Het TS bashen is al begonnenquote:
Bring it onquote:
nee, juist niet. Dat was de reactie die TS niet verwacht hadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:14 schreef jslavenburg het volgende:
Was dat sarcasme Psycho, op mijn reactie?
hehehe.. sterktequote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:55 schreef jna het volgende:
Wakker
Nu maar even warming up doen om dalijk alle kaarten van de brievenbus naar boven te kunnen tillen
Sinds ik 2de was geworden in die grootste piemel competitie stroomt de fanmail binnen, dus ik verwacht vandaag niet andersquote:
Begrijpelijk, als ik zie wat ik al krijg met mijn 4e plek, dan moet jij minimaal 2 keer zoveel krijgen. Dan zeggen ze dat de lengte er niet toe doet!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:59 schreef jna het volgende:
[..]
Sinds ik 2de was geworden in die grootste piemel competitie stroomt de fanmail binnen, dus ik verwacht vandaag niet anders
Macaroniquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
van je homofiele basisschool klasgenootjes..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:59 schreef jna het volgende:
[..]
Sinds ik 2de was geworden in die grootste piemel competitie stroomt de fanmail binnen, dus ik verwacht vandaag niet anders
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Macaronieet je serieus elke dag macaroni?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Met veel liefs... Bram Mquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vond ik toch zomaar een groot en zwaar pakket op valentijnsdag. 2 Kluwer Collegebundels met wetteksten.
Dan was het linea recta terug gegaan.quote:
Sorry.. ik moest hieraan denkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan was het linea recta terug gegaan.
Maar het is wel een vooruitgang t.o.v. mijn oude HEO Wetteksten. Inhoudsopgave voor alle wetten, niet alleen voorin, bijvoorbeeld. En een beetje recenter, dat is ook niet verkeerd. En nu heb ik aanzienlijk meer, al staan er veel wetten in die ik voor mijn opleiding niet nodig heb. Ik moest alleen Wetboek van burgerlijke rechtsvordering hebben, maar vond het wel tijd voor een update van de andere wetten ook.
Ik zat in de auto.. en had nog niet in de gaten dat Sky Radio aan stond.. kwam dat nummer voor bij.. Het is de Valentijn Top 100quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Sorry.. ik moest hieraan denken
Ah.. ook dat nog jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zat in de auto.. en had nog niet in de gaten dat Sky Radio aan stond.. kwam dat nummer voor bij.. Het is de Valentijn Top 100![]()
Wil je nooit meer n.a.v. een post van aan dergelijke bagger denken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Sorry.. ik moest hieraan denken
Veel slechter dan het origineel wordt het dan ook niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:28 schreef PieterBas het volgende:
De Love Actually versie is beter...
Nou ja.. het is ook een verschrikkelijk slecht nummer geworden..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Veel slechter dan het origineel wordt het dan ook niet.
Ik ga niet eens klikken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja.. het is ook een verschrikkelijk slecht nummer geworden..![]()
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnenquote:
Er zijn wel leuke kerstnummers. Ik heb al een keer een cd volgezet met metal en punk covers van kerstnummer waar wel wat aardigs bij zat. Jethro Tull heeft een erg goede kerstcd gemaakt. Maar je hebt gelijk, doorgaans is het troep en mag het achterwege blijven.quote:
Neuh, maar wel vaak. Spul kost geen drol, ideaal! Zeker nu ik echt megakrap zit. Gisteren boodschappen gedaan van de laatste flessenbonquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eet je serieus elke dag macaroni?
en Flappie danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:37 schreef eer-ik het volgende:
enige goeie kerstnummer ooit gemaakt.
Dat is wel heel bar...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, maar wel vaak. Spul kost geen drol, ideaal! Zeker nu ik echt megakrap zit. Gisteren boodschappen gedaan van de laatste flessenbon
Lekker zonnetjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag
- Fiets naar de fietsenmaker gebracht
- Nieuwe schakelaar/dimmer voor mijn lamp gehaald
- Rest van het weekend lekker relaxen
En oh jazon
Dat is 1 keer per jaar aardig en daarna wordt het steeds vervelender.quote:
dat wel, maar het is nog steeds veel te koud.quote:
Ja, hier ook tijd voor kop nummer 4. En roken, in het zonnetje. Zodra Roosbeef klaar is.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, maar wel vaak. Spul kost geen drol, ideaal! Zeker nu ik echt megakrap zit. Gisteren boodschappen gedaan van de laatste flessenbon
Welk levenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is wel heel bar...
Hoe betaal je de rest van je leven dan momenteel?
Listig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welk leven
Tank is nog vol genoeg voor een week heen en terug de baas. Dinsdag krijg ik weer loon, dan eerst de auto vol tanken, nog wat kleine boodschappen halen, en dan van de rest maar wat rekeneningen betalen
Ik zag laatst nog de aflevering in Afrikaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:43 schreef eer-ik het volgende:
Net op.
Maar kan opzich nog wel een bakkie + peuk + topgearaflevering gebruiken.
Nja, wat achterstallige rekeningen ineens... Nuon die meteen ff twee maanden aftikt [á 206 p/m] in twee dagen... en dan liggen er nog paar andere rekeningen te wachten, o.a. huur van 275 euro...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:43 schreef Puala het volgende:
[..]
hoe komt het dat je zo krap zit dan? Of moet ik gewoon geen vragen stellen
Och, beetje story of my life zeg maarquote:
Ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:45 schreef eer-ik het volgende:
Die in de okavango delta bedoel je?
Met Oliver?
Is dat een fout van Nuon zelf?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, wat achterstallige rekeningen ineens... Nuon die meteen ff twee maanden aftikt [á 206 p/m] in twee dagen... en dan liggen er nog paar andere rekeningen te wachten, o.a. huur van 275 euro...
En dan vergeet ik volgens mij nog wel wat... maar die zijn geheid als herinnering/aanmaning onderweg
Ik heb echt nog voor 50 euro statiegeld liggen hier in huisquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, beetje story of my life zeg maar
Normaal maakte ik me er niet echt druk om... maar leven van de ingeleverde flessen/kratten is zelfs voor mij overdreven![]()
Goeie aflevering.quote:
Dat is wel heel erg lastig. Eigen fout dat het is gaan sloffen of ..?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, wat achterstallige rekeningen ineens... Nuon die meteen ff twee maanden aftikt [á 206 p/m] in twee dagen... en dan liggen er nog paar andere rekeningen te wachten, o.a. huur van 275 euro...
En dan vergeet ik volgens mij nog wel wat... maar die zijn geheid als herinnering/aanmaning onderweg
Nja, de eerste van een ingeleverde acceptgiro van mij [herinneringquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat een fout van Nuon zelf?
Dan kunnen ze mooi de tering krijgen namelijk.
Zij hoeven niet te verwachten dat jij door achterstallige rekeningen van hun kant, in een keer dat bedrag ophoest. Even bellen dat je het gespreid betaalt, en klaar is kees.
Nja, half om half... paar keer iets niet meteen kunnen laten afschrijven, dus acceptgiro gekregen... dat nog een paar keer met iets... en nu ben ik zoverquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lastig. Eigen fout dat het is gaan sloffen of ..?
Krijg per week... gelukkig opzich... kan ik in ieder geval iedere week wat eten kopen en zit ik niet bv 3 weken lang met de gebakken perenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:53 schreef eer-ik het volgende:
Bietje overwerken, cashen volgende maand, en je bent er weer toch?
Best vervelend. Hoop dat het je lukt in elk gevalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, half om half... paar keer iets niet meteen kunnen laten afschrijven, dus acceptgiro gekregen... dat nog een paar keer met iets... en nu ben ik zover
Nu langzaam bij beetje maar wat snel aflossen... en wat hopen extra geld te verdienen/bijbeunen.
Iemand nog een ps2 met een 25 spellen?
quote:
Zag het net op de FP...quote:
Kom de tijd wel door hoor... alleen komen er nog een paar donkere wolken aan waar ik geen zin in heb [bv kapotte tv, onderhoud + APK auto, dat soort dingetjes].quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Best vervelend. Hoop dat het je lukt in elk geval
Het is dan ook handiger om eerst de financiële zaken even op orde te hebben, dat huishouden enzo, dat loopt niet weg, rekeningen worden naar mate je langer niet kan betalen wel hoger.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Krijg per week... gelukkig opzich... kan ik in ieder geval iedere week wat eten kopen en zit ik niet bv 3 weken lang met de gebakken peren
Maar ik ben zeker aan het overwerken
Zoveel opzich dat ik nu gewoon nergens zin in heb. Heb nog genoeg te doen in en rond huis... maar hang maar wat levenloos op de bank...
Komt vast wel goed, maar klinkt idd niet heel erg lekker allemaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kom de tijd wel door hoor... alleen komen er nog een paar donkere wolken aan waar ik geen zin in heb [bv kapotte tv, onderhoud + APK auto, dat soort dingetjes].
Ik werk ook knetterveel. Zit gemiddeld op 60 uur in de week met uitschieters naar 80quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Krijg per week... gelukkig opzich... kan ik in ieder geval iedere week wat eten kopen en zit ik niet bv 3 weken lang met de gebakken peren
Maar ik ben zeker aan het overwerken
Zoveel opzich dat ik nu gewoon nergens zin in heb. Heb nog genoeg te doen in en rond huis... maar hang maar wat levenloos op de bank...
ik heb wel eigen plek (ok, 't is een kamer, maar toch) en een fatsoenijk salaris.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is dan ook handiger om eerst de financiële zaken even op orde te hebben, dat huishouden enzo, dat loopt niet weg, rekeningen worden naar mate je langer niet kan betalen wel hoger.
Ben wel blij dat ik dat niet heb. Mijn spaarrekening begint zich zelfs een beetje te vullen met geld dat ik over houd. Maar ik heb dan ook nog geen eigen woning, daarentegen ook geen normaal maandsalaris, alleen een (redelijk hoge) stagevergoeding en studiefinanciering. En ik krijg nog wat opgebouwd vakantiegeld, wat overgehouden vakantiedagen en wat extra uren van januari uitbetaald.
Eigenlijk heb ik het tegenwoordig heel netjes op orde, een fijn gevoel.
Klopt... heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is dan ook handiger om eerst de financiële zaken even op orde te hebben, dat huishouden enzo, dat loopt niet weg, rekeningen worden naar mate je langer niet kan betalen wel hoger.
Ben wel blij dat ik dat niet heb. Mijn spaarrekening begint zich zelfs een beetje te vullen met geld dat ik over houd. Maar ik heb dan ook nog geen eigen woning, daarentegen ook geen normaal maandsalaris, alleen een (redelijk hoge) stagevergoeding en studiefinanciering. En ik krijg nog wat opgebouwd vakantiegeld, wat overgehouden vakantiedagen en wat extra uren van januari uitbetaald.
Eigenlijk heb ik het tegenwoordig heel netjes op orde, een fijn gevoel.
Dat heb ik dus ook een beetje, wil wel leven, dus spaar eigenlijk niks... mja, nu baal ik daarvanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb wel eigen plek (ok, 't is een kamer, maar toch) en een fatsoenijk salaris.
Toch spaar ik geen rochel omdat ik alles uitgeef
Leef maar 1 keer
Ja, bij jou neemt het wel eens achterlijke vormen aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik werk ook knetterveel. Zit gemiddeld op 60 uur in de week met uitschieters naar 80
Een gitaar van me kopen?quote:
Ach, als je dat zelf door hebt, ben je ook op tijd om er iets aan te doen en het niet verder te laten oplopen. En als je krap zit, kun je dan niet bij je ouders of zus eten ofzo? Scheelt ook weer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt... heb je helemaal gelijk in.
En had het eerst ook goed voorelkaar opzich... maar ineens is het mis
Je mag mijn scriptie afmaken...quote:
Ik 'spaar' enkel voor de vaste lasten die ik heb.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook een beetje, wil wel leven, dus spaar eigenlijk niks... mja, nu baal ik daarvan
Ik ga zo toch maar even wat doen denk, vandaag verdien ik toch niks meer
Heb geen UPC, kijk anders gewoon op de website van Chello..quote:
Daar staat zelfs nog dat wij 6mbit horen te hebbenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb geen UPC, kijk anders gewoon op de website van Chello..
Pak je winstquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Daar staat zelfs nog dat wij 6mbit horen te hebben
eer-ikquote:
Waar ga je afstuderen? En wat voor opdracht ga je doen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:28 schreef jna het volgende:
[..]
eer-ik![]()
Zeer goed, binnenkort beginnen met afstuderen. Hoe gaat het met jou? ik las iets over Afrika?
Keurig, goed bezigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:28 schreef jna het volgende:
[..]
eer-ik![]()
Zeer goed, binnenkort beginnen met afstuderen. Hoe gaat het met jou? ik las iets over Afrika?
Klikkerdeklik Kijken wat ze eraan kunnen doen zodat theaters gemotiveerd blijven om zoveel mogelijk aan hun voorstellingen te doen (omdat dat dus verschuift de laatste tijd)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waar ga je afstuderen? En wat voor opdracht ga je doen?
Cool, waar precies in afrika?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Keurig, goed bezig
Ik ga inderdaad naar Afrika
Effe naar een bruiloft en daarna beetje rondtrekken daar.
Wel maar 2.5 week maar goed.
Klik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:33 schreef PieterBas het volgende:
Iemand een idee waar je originele Nokia batterijen kan kopen.. mijn pa heeft een nieuwe nodig voor zijn 6310i.. (Nog steviger dan de 3310)
Zo robuust maken ze telefoons niet meer.. Zo'n 3310/3330 en 6310 zijn echt een tank vergeleken met het spul wat nu uitkomt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klik.
6310i
Ook tijden een gehad... nu weer een oldskool 6310 prepaidje voor in de auto
Ik heb een accu van http://www.accu-shop.nl/assets/s2dmain.html?http://www.accu-shop.nl/gsm/gsm.html, niet origineel, maar werkt prima. Dus dat kan hij ook nog overwegen, ook niet te duur.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:33 schreef PieterBas het volgende:
Iemand een idee waar je originele Nokia batterijen kan kopen.. mijn pa heeft een nieuwe nodig voor zijn 6310i.. (Nog steviger dan de 3310)
Klinkt als een interessante opdracht. Media en Entertainment Management doe je toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
Klikkerdeklik Kijken wat ze eraan kunnen doen zodat theaters gemotiveerd blijven om zoveel mogelijk aan hun voorstellingen te doen (omdat dat dus verschuift de laatste tijd)
kloptquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb een accu van http://www.accu-shop.nl/assets/s2dmain.html?http://www.accu-shop.nl/gsm/gsm.html, niet origineel, maar werkt prima. Dus dat kan hij ook nog overwegen, ook niet te duur.
[..]
Klinkt als een interessante opdracht. Media en Entertainment Management doe je toch?
Bruiloft @ jakkalsfontein, daarna eerst effe in kaapstad kijken, en dan zo een rondje:quote:
Ik vind de V3 van Motorola nog wel een heel degelijke indruk maken. Die doet het hier nog heel prima na 3 jaar, daar heb ik wel een tweede accu voor gekocht voor festivals. Maar inderdaad, telefoons zijn tegenwoordig vaak wat kwetsbaarder dan de oude modellen. Dat maakt voor veel mensen ook weinig uit omdat ze toch regelmatig een nieuwe willen, ook omdat er in hoog tempo steeds meer functies beschikbaar zijn. Voorheen ging dat wat minder snel volgens mij.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo robuust maken ze telefoons niet meer.. Zo'n 3310/3330 en 6310 zijn echt een tank vergeleken met het spul wat nu uitkomt.
absoluut.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo robuust maken ze telefoons niet meer.. Zo'n 3310/3330 en 6310 zijn echt een tank vergeleken met het spul wat nu uitkomt.
Zonder meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
samsung D600quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind de V3 van Motorola nog wel een heel degelijke indruk maken. Die doet het hier nog heel prima na 3 jaar, daar heb ik wel een tweede accu voor gekocht voor festivals. Maar inderdaad, telefoons zijn tegenwoordig vaak wat kwetsbaarder dan de oude modellen. Dat maakt voor veel mensen ook weinig uit omdat ze toch regelmatig een nieuwe willen, ook omdat er in hoog tempo steeds meer functies beschikbaar zijn. Voorheen ging dat wat minder snel volgens mij.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bruiloft @ jakkalsfontein, daarna eerst effe in kaapstad kijken, en dan zo een rondje:
[ afbeelding ]
zoiets, niet echt precies deze route
Maar wel ongeveer zo'n rondje.
zou erg tof zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:47 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Ik zit eraan te denken om in 2010 naar zuid afrika te gaan en dan proberen om bij de organisatie van het wereldkampioenschap te komen.
Ik heb nu mijn w810i ook zo'n 3 jaar.. en het enige wat kapot ging was het linkeroordopje van de headset.. Misschien ga ik wel door voor jaar nummer 4..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind de V3 van Motorola nog wel een heel degelijke indruk maken. Die doet het hier nog heel prima na 3 jaar, daar heb ik wel een tweede accu voor gekocht voor festivals. Maar inderdaad, telefoons zijn tegenwoordig vaak wat kwetsbaarder dan de oude modellen. Dat maakt voor veel mensen ook weinig uit omdat ze toch regelmatig een nieuwe willen, ook omdat er in hoog tempo steeds meer functies beschikbaar zijn. Voorheen ging dat wat minder snel volgens mij.
Ik ben eigenlijk altijd vrij zuinig op mijn telefoon. Ok, ik gooi 'm wel eens iets te hard op tafel, hij valt wel eens op de grond, maar verder zit 'ie gewoon in mijn broekzak met zelfs een beschermend folie op het display. Overigens zit er wel een scheur in het plastic voor het display (onder het folie dus), maar dat zit boven de merknaam, niet erg dus.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
samsung D600
Heb dat ding echt mishandeld 4 jaar lang en nu pas stoppen 2 (wel zo ongeveer de 2 belangrijkste) knopjes ermee. Moet dus nieuwe.
Dus als mijn plannen voor een lokaal festival (met wel de intentie om publiek uit een wat grotere regio te trekken, maar niet te groots) ooit serieuzer worden, dan kom je me helpen?quote:
ik ben totaal niet zuinig met m'n spullen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk altijd vrij zuinig op mijn telefoon. Ok, ik gooi 'm wel eens iets te hard op tafel, hij valt wel eens op de grond, maar verder zit 'ie gewoon in mijn broekzak met zelfs een beschermend folie op het display. Overigens zit er wel een scheur in het plastic voor het display (onder het folie dus), maar dat zit boven de merknaam, niet erg dus.
Ik vraag me wel af hoe ik die erin gekregen heb. Ik werd op een zondag wakker en zag opeens dat mijn telefoon kapot was. Geen idee wat ik ermee gedaan heb.
Idemquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:51 schreef Milou__ het volgende:
De postbode kan mijn huis niet vinden volgens mij
Hangt ervan af wat voor muziekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus als mijn plannen voor een lokaal festival (met wel de intentie om publiek uit een wat grotere regio te trekken, maar niet te groots) ooit serieuzer worden, dan kom je me helpen?
Ik wil ook helpenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus als mijn plannen voor een lokaal festival (met wel de intentie om publiek uit een wat grotere regio te trekken, maar niet te groots) ooit serieuzer worden, dan kom je me helpen?
Geen kaartjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:51 schreef Milou__ het volgende:
De postbode kan mijn huis niet vinden volgens mij
*band meld.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:05 schreef eer-ik het volgende:
buma in me zak
movin' on up
van de liddl naar de ap'
niggertje geen grap
Haha, ik luister (zoals je weet) ook betere muziek maar af en toe vind ik het wel geinig om dit te luisteren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:09 schreef jna het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig. Luister eens wat anders dan die herrie![]()
Ik bedoelde die opmerking meer richting Deanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ik luister (zoals je weet) ook betere muziek maar af en toe vind ik het wel geinig om dit te luisteren.
De teksten zijn belachelijk maar de beats zijn vaak wel tof. De muziek an sich vind ik altijd wel chill.
Heb je een linkje naar een site over die opleiding? Wat wil je er mee gaan doen dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wil ook helpen![]()
Ga entertainment marketing doen.
Whehe, ok.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ik bedoelde die opmerking meer richting DeanLuister zelf ook naar DJVT, anders zou k die tekst ook niet herkennen
Ik herkende de tekst niet, daarom vroeg ik me af wie het waren. Moet de nieuwe plaat nog even downloadenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ik bedoelde die opmerking meer richting DeanLuister zelf ook naar DJVT, anders zou k die tekst ook niet herkennen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ok.
Daar zit wel wat in ja. Dat stuk tekst van vjezze fur slaat echt hé-le-maal nergens op
Het idee was rock, met een 'grote' band (pop/rock) als publiekstrekker en veel ruimte geven aan (lokaal) beginnend talent. Het moet wel toegankelijk blijven voor een beetje fatsoenlijke opkomst. Heel ruim vooralsnog dus. Het zijn tot nu toe ook gewoon ideeën die aan de bar ter sprake gekomen zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:04 schreef jna het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat voor muziekIk moet er wel achter staan natuurlijk
Neem eerst maar eens een demo op.quote:
http://www.hu.nl/Zwevend/Zwevendopleidingen+%28vt-dt-du-ad%29/Meer+over+Commerciële+Economie/Sport+and+Entertainment+Marketing.htm?wbc_purpose=Basic&WBCMODE=PresentationUnpublishedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar een site over die opleiding? Wat wil je er mee gaan doen dan?
Die ga ik ook onthouden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wil ook helpen![]()
Ga entertainment marketing doen.
De neger des heils? (die naam blijft geweldigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:20 schreef eer-ik het volgende:
Die bastian maakt altijd wel leipe muziek.
Ja, die jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:23 schreef jna het volgende:
[..]
De neger des heils? (die naam blijft geweldig![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |