Die was positief toch?? :-Pquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:41 schreef Bootje84 het volgende:
kan iemand een keer ff de OP fixen??
en uh Nico.. 14.gif
quote:
Jeujquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als je lieft bent mag jij bart@slobbelen.nl hebben hoor
Doe luxequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik sta al met bier aan de bar
zo gek hoeft het in principe niet voor mij hoor. Dit is toch geen prono, dit gaat om het oud-hollands sobbelenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeuj
Vriend van mij heeft ongeveer 25 prono-domeinen, en verdient 1,5 ton per jaar
ja truequote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo gek hoeft het in principe niet voor mij hoor. Dit is toch geen prono, dit gaat om het oud-hollands sobbelen
Zo.. paar bier op.. nu naar huis
omdat ik het nieuw verzonnen hebquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja trueWaarom kan ik er trouwens helemaal niks op Google over vinden
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik het nieuw verzonnen heb
Dankquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha ok.. dan weet je het nu
maar ik ga nu echt naar huis!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef Stienn het volgende:
Goeiemiddag!!
is dit nieuw? School & Stage SC
Omdat nico www.slobbelen.nl nog niet volgeblaft en online gezet heeftquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja trueWaarom kan ik er trouwens helemaal niks op Google over vinden
topicnummer 817quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef Stienn het volgende:
Goeiemiddag!!
Nee hoor. Oude wijn in nieuwe zakken Stage SC en SES SC in een topic.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef Stienn het volgende:
Goeiemiddag!!
is in plaats van de Stage SCquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef Stienn het volgende:
Goeiemiddag!!
Hij is ook net 2 uur ofzo geregistreerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat nico www.slobbelen.nl nog niet volgeblaft en online gezet heeft.
Ik zou bellen dat je daar niet van gediend bentquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:54 schreef jslavenburg het volgende:
Weer nieuwe download snelheid van Chello?
Ben van 950 naar 1,15 MB/s gegaan
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou bellen dat je daar niet van gediend bent
je bent gewoon gedumpt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Zonet gebeld in de trein.. richting Schiphol.. Aangezien het station onder de grond licht, had ik vermoeden dat ik geen bereik zou hebben..
Dus ik heel netjes.. nou ik rij zo de tunnel van Schiphol CS binnen.. dus het kan zijn dat verbinding wordt verbroken. Is het mogelijk om mij over 20-30 minuten terug te bellen..
Dat zou ze doen... maar ben inmiddels al ruim 1 uur thuis..
In de Schipholtunnel zou je als het goed is gewoon bereik moeten hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Zonet gebeld in de trein.. richting Schiphol.. Aangezien het station onder de grond licht, had ik vermoeden dat ik geen bereik zou hebben..
Dus ik heel netjes.. nou ik rij zo de tunnel van Schiphol CS binnen.. dus het kan zijn dat verbinding wordt verbroken. Is het mogelijk om mij over 20-30 minuten terug te bellen..
north sea jazz?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:25 schreef jna het volgende:
Ik vind dat het wel weer eens tijd wordt om het programma van NSJ bekend te maken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Kon ook niet terugbellen.. onbekend nummer..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je bent gewoon gedumpt.Of wellicht ging ze er van uit dat jij zou bellen
Daar kwam ik dus later ook achter...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In de Schipholtunnel zou je als het goed is gewoon bereik moeten hebben
Ik heb jou ook een aantal epic fouten zijn maken...quote:
oh ja dat schiet niet opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kon ook niet terugbellen.. onbekend nummer..
Anders had ik gewoon bij Leiden teruggebeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja dat schiet niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |