Oh jongens, shhhhht, wd is er!quote:
Wat is er mis met via internet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat niet alleen, maar 1) via internet2) waar iedereen het kan zien
Mijn dikst gelezen boek is Bidden wij voor Owen Meany van John Irving. 622 pagina's.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:44 schreef Florian_ het volgende:
Haha, zo'n topic: "wat is het dikste boek dat je ooit hebt gelezen?"
NoelGallagher - vrijdag 13 februari 2009 @ 00:15
Kruimeltje, 203 pagina's
Meestal kan ik m'n zin niet eens afmaken, dan ben ik zo bij "He.." en dan bespringen ze me al.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij vraagt gewoon: Hey, neuken?
Iedereen nept jou. Je leven is al jaren te volgen op TV. Net als bij The Truman Show.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:01 schreef jitzzzze het volgende:
Adelante-snaak; je zat mij dus te neppen?
Mijn leven is één grote Bananasplit-showquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen nept jou. Je leven is al jaren te volgen op TV. Net als bij The Truman Show.
Ik heb niks tegen daten via het internet, maar de manier waarop.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er mis met via internet?M'n buurvrouw van eind 50 heeft nu een vriend waar ze mee samenwoont dankzij internet.
Wat ik weet: 400 paginas ofzo van John Grishamquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn dikst gelezen boek is Bidden wij voor Owen Meany van John Irving. 622 pagina's.
Als je maar komt bij Ajax - Fiorentinaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:01 schreef bloodysunday het volgende:
Ik denk dat ik het weet waarom ze mn toetsrooster hebben aangepast, om de wintersport gangers te naaien dat ze niet op vrijdag weg kunnen gaan
Foto.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meestal kan ik m'n zin niet eens afmaken, dan ben ik zo bij "He.." en dan bespringen ze me al. [ afbeelding ]
Ja, kijk eens naar buiten, daar staat Frans.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn leven is één grote Bananasplit-show
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen daten via het internet, maar de manier waarop.
Ik keekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, kijk eens naar buiten, daar staat Frans.
Heb je even voor mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, kijk eens naar buiten, daar staat Frans.
Zo, sterke reactie.quote:
Iets heel viesquote:
quote:
NEEquote:
Oh, is dat sex? Dan heb ik het al die tijd verkeerd gedaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iets heel viessteekt zo de man z'n plassertje in de vrouw.
bah, smeerlappenrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |