Wat lul je nou allemaalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef De_Ananas het volgende:
eriksd
Hij had 66 punten terwijl je er 67 nodig hebt en hij is dus ook gezakt, hij is gewoon kei hard genaaid
Dat hij gezakt is op 0.1 punt en de examinatoren hebben hem kei hard genaaid want ze hadden een aantal punten achtergehoudenquote:
Jawelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:42 schreef Lakitu het volgende:
Of werd de TT-vraag niet aan mij gesteld?
Oh, dan is het goed.quote:
Ik rij alleen maar over de snelwegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel EEN boswachtermijn route naar het werk is gedeeltelijk door een bos.
tenminste, dat is rustiger.
En wat had jij dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat hij gezakt is op 0.1 punt en de examinatoren hebben hem kei hard genaaid want ze hadden een aantal punten achtergehouden
Ja, kan ik ook, maar daar rij ik doorgaans langzamer dan door een woonwijk door al die zwakzinnigen op de snelwegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik rij alleen maar over de snelweg
quote:
jezus.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:53 schreef Lakitu het volgende:
Die conversatie hier vanaf 22u25; http://fotoboek.fok.nl/user/wolvendagen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Indeedio. Dat is zó niet de juiste manier om een chica te playen.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:53 schreef Lakitu het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij vraagt gewoon: Hey, neukenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Indeedio. Dat is zó niet de juiste manier om een chica te playen.
Wat is die IQM toch ook een druiloor. Sadness datquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:53 schreef Lakitu het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat niet alleen, maar 1) via internetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[insert doodsbedreiging]quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Komt die kloon ook weer wat blaten
Inderdaad, via het fobo kan je geen ghb gebruiken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Betekent dus dat hij bijna altijd lurktquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat is die IQM toch ook een druiloor. Sadness dat![]()
Nooit in de SC zijn en zodra er tietenvoer is gelijk terugkomen
Oh, maar daarom wassie niet terug hoor. Hij kwam terug toen ik zijn UI naast BT had weggehaald. En toen zag ie wolvendagen en bleef iequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat ook, ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |