quote:
Vertel vertel!
Damian wat goed zeg, plassen op het potje
Zo schattig, Devin heeft voor het eerst een echte lievelingsknuffel. Een rode poes, natuuuuurlijk eentje die we gekregen hebben en waar geen labeltje aanzit. Nou is het gelukkig niet zo dat hij zonder dat beest niet kan slapen ofzo, we zitten wat dat betreft dus goed. Hij is gewoon heel blij met zijn poes, aait en kust hem, kletst ertegen. Lief!
Oh ja, ik had iets "raars" van de week, drukte me weer eens met mijn neus op het feit dat ik toch echt een zoon heb, een heus mannetje. Na een halve nacht spoken was meneer uiteraard moe, hij lag dan ook nog te slapen terwijl ik 10 minuten later van huis moest om hem op tijd weg te brengen en naar mijn werk te gaan. Ik haalde hem uit bed, legde hem met deken over zijn hoofd op het aankleedkussen en hij sliep gewoon verder. En toen ik zijn luier wilde verschonen zat zijn rechtopstaande piemeltje dus in de weg
Logisch natuurlijk, dat hebben alle jongens bij het wakker worden, maar ik had het nog nooit bij hem gezien omdat die luier er altijd omheen zit!
.... met gevoel voor drama....