quote:Op maandag 16 februari 2009 12:28 schreef DaviniaHR het volgende:
hele dagen riepen we "waar is eli nou? oh, dáár is eli!" en dan kijken naar een stralend kind die net zijn handen van zijn ogen heeft getrokken en blij is dat we zo leuk samen spelen. superschattig
 Dat doen we nu met Yara ook, alleen houdt ze haar handen voor haar oren ipv. ogen...de pret is er niet minder om
 Dat doen we nu met Yara ook, alleen houdt ze haar handen voor haar oren ipv. ogen...de pret is er niet minder om   

Ik bedoel het niet om Pepijn terug te pakkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:06 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat doet hij bij jou 's nachts ook.

En soms wordt ze dan heel boos als ik mee ga zingen want dan wil ze het alleen doen. Lekkere eigenwijze dreumes van me
 En soms wordt ze dan heel boos als ik mee ga zingen want dan wil ze het alleen doen. Lekkere eigenwijze dreumes van me   
  Was ook heel gezellig
 Was ook heel gezellig   En nu ligt ze alweer 2 uur lekker te slapen. Straks gaan we een mooie tekening maken met de vandaag gekochte viltstiften voor mijn moeder die donderdag jarig is.
 En nu ligt ze alweer 2 uur lekker te slapen. Straks gaan we een mooie tekening maken met de vandaag gekochte viltstiften voor mijn moeder die donderdag jarig is.

). En als ie morgen sjago is dan mogen ze dat lekker op de opvang uitzoeken
). En als ie morgen sjago is dan mogen ze dat lekker op de opvang uitzoeken  

Ik lees hier soms ook dingen die kindjes al kunnen en die kan Linde dan niet. Elk kindje heeft gewoon zijn/haar eigen tempo. En het kan ineens zo hard gaan, soms kan ze in een week ineens wel 8 nieuwe woorden en dan gaat het heel snel. En het kinderdagverblijf scheelt ook. Daar leert ze natuurlijk ook weer van de andere kindjes. Zo lief ze kent ook al de namen van de kindjes. Als we er langs lopen gaat ze wijzen of zwaaien en dan zegt ze 'Nonas' = Thomas en 'Joon' = Joan. En ze heeft er ook een vriendje
  Ik lees hier soms ook dingen die kindjes al kunnen en die kan Linde dan niet. Elk kindje heeft gewoon zijn/haar eigen tempo. En het kan ineens zo hard gaan, soms kan ze in een week ineens wel 8 nieuwe woorden en dan gaat het heel snel. En het kinderdagverblijf scheelt ook. Daar leert ze natuurlijk ook weer van de andere kindjes. Zo lief ze kent ook al de namen van de kindjes. Als we er langs lopen gaat ze wijzen of zwaaien en dan zegt ze 'Nonas' = Thomas en 'Joon' = Joan. En ze heeft er ook een vriendje  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |