Eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:34 schreef no-look het volgende:
Hehe, popo, ik weet dat je geen blog leest, maar deze van mij wil ik je niet onthouden. 1 van mijn betere:
http://nba-in-nl.blogspot(...)cheer-for-chris.html
[..]
Ik ben de laatste tijd zo verliefd op de NBA![]()
Ik kijk me suf op de league pass, zit nu ook half bezopen naar Miami te kijken en hoewel ik morgen moet werken, zou ik het voor geen goud willen missen. Basketball is zooooooooooo'n mooie sport.
Ik weet niet meer wat ik wilde zeggen, ging over Miami denk ik. Hoewel Jason Williams weg is, ben ik bij het team blijven hangen. Jamario Moon doet het goed. amerikaansetopsport.nl, check hem uit bitchezzzzzz
Toen hadden ze nog wel een redelijk jonge Shaq.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:48 schreef Colplay het volgende:
LeBron staat wel alleen bovenaan, maar na hem is Wade misschien wel beste speler van allemaal. En Wade heeft een matige ploeg al naar een kampioenschap geleid, dus dat spreekt weer in zijn voordeel.
Kampioensteam van Miami in 2006 was geen matige ploeg....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:48 schreef Colplay het volgende:
LeBron staat wel alleen bovenaan, maar na hem is Wade misschien wel beste speler van allemaal. En Wade heeft een matige ploeg al naar een kampioenschap geleid, dus dat spreekt weer in zijn voordeel.
Udonis Haslem, Antoine Walker en Jason Williams waren starters in deze ploeg. Van de bank kwamen Shandon Anderson en Gary Payton, die echt compleet washed-up was. In de vier overwinningen 18 punten het meeste wat er door een ploeggenoot van Wade gemaakt werd. De 2006 Miami Heat zijn echt de slechtste kampioen van misschien wel de laatste 15 jaar.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:04 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Kampioensteam van Miami in 2006 was geen matige ploeg....
Via upc kun je het commentaar op Engels zetten dat is al een stuk beter. Kan niet altijd maar meestal wel.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Robertje het volgende:
Ehhh... Wade verdedigt bijna niet hoor. Kobe wel.
Commentaar bij Sport1Hele tijd praten over Quentin Richardson ipv Jason Richardson. Q speelde daar 5 jaar geleden ofzo. Wat een slecht commentaar zeg
Haha ja tuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2009 22:31 schreef Colplay het volgende:
[..]
Udonis Haslem, Antoine Walker en Jason Williams waren starters in deze ploeg. Van de bank kwamen Shandon Anderson en Gary Payton, die echt compleet washed-up was. In de vier overwinningen 18 punten het meeste wat er door een ploeggenoot van Wade gemaakt werd. De 2006 Miami Heat zijn echt de slechtste kampioen van misschien wel de laatste 15 jaar.
Het is echt ongelofelijk wat Wade kan doen met zo weinig help om hem heen. Ik denk dat als Wade vorig jaar op de plek van Kobe had gespeeld dat de Lakers kampioen waren geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |