quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:07 schreef Dos37 het volgende:
Niet live wedstrijd is gisteren gespeeld, van het weekend zijn er geen games.
quote:20:30: NBA Basketball
Rechtstreeks verslag van Chicago Bulls - Miami Heat, een wedstrijd in de beste basketball competitie ter wereld, de NBA.
Zie als Lakerfan niet graag Shaq en LeBron in 1 team spelen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef BitetheBullet het volgende:
TVP
Mooi trade idee als de Suns besluiten salaris te dumpen?
Shaq + Barbosa voor Ben Wallace+Wally Szcerbiak
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:38 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Zie als Lakerfan niet graag Shaq en LeBron in 1 team spelen...
Lijkt me duidelijk dat Shaq een enorme upgrade is over Ilgauskas...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]Hack-a-Shaq? Cavs zullen deze trade niet maken... Suns ook niet lijkt me... Nou ja... Suns eerder dan de Cavs. Maar als de Cavs cap space willen hebben om Lebron te re-signen lijkt me deze trade nou niet bijzonder slim...
Bovendien zie ik niet wat Shaq nou meer kan brnegen dan Ilgauskas...
Als Shaq gemotiveerd is, dan is-ie zeker een upgrade, maar toch ben ik van mening dat hij niet zo'n enorme upgrade is over Ilgauskas. Hij is in dat geval zeker de beste back-up C in de league... maar om die nou zoveel geld te geven... Het lijkt me dat de Cavs Shaq nu niet echt nodig hebben...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:20 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat Shaq een enorme upgrade is over Ilgauskas...
Daarnaast raken ze Ilgauskas niet kwijt maar Ben (3 ppg, 6 rpg, 14 Miljoen)
Je eigen spelers kan je trouwens gewoon over de cap resignen, dus Lebron kunnen ze altijd een max-deal geven. Zie de salary-cap hell die Knicks hebben gecreeerd (en Shaq expired gewoon in 2010)
DIe is niet atletisch.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:35 schreef Reddiablo het volgende:
heb die Celeb game gemist - heeft Zachary "Chuck" Levi nog iets gedaan?
Ja, het is nu meer entertainment/circus geworden maar die oude dunks zijn echt sick.quote:
Ja, ik zat maar te denken.. Owens Owen Owens... Billy Owens... nee.. Terrell Owens zegt 'ie echt... die heeft toch geen NBA gespeeld?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:57 schreef popolon het volgende:
[..]
DIe is niet atletisch.Terrell Owens was weer goed, da's een alleskunner.
Fernandez is bestolen.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:41 schreef Dunckie het volgende:
Howard is wel een beetje bestolen zeg i.m.h.o.
Matig..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:57 schreef Dos37 het volgende:
Die laatste dunk over Dwight Howard heen van Nate Robinson
Zet mn ps3 straks aan en ga dan via dat wel kijken lekker in mn bed. Denk niet dat ik het trek de hele nachtquote:Op maandag 16 februari 2009 00:13 schreef jmac het volgende:
[..]
Matig..
Straks: http://www.andromedanet.eu/tvtuner_tnt.html
De toekomst!!! Binnen 2-3 jaar een van de beste spelers in de NBA...quote:
Ga er van uit dat Raef LaFrentz wel verhandeld wordt voor iets waar ze wat aan hebben. Door Miles kunnen ze geen free-agents aantrekken, dus misschien dat ze hier nog versterking uit kunnen halen. Verwacht verder dat ze niet veel van de rotatiespelers weg zullen doen nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef jmac het volgende:
Mwah ik denk 't niet. Ze hebben nagedacht over Amare en zelfs Shaq was ter sprake gekomen maar ze moesten daarvoor Outlaw/Bayless/en Aldridge opgeven. Dat is waarsch. te gortig en ze kunnen zich beter richten op de toekomst met dit team en dit team behouden. Ze hoeven niet perse dit jaar al een grote rol te spelen. Zolang de p-Offs maar behaald worden zodat ze wat ervaring opdoen. Ook over BOSH was nagedacht maar dat ging niet lukken. Denk (en hoop ook) dat ze dit lekker intact houden.
Ehm... Over hoeveel spelers hebben we het dan? Top 10? Top 25? Top 100?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:38 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
De toekomst!!! Binnen 2-3 jaar een van de beste spelers in de NBA...
Top5/top10quote:Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ehm... Over hoeveel spelers hebben we het dan? Top 10? Top 25? Top 100?
Hmmm... Lijkt me wel erg optimistisch... Top 5 lijkt me dan nog zeker Chris Paul, Dwight Howard (hangt ook af van KG/ Duncan), Lebron James, Dwyane Wade, Kobe Bryant,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |