quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:07 schreef Dos37 het volgende:
Niet live wedstrijd is gisteren gespeeld, van het weekend zijn er geen games.
quote:20:30: NBA Basketball
Rechtstreeks verslag van Chicago Bulls - Miami Heat, een wedstrijd in de beste basketball competitie ter wereld, de NBA.
Zie als Lakerfan niet graag Shaq en LeBron in 1 team spelen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef BitetheBullet het volgende:
TVP
Mooi trade idee als de Suns besluiten salaris te dumpen?
Shaq + Barbosa voor Ben Wallace+Wally Szcerbiak
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:38 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Zie als Lakerfan niet graag Shaq en LeBron in 1 team spelen...
Lijkt me duidelijk dat Shaq een enorme upgrade is over Ilgauskas...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]Hack-a-Shaq? Cavs zullen deze trade niet maken... Suns ook niet lijkt me... Nou ja... Suns eerder dan de Cavs. Maar als de Cavs cap space willen hebben om Lebron te re-signen lijkt me deze trade nou niet bijzonder slim...
Bovendien zie ik niet wat Shaq nou meer kan brnegen dan Ilgauskas...
Als Shaq gemotiveerd is, dan is-ie zeker een upgrade, maar toch ben ik van mening dat hij niet zo'n enorme upgrade is over Ilgauskas. Hij is in dat geval zeker de beste back-up C in de league... maar om die nou zoveel geld te geven... Het lijkt me dat de Cavs Shaq nu niet echt nodig hebben...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:20 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat Shaq een enorme upgrade is over Ilgauskas...
Daarnaast raken ze Ilgauskas niet kwijt maar Ben (3 ppg, 6 rpg, 14 Miljoen)
Je eigen spelers kan je trouwens gewoon over de cap resignen, dus Lebron kunnen ze altijd een max-deal geven. Zie de salary-cap hell die Knicks hebben gecreeerd (en Shaq expired gewoon in 2010)
DIe is niet atletisch.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:35 schreef Reddiablo het volgende:
heb die Celeb game gemist - heeft Zachary "Chuck" Levi nog iets gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |