Nee, maar het is al wel de laatste vrijdag van de weekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:25 schreef mstx het volgende:
Is het al weekend?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, maar het is al wel de laatste vrijdag van de week
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, maar het is al wel de laatste vrijdag van de week
quote:
Echte bazen hebben altijd weekendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:28 schreef Eindbazerig het volgende:
nog lang niet....
normaal gesproken heb ik vanaf woensdag half 5 weekendquote:
hoor jij dan niet in KLB thuis?quote:
Nee, want echte bazen hebben niks te klagenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoor jij dan niet in KLB thuis?
maar echte bazen hebben het toch ook te druk met "TS kan er niet mee omgaan" roepen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, want echte bazen hebben niks te klagen
Je vergeet de helft.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:02 schreef Megumi het volgende:
Nog drie uur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
sjeesus kerel wat wil je nou?quote:
mooie borsten, maar dr mag wel een ander frontje opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sjeesus kerel wat wil je nou?
[ afbeelding ]
Ik denk dat het goed is dat het plaatje het niet doet... De link ziet er nogal NSFW uit namelijkquote:
omschrijving: mooie dame ligt op haar buik op een rood satijnen dekbedding en heeft een gouden slip aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is dat het plaatje het niet doet... De link ziet er nogal NSFW uit namelijk
die was ook niet zo heel moeilijk hequote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die was ook niet zo heel moeilijk he
Ik moest lachen... Je weet er een mooie draai aan te geven iigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
omschrijving: mooie dame ligt op haar buik op een rood satijnen dekbedding en heeft een gouden slip aan
ziet er heel classy uit hoor
klinkt als iets goed, werkt et niet, wat een tegenvaller, en nog steeds geen wee(d)kendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
omschrijving: mooie dame ligt op haar buik op een rood satijnen dekbedding en heeft een gouden slip aan
ziet er heel classy uit hoor
tis een gavequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik moest lachen... Je weet er een mooie draai aan te geven iig
ja wat denk je dan? dat ik hier op het wereldwijdeweb leugens ga rondvertellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |