begin het al een beetje te voelenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in jaMaar dit viel in elk geval al mee
Ik heb Lost seizoen 1 dvd 1 binnen hoor
Lost wordt juist niet uitgemolken. Na 5 seizoenen zijn er zoveel vragen waar je nog lang geen antwoord op hebt, echt zo tofquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook omdat je bij voorbaat weet dat bij succes het wordt uitgemolken? Want dat is volgens mij het grote probleem bij een 'gestrand op een eiland' serie of 'ontsnap uit de gevangenis' serie. Als het succesvol is, wil je meer succes, moet je verhaallijnen verzinnen/verlengen en dat wordt zo geforceerd
Wáárom is AS 3.0 zo anders dan AS 2.0Hufters bij Adobe
Ik brand mijn vingers niet meer aan Flash. Té ingewikkeld voor mij om aan te leren, ik ga mijn cursusboek te vende brengen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben bezig om met XML en Flash een fotoslideshowiets te bouwen, en zit nu foto's uit te zoeken van Campzone. Maar kan niet kiezenIk heb te veel foto's gemaakt
Doe nu lief tegen hem, dat verwacht ie niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:47 schreef Soempie het volgende:
Nou, leuk. Wiebel weet nu dat het om 2 dagen gaat dat we weggaan.
Wat een rotdag is dit zeg. Ik heb al bijna geen zin meer om weg te gaan.![]()
![]()
Het onverwachte vond ik juist belangrijk en het leukst en nu is het dus totaal niet meer onverwacht.
Ah das niet leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:47 schreef Soempie het volgende:
Nou, leuk. Wiebel weet nu dat het om 2 dagen gaat dat we weggaan.
Wat een rotdag is dit zeg. Ik heb al bijna geen zin meer om weg te gaan.![]()
![]()
Het onverwachte vond ik juist belangrijk en het leukst en nu is het dus totaal niet meer onverwacht.
Als ik toch eens rechter was he...quote:Miley aangeklaagd voor 4 miljard
Een vrouw uit Los Angeles heeft een rechtszaak aangespannen tegen Miley Cyrus. De vrouw is van mening dat Cyrus Aziaten beledigt. Dit naar aanleiding van een recente foto waarin Cyrus met haar ogen een "Chineesje" doet. En dat moet bestraft worden! De vrouw eist 4 miljard dollar van het Amerikaanse tieneridool. De foto is hier te zien.
Lucie J. Kim treedt op volgens de meer dan 1 miljoen Aziaten die in Los Angeles wonen, en voor het gemak gaat ze er even vanuit dat iedereen het met haar eens is. Kim is van mening dat toen Miley voor de foto poseerde, "ze wist, of had moeten weten dat deze foto publiekelijk verspreid zou worden".
Reden genoeg dus om een rechtszaak tegen de tienerster aan te spannen, vindt Kim. Ze eist voor elke Aziaat in L.A. $4.000 schadevergoeding, wat dus oploopt tot 4 miljard dollar.
quote:Today, my boss called me into his office to show me the web site of a potential business partner. When he began to type 'virginia' into google, it auto-completed his search with his recent search for 'virgin boy assholes'. I have to go on business trip with him tomorrow. I'm a young guy. FML
Wat heb ik gedaan?quote:
Mij Lost laten kijkenquote:
Hij wilde zondagochtend iets gaan doen, dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah das niet leukHoe weet hij dat dan?
Ja. Verdomme.quote:
Ik wist dat je het leuk zou vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mij Lost laten kijkenDikke kans dat ik deze serie nou ook helemaal moet kijken
En ik heb er ook al niet een heule hoop
![]()
Aw meisie tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij wilde zondagochtend iets gaan doen, dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon.![]()
Maargoed, net even flink zitten janken omdat ik zo enorm baal van vandaag en nu is alles wel weer goed.![]()
Ik ga me in elk geval nooit meer voorstellen hoe iets zou zijn, want tot nu toe is de werkelijkheid toch altijd anders en valt het op die manier vaak tegen.![]()
[/aanstelmodus]
I knowquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja. Verdomme.
Ik vind het ontzettend goed gefilmd, ben nu halverwege(!) de eerste pilot aflevering en vind het![]()
Maar je gaat een prachtig weekend tegemoet meis, denk daar maar aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij wilde zondagochtend iets gaan doen, dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon.![]()
Maargoed, net even flink zitten janken omdat ik zo enorm baal van vandaag en nu is alles wel weer goed.![]()
Ik ga me in elk geval nooit meer voorstellen hoe iets zou zijn, want tot nu toe is de werkelijkheid toch altijd anders en valt het op die manier vaak tegen.![]()
[/aanstelmodus]
Jawelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist dat je het leuk zou vindenMooi, heb ik een extra iemand waarmee ik erover kan praten
Hier krijg je geen spijt van
Seizoen 5quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar je gaat een prachtig weekend tegemoet meis, denk daar maar aan
[..]
JawelIk heb hier geen tijd voor
![]()
Duurt nog wel even voor ik bij seizoen 4 ben hoor
Ohquote:
Daarom vond ik het ook grappigquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook grappig
Zal ik dan vanavond NCIS eens proberen?
Ben ik blij dat ik single ben. Valentijnsdag is een grote farce.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
[/aanstelmodus]
Och, ik denk dat het er vanaf hangt hoe je er mee omgaatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik single ben. Valentijnsdag is een grote farce.
Dat het realistisch is moet je inderdaad op een gegeven moment loslatenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:50 schreef Nesle het volgende:
Lost... zie het hier voorbijkomen maar kan het toch niet laten om te zeggen dat ik na 2 seizoenen ben afgehaakt. Vond het totaal niet meer geloofwaardig wat er allemaal gebeurde en had eerst het idee dat het een realistische serie was. Mijn zus kijkt het nog wel steeds en vindt het helemaal geweldig.
Het ging me ook iets te goed tot nu toequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:11 schreef Etcetera het volgende:
Oh fijnIk had bij de kaakchirurg een paar keer dat ik moest kokhalsen
Erg prettig. Not
Marc Marie Huibregts draagt een pruik!
Wat een korte pruikquote:
quote:
Heyquote:
Een pruik is nog tot daar aan toe.quote:
Nee, hij is kaal en had hiervoor een pruik die op z'n hoofd was vastgeplakt ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Of hij heeft gewoon z'n hoofd geschoren
Net als Tinaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, hij is kaal en had hiervoor een pruik die op z'n hoofd was vastgeplakt ofzo.
Oh mayquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een pruik is nog tot daar aan toe.
Miley Cirus draagt sokken:
klik
Nou ben ik niet echt modebewust ofzo.. maar.. what the fuck
Roflquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Tijdens de uitzending van De Wereld Draait Door op 13 februari 2009 heeft Marc-Marie de volgende coming-out. Het blijkt dat Marc-Marie al tien jaar een pruik droeg. Hij noemde het zijn 'cavia'.
Is het heel raar dat ik nog nooit van haar gehoord heb?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een pruik is nog tot daar aan toe.
Miley Cirus draagt sokken:
klik
Nou ben ik niet echt modebewust ofzo.. maar.. what the fuck
Zo'n disneyTV maagdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik nog nooit van haar gehoord heb?
Neuhquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nope, ik had er tot voor kort ook nog nooit van gehoord. Maar ik kijk dan ook zelden meer TMF.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En jij begon ermee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
Dit topic giert van hormonen opeens
Misschien omdat mensen die geen state of the art of een gehypte, dure camera/telefoon hebben, toch ook wel eens iets leuks meemaken en het ook willen delen met anderen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:12 schreef Whiteguy het volgende:
Waarom zijn er nog steeds mensen die video's op youtube plaatsen in mobiele-telefoon kwaliteit.
En het dan ook nog eens HQ of hi-res noemen ...
We zitten inmiddels in het fullhd tijdperk.. mag youtube zich ook eens aan gaan aanpassen. Gewoon alles met een te lage bitrate stelselmatig weigeren.
Er staat zelfs een Aziaat op die foto.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:02 schreef Whiteguy het volgende:
Als ik toch eens rechter was he...
Had je er niet iets op kunnen verzinnen? Voor de volgende keer: zeggen dat jij datgene wat hij wil doen wel gaat regelen etc.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoelde vooral wanneer het gaat om muziek/videoclips waar doorgaans goede bronnen beschikbaar van zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef wyccie het volgende:
Misschien omdat mensen die geen state of the art of een gehypte, dure camera/telefoon hebben, toch ook wel eens iets leuks meemaken en het ook willen delen met anderen?
Dacht ik ook gelijk. Ik had niet eens het idee dat het Marc-Marie was toen ik die foto zag zonder de tekst te lezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Whiteguy het volgende:
Het is Bruce Willis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan met een iets minder superhero kickass zware stem
Ik krijg allemaal mailtjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Yurithemaster het volgende:
PS hoe Als iets gehoord van de school overzees of heb ik over een bericht heen gelezen?
Was even om een voorbeeld te stellen hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef wyccie het volgende:
Wie kijkt er dan ook Limp Bizkit-clips.![]()
Die eerste is trouwens wel van Universal Music zelf.
Ga NCIS kijkenquote:
Zeg je daarmee dat NCIS saai is?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ga NCIS kijken
Ben maar begonnen met het downloaden van disc 2 van seizoen 1 van Lost![]()
moet je je SAT nog maken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal mailtjes
Maar die zeggen vrijwel allemaal dat ze nog een bepaalde score willen (jaja, die is nog niet beschikbaar, give me a break!), dat ze blij zijn dat ik me aanmeldt en dat ik het begin/eind maart/april te horen krijg...
Nu even geen tijd voor. Ga hem wel een keer proberen als ik er aan denk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Iemand de QQ-test van Quest al gedaan?
No, SAT is een gepasseerd station, het is de TOEFL. Die heb ik eind januari gemaakt, maar de scores zijn er gewoon nog nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je je SAT nog maken?
voor Hoeveel scholen heb je je aangemeld?
Wat bedoel je met tranceiver proberen? Bij welke aflevering ben je? Er zijn genoeg geheimen die nog duidelijk gaan worden hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:51 schreef Etcetera het volgende:Dan heb je wat te doen toch
Ik vind het mooi dat iedereen een verhaal heeft, en geheimen, en dat hun eigen geheimen vrij vlot boven water komen maar dat de geheimen van het eiland veel langer duren![]()
Klein vraagjeDat ene met die piloot, is dat gedaan door datzelfde wat ze later tegenkomen als ze tranceiver gaan proberen?
In Tabula Rasa testen ze de tranceiver. Locke is nog nauwelijks in beeld geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met tranceiver proberen? Bij welke aflevering ben je? Er zijn genoeg geheimen die nog duidelijk gaan worden hoorHet geheim van Locke bijvoorbeeld, dat duurt dacht ik wel even
Op het moment even niksquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
No, SAT is een gepasseerd station, het is de TOEFL. Die heb ik eind januari gemaakt, maar de scores zijn er gewoon nog niet
Voor 7
Wat doe jij eigenlijk?
Ik heb er letterlijk nachtmerries van gehadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In Tabula Rasa testen ze de tranceiver. Locke is nog nauwelijks in beeld geweestMaar dat 'onbekende monster' vind ik echt dodelijk eng
quote:
Nou mag hopen dat ik dat niet krijg, zal Pitt leuk gaan vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb er letterlijk nachtmerries van gehad
Werk je dan ook niet of zo?quote:
Ben daar mee bezigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Werk je dan ook niet of zo?
Nee jij zet het er gewoon verkeerd neerquote:
De Tabula Rasa? Zegt me helemaal nietsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In Tabula Rasa testen ze de tranceiver. Locke is nog nauwelijks in beeld geweestMaar dat 'onbekende monster' vind ik echt dodelijk eng
Waar in Bunnik?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie zijn lekker bezig
Ik ga dvdtje (Grey's!![]()
) doen en dan slapen
Net terug uit Bunnik van de zesdeklas dagen...Oftewel moe!
![]()
Truste straks
Ik denk dat ik het al weetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
De Tabula Rasa? Zegt me helemaal nietsVeel ben ik ook wel weer vergeten, is ook alweer 4 jaar geleden dat ik dat heb gezien
Je bent echt al hooked he?quote:
Dat is dat omhooggevallen kindsterretje uit de stalling Walt Disney.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Supersheep het volgende:
Oh, het is Hannah Montana. Die is momenteel nogal in de uitverkoop.
Heel blijven, anders koop ik de rechten van de AKQ-reeks op.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef MaJo het volgende:
Welcome back koorts
ik ga even een tukkie doen
Ik was niet serieus.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik single ben. Valentijnsdag is een grote farce.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |