Echt hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Beter MaJoEn het zal echt wel een beetje zeuren als de verdoving eruit is, maar gewoon wat pijnstillers slikken en je bent er zo vanaf
Dat jochie van 13 ziet eruit alsof hij nog geen 10 jaar is
Dat was sowieso wel duidelijk, maar dat het zo makkelijk kon gaan had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is snel
En zie je wel, vorige keer was gewoon niet goed gedaan
En ik begin maar niet over die meidquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Echt he
Volgens het artikel is ie 4 ft (1 meter 20)
En dat meisje..ik snap niet wat ze in elkaar zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Word, yo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat meisje..ik snap niet wat ze in elkaar zien.
De tandarts zei ook dat ik er waarschijnlijk nog wel last van zal krijgen aangezien het vanochtend al flink pijn deed.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Beter MaJoEn het zal echt wel een beetje zeuren als de verdoving eruit is, maar gewoon wat pijnstillers slikken en je bent er zo vanaf
Die kans zit er wel in jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
De tandarts zei ook dat ik er waarschijnlijk nog wel last van zal krijgen aangezien het vanochtend al flink pijn deed.
nu onderweg naar mijn ouders met een hele tas vol bruisballen. Lekker in bad, slapen en verzorgd worden
Deze 2 komen duidelijk uit een pauperbuurt. In Engeland is het heel normaal om op je 15-16 een kind te nemen als je uit zo'n milieu komt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, wat een raar verhaal, besluiten om een kindje te krijgen als je 13 en 15 bent
Dat kunnen die kinderen toch nog helemaal niet zelf beslissen??
Oeh, nicequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb Lost seizoen 1 dvd 1 binnen hoor
True, maar gelukkig blijven deze twee wel even thuis wonen. Toch??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze 2 komen duidelijk uit een pauperbuurt. In Engeland is het heel normaal om op je 15-16 een kind te nemen als je uit zo'n milieu komt.
Waarom? Omdat vriendinnen ook een kind hebben en omdat je van de oveheid een huis toegewezen krijgt en een uitkering. Het is bijna een mode-ding. Groot probleem daar.
Ja, het kind is bij de moeder bij haar werkeloze ouders en 5 broersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True, maar gelukkig blijven deze twee wel even thuis wonen. Toch??
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het kind is bij de moeder bij haar werkeloze ouders en 5 broers
Ja dat moet ik nog zienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, niceveel plezier ermee
Ik vond het begin een beetje suf, maar als je er een keer in zit is er geen weg terug.....
Ook omdat je bij voorbaat weet dat bij succes het wordt uitgemolken? Want dat is volgens mij het grote probleem bij een 'gestrand op een eiland' serie of 'ontsnap uit de gevangenis' serie. Als het succesvol is, wil je meer succes, moet je verhaallijnen verzinnen/verlengen en dat wordt zo geforceerdquote:
Oh men wat een hompen vlees en wat een hoop frituurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:10 schreef Whiteguy het volgende:
http://thisiswhyyourefat.com
Voor al uw culinaire tips.
Ik heb Prison Break nooit gezien, maar ik weet wel dat Greys bijvoorbeeld enorm wordt uitgemolkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook omdat je bij voorbaat weet dat bij succes het wordt uitgemolken? Want dat is volgens mij het grote probleem bij een 'gestrand op een eiland' serie of 'ontsnap uit de gevangenis' serie. Als het succesvol is, wil je meer succes, moet je verhaallijnen verzinnen/verlengen en dat wordt zo geforceerd
Wáárom is AS 3.0 zo anders dan AS 2.0Hufters bij Adobe
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh men wat een hompen vlees en wat een hoop frituur![]()
Als het nou taartjes en cakejes waren zat ik hier![]()
, maar dit vind ik alleen maar walgelijk alles bij elkaar
begin het al een beetje te voelenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in jaMaar dit viel in elk geval al mee
Ik heb Lost seizoen 1 dvd 1 binnen hoor
Lost wordt juist niet uitgemolken. Na 5 seizoenen zijn er zoveel vragen waar je nog lang geen antwoord op hebt, echt zo tofquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook omdat je bij voorbaat weet dat bij succes het wordt uitgemolken? Want dat is volgens mij het grote probleem bij een 'gestrand op een eiland' serie of 'ontsnap uit de gevangenis' serie. Als het succesvol is, wil je meer succes, moet je verhaallijnen verzinnen/verlengen en dat wordt zo geforceerd
Wáárom is AS 3.0 zo anders dan AS 2.0Hufters bij Adobe
Ik brand mijn vingers niet meer aan Flash. Té ingewikkeld voor mij om aan te leren, ik ga mijn cursusboek te vende brengen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben bezig om met XML en Flash een fotoslideshowiets te bouwen, en zit nu foto's uit te zoeken van Campzone. Maar kan niet kiezenIk heb te veel foto's gemaakt
Doe nu lief tegen hem, dat verwacht ie niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:47 schreef Soempie het volgende:
Nou, leuk. Wiebel weet nu dat het om 2 dagen gaat dat we weggaan.
Wat een rotdag is dit zeg. Ik heb al bijna geen zin meer om weg te gaan.![]()
![]()
Het onverwachte vond ik juist belangrijk en het leukst en nu is het dus totaal niet meer onverwacht.
Ah das niet leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:47 schreef Soempie het volgende:
Nou, leuk. Wiebel weet nu dat het om 2 dagen gaat dat we weggaan.
Wat een rotdag is dit zeg. Ik heb al bijna geen zin meer om weg te gaan.![]()
![]()
Het onverwachte vond ik juist belangrijk en het leukst en nu is het dus totaal niet meer onverwacht.
Als ik toch eens rechter was he...quote:Miley aangeklaagd voor 4 miljard
Een vrouw uit Los Angeles heeft een rechtszaak aangespannen tegen Miley Cyrus. De vrouw is van mening dat Cyrus Aziaten beledigt. Dit naar aanleiding van een recente foto waarin Cyrus met haar ogen een "Chineesje" doet. En dat moet bestraft worden! De vrouw eist 4 miljard dollar van het Amerikaanse tieneridool. De foto is hier te zien.
Lucie J. Kim treedt op volgens de meer dan 1 miljoen Aziaten die in Los Angeles wonen, en voor het gemak gaat ze er even vanuit dat iedereen het met haar eens is. Kim is van mening dat toen Miley voor de foto poseerde, "ze wist, of had moeten weten dat deze foto publiekelijk verspreid zou worden".
Reden genoeg dus om een rechtszaak tegen de tienerster aan te spannen, vindt Kim. Ze eist voor elke Aziaat in L.A. $4.000 schadevergoeding, wat dus oploopt tot 4 miljard dollar.
quote:Today, my boss called me into his office to show me the web site of a potential business partner. When he began to type 'virginia' into google, it auto-completed his search with his recent search for 'virgin boy assholes'. I have to go on business trip with him tomorrow. I'm a young guy. FML
Wat heb ik gedaan?quote:
Mij Lost laten kijkenquote:
Hij wilde zondagochtend iets gaan doen, dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah das niet leukHoe weet hij dat dan?
Ja. Verdomme.quote:
Ik wist dat je het leuk zou vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mij Lost laten kijkenDikke kans dat ik deze serie nou ook helemaal moet kijken
En ik heb er ook al niet een heule hoop
![]()
Aw meisie tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij wilde zondagochtend iets gaan doen, dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon.![]()
Maargoed, net even flink zitten janken omdat ik zo enorm baal van vandaag en nu is alles wel weer goed.![]()
Ik ga me in elk geval nooit meer voorstellen hoe iets zou zijn, want tot nu toe is de werkelijkheid toch altijd anders en valt het op die manier vaak tegen.![]()
[/aanstelmodus]
I knowquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja. Verdomme.
Ik vind het ontzettend goed gefilmd, ben nu halverwege(!) de eerste pilot aflevering en vind het![]()
Maar je gaat een prachtig weekend tegemoet meis, denk daar maar aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij wilde zondagochtend iets gaan doen, dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon.![]()
Maargoed, net even flink zitten janken omdat ik zo enorm baal van vandaag en nu is alles wel weer goed.![]()
Ik ga me in elk geval nooit meer voorstellen hoe iets zou zijn, want tot nu toe is de werkelijkheid toch altijd anders en valt het op die manier vaak tegen.![]()
[/aanstelmodus]
Jawelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist dat je het leuk zou vindenMooi, heb ik een extra iemand waarmee ik erover kan praten
Hier krijg je geen spijt van
Seizoen 5quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar je gaat een prachtig weekend tegemoet meis, denk daar maar aan
[..]
JawelIk heb hier geen tijd voor
![]()
Duurt nog wel even voor ik bij seizoen 4 ben hoor
Ohquote:
Daarom vond ik het ook grappigquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook grappig
Zal ik dan vanavond NCIS eens proberen?
Ben ik blij dat ik single ben. Valentijnsdag is een grote farce.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
[/aanstelmodus]
Och, ik denk dat het er vanaf hangt hoe je er mee omgaatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik single ben. Valentijnsdag is een grote farce.
Dat het realistisch is moet je inderdaad op een gegeven moment loslatenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:50 schreef Nesle het volgende:
Lost... zie het hier voorbijkomen maar kan het toch niet laten om te zeggen dat ik na 2 seizoenen ben afgehaakt. Vond het totaal niet meer geloofwaardig wat er allemaal gebeurde en had eerst het idee dat het een realistische serie was. Mijn zus kijkt het nog wel steeds en vindt het helemaal geweldig.
Het ging me ook iets te goed tot nu toequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:11 schreef Etcetera het volgende:
Oh fijnIk had bij de kaakchirurg een paar keer dat ik moest kokhalsen
Erg prettig. Not
Marc Marie Huibregts draagt een pruik!
Wat een korte pruikquote:
quote:
Heyquote:
Een pruik is nog tot daar aan toe.quote:
Nee, hij is kaal en had hiervoor een pruik die op z'n hoofd was vastgeplakt ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Of hij heeft gewoon z'n hoofd geschoren
Net als Tinaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, hij is kaal en had hiervoor een pruik die op z'n hoofd was vastgeplakt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |