begin het al een beetje te voelenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in jaMaar dit viel in elk geval al mee
Ik heb Lost seizoen 1 dvd 1 binnen hoor
Lost wordt juist niet uitgemolken. Na 5 seizoenen zijn er zoveel vragen waar je nog lang geen antwoord op hebt, echt zo tofquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook omdat je bij voorbaat weet dat bij succes het wordt uitgemolken? Want dat is volgens mij het grote probleem bij een 'gestrand op een eiland' serie of 'ontsnap uit de gevangenis' serie. Als het succesvol is, wil je meer succes, moet je verhaallijnen verzinnen/verlengen en dat wordt zo geforceerd
Wáárom is AS 3.0 zo anders dan AS 2.0Hufters bij Adobe
Ik brand mijn vingers niet meer aan Flash. Té ingewikkeld voor mij om aan te leren, ik ga mijn cursusboek te vende brengen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben bezig om met XML en Flash een fotoslideshowiets te bouwen, en zit nu foto's uit te zoeken van Campzone. Maar kan niet kiezenIk heb te veel foto's gemaakt
Doe nu lief tegen hem, dat verwacht ie niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:47 schreef Soempie het volgende:
Nou, leuk. Wiebel weet nu dat het om 2 dagen gaat dat we weggaan.
Wat een rotdag is dit zeg. Ik heb al bijna geen zin meer om weg te gaan.![]()
![]()
Het onverwachte vond ik juist belangrijk en het leukst en nu is het dus totaal niet meer onverwacht.
Ah das niet leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:47 schreef Soempie het volgende:
Nou, leuk. Wiebel weet nu dat het om 2 dagen gaat dat we weggaan.
Wat een rotdag is dit zeg. Ik heb al bijna geen zin meer om weg te gaan.![]()
![]()
Het onverwachte vond ik juist belangrijk en het leukst en nu is het dus totaal niet meer onverwacht.
Als ik toch eens rechter was he...quote:Miley aangeklaagd voor 4 miljard
Een vrouw uit Los Angeles heeft een rechtszaak aangespannen tegen Miley Cyrus. De vrouw is van mening dat Cyrus Aziaten beledigt. Dit naar aanleiding van een recente foto waarin Cyrus met haar ogen een "Chineesje" doet. En dat moet bestraft worden! De vrouw eist 4 miljard dollar van het Amerikaanse tieneridool. De foto is hier te zien.
Lucie J. Kim treedt op volgens de meer dan 1 miljoen Aziaten die in Los Angeles wonen, en voor het gemak gaat ze er even vanuit dat iedereen het met haar eens is. Kim is van mening dat toen Miley voor de foto poseerde, "ze wist, of had moeten weten dat deze foto publiekelijk verspreid zou worden".
Reden genoeg dus om een rechtszaak tegen de tienerster aan te spannen, vindt Kim. Ze eist voor elke Aziaat in L.A. $4.000 schadevergoeding, wat dus oploopt tot 4 miljard dollar.
quote:Today, my boss called me into his office to show me the web site of a potential business partner. When he began to type 'virginia' into google, it auto-completed his search with his recent search for 'virgin boy assholes'. I have to go on business trip with him tomorrow. I'm a young guy. FML
Mij Lost laten kijkenquote:
Hij wilde zondagochtend iets gaan doen, dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah das niet leukHoe weet hij dat dan?
Ja. Verdomme.quote:
Ik wist dat je het leuk zou vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mij Lost laten kijkenDikke kans dat ik deze serie nou ook helemaal moet kijken
En ik heb er ook al niet een heule hoop
![]()
Aw meisie tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij wilde zondagochtend iets gaan doen, dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon.![]()
Maargoed, net even flink zitten janken omdat ik zo enorm baal van vandaag en nu is alles wel weer goed.![]()
Ik ga me in elk geval nooit meer voorstellen hoe iets zou zijn, want tot nu toe is de werkelijkheid toch altijd anders en valt het op die manier vaak tegen.![]()
[/aanstelmodus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |