Jaquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef Timmor het volgende:
Als z'n zoon 16 is dan kan ie samen met z'n pa chickkies hossellen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef r3gi3boy het volgende:
'Soms krijg ikvan mijn vader een tientje', aldus de reactie van die15-jarige dikke gingerkid op de vraag hoe ze de opvoeding van het kind moest betalen!!!
WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:00 schreef Timmor het volgende:
Zie nu pas dat "mamma" wel erg veel lijkt op Roger van American Dad![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig heb je dan ook heel veel begrepen van de "Darwin Theorie".quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:01 schreef Ronhui het volgende:
Als ik dat zo zie... dan moeten die gggggggristenen haast wel gelijk hebben, de Darwin Theorie gaat hier echt niet op....
whahahahahhahahahahahhhhahaaaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan ook heel veel begrepen van de "Darwin Theorie".
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat een pedo hoer is dat meisje eigenlijk
hoezo, 15 jarige meisjes mogen geen sex?quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef Florian_ het volgende:
Dat jochie is op zijn 12 al aan z'n piemeltje gezogen terwijl in R&P topics geopend worden over 30 jarige maagden met een depressie
Eh... als ze aan zijn piemetlje gezogen had was hij nu geen papa.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef Florian_ het volgende:
Dat jochie is op zijn 12 al aan z'n piemeltje gezogen terwijl in R&P topics geopend worden over 30 jarige maagden met een depressie
Ik zeg uitmoorden dat hele gezin, alleen die baby laten adopteren. Dan kan er nog iets van dat meisje wordenquote:Voorlopig woont de baby bij Chantelle, haar werkeloze ouders en haar vijf broers.
KUN JE VAN PIJPEN NIET ZWANGER WORDEN!/1/1??!?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... als ze aan zijn piemetlje gezogen had was hij nu geen papa.
Nooit van voorspel gehoord of wat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
idd, als het een 15-jarige met een snorretje was en een 13-jarig meisje met een roze jurkjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:32 schreef Timmor het volgende:
Als het trouwens andersom was geweest (Jongen 15, meisje 13) dan was het van:"ahhh wat lief" omgeslagen naar:"KILL THE PEDO-KID!!!!"
Misschien moeten we dezelfde moordenaar van satan666 er maar op af sturen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zeg uitmoorden dat hele gezin, alleen die baby laten adopteren. Dan kan er nog iets van dat meisje worden
Voorspelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nooit van voorspel gehoord of wat?
Die avatar van Dibble is ook wel een goedequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zeg uitmoorden dat hele gezin, alleen die baby laten adopteren. Dan kan er nog iets van dat meisje wordenOp vrijdag 13 februari 2009 11:38 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Misschien moeten we dezelfde moordenaar van satan666 er maar op af sturen.
Want dan was al zijn zaad opeens op vakantie en kwam nooit meer terug?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aangezien ze volgens het verhaal maar 1 keer sex hebben gehad.... inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:43 schreef TryX het volgende:
[..]
Want dan was al zijn zaad opeens op vakantie en kwam nooit meer terug?
Laat staan dat je al een orgasme kon krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:25 schreef Biefstuk het volgende:
Toen ik 12 was waren m'n balletjes nog niet helemaal ingezakt
Inderdaad, alsof hij sokken heeft gekregen op zijn verjaardag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:29 schreef Biefstuk het volgende:
Hij kijkt ook echt zo van, wat moet ik hier nu mee?
Die 'hoer' is zelf een kind.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik snap niet dat iedereen het alleen grappig of triest vindt, die hoer heeft een kind misbruikt... WTF gooi de slet in de bak
Gelukkig? Zij is lijkbleek en hij kijkt ook niet al te vrolijk. Wat een klein jochie nog zeg.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:29 schreef Biefstuk het volgende:
Hij kijkt ook echt zo van, wat moet ik hier nu mee?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof hij sokken heeft gekregen op zijn verjaardag.
Ze heeft het vast van d'r moeder geleerd of zo.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef dithje het volgende:
Hahahaha, en nu blijkt dat er nog meer jongens over heen gegaan zijn...... wat een sloerie is die meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |