Jaquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef Timmor het volgende:
Als z'n zoon 16 is dan kan ie samen met z'n pa chickkies hossellen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef r3gi3boy het volgende:
'Soms krijg ikvan mijn vader een tientje', aldus de reactie van die15-jarige dikke gingerkid op de vraag hoe ze de opvoeding van het kind moest betalen!!!
WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:00 schreef Timmor het volgende:
Zie nu pas dat "mamma" wel erg veel lijkt op Roger van American Dad![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig heb je dan ook heel veel begrepen van de "Darwin Theorie".quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:01 schreef Ronhui het volgende:
Als ik dat zo zie... dan moeten die gggggggristenen haast wel gelijk hebben, de Darwin Theorie gaat hier echt niet op....
whahahahahhahahahahahhhhahaaaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan ook heel veel begrepen van de "Darwin Theorie".
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat een pedo hoer is dat meisje eigenlijk
hoezo, 15 jarige meisjes mogen geen sex?quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef Florian_ het volgende:
Dat jochie is op zijn 12 al aan z'n piemeltje gezogen terwijl in R&P topics geopend worden over 30 jarige maagden met een depressie
Eh... als ze aan zijn piemetlje gezogen had was hij nu geen papa.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef Florian_ het volgende:
Dat jochie is op zijn 12 al aan z'n piemeltje gezogen terwijl in R&P topics geopend worden over 30 jarige maagden met een depressie
Ik zeg uitmoorden dat hele gezin, alleen die baby laten adopteren. Dan kan er nog iets van dat meisje wordenquote:Voorlopig woont de baby bij Chantelle, haar werkeloze ouders en haar vijf broers.
KUN JE VAN PIJPEN NIET ZWANGER WORDEN!/1/1??!?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... als ze aan zijn piemetlje gezogen had was hij nu geen papa.
Nooit van voorspel gehoord of wat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
idd, als het een 15-jarige met een snorretje was en een 13-jarig meisje met een roze jurkjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:32 schreef Timmor het volgende:
Als het trouwens andersom was geweest (Jongen 15, meisje 13) dan was het van:"ahhh wat lief" omgeslagen naar:"KILL THE PEDO-KID!!!!"
Misschien moeten we dezelfde moordenaar van satan666 er maar op af sturen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zeg uitmoorden dat hele gezin, alleen die baby laten adopteren. Dan kan er nog iets van dat meisje worden
Voorspelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nooit van voorspel gehoord of wat?
Die avatar van Dibble is ook wel een goedequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zeg uitmoorden dat hele gezin, alleen die baby laten adopteren. Dan kan er nog iets van dat meisje wordenOp vrijdag 13 februari 2009 11:38 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Misschien moeten we dezelfde moordenaar van satan666 er maar op af sturen.
Want dan was al zijn zaad opeens op vakantie en kwam nooit meer terug?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |