En de vader van dat knulletje heeft 9 (!!!) kinderen..... nou ja, waar er 6 kunnen eten kunnen er ook 7 eten, maar het blijft een trieste toestand.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:23 schreef freddygonzales het volgende:
Waar ik me meer zorgen over maak is in wat voor omgeving dat kind opgroeid. Die hele familie van dat meissie is werkloos. Goed voorbeeld voor dat arme kind. Kan wel raden wat dat later wordt.
Ja, dat dacht ik ook al, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:10 schreef M4a1 het volgende:
Wat zit ze daar nou op de rug van dat arme kind te meppen!
Iemand pak d'r die baby af!!
Dat zei ik toch, pak dat ding af man! Ze denk dat dat d'r nieuwe babyborn is ofzo, zo zit ze erop te meppen..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:33 schreef Dat_Drink_lk_Op het volgende:
Ze is wel erg hardhandig met die baby
Yep... even ervoor speelde ze nog met poppen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:10 schreef M4a1 het volgende:
Wat zit ze daar nou op de rug van dat arme kind te meppen!
Iemand pak d'r die baby af!!
is die "vrouw" 15? WTF ik dacht 36 ofzo omfgquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:03 schreef kriele het volgende:
De 13-jarige Alfie Patten en zijn 15-jarige vriendin Chantelle Steadman zijn ouders geworden. De twee besloten geen abortus te laten plegen..
En dat mogen deze twee kids zomaar zelf beslissen??
Dalijk heeft z'n vader dat wijf gebatstquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die jongen ziet er niet eens geslachtsrijp uit, hoe kan ie dan een kind krijgen? is het zeker weten van hem?
OMG, op de vraag hoe hij dat financieel gaat doen geeft ie als antwoord een tegenvraag wat dat is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:21 schreef Trusten het volgende:
Meer info en foto's:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece
Oh, okay, dat wist ik inderdaad niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
Estate is ook een naam die ze geven aan housing projects. Om het wat minder arm te laten klinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |