Bron:quote:De 13-jarige Alfie Patten en zijn 15-jarige vriendin Chantelle Steadman zijn ouders geworden. De twee besloten geen abortus te laten plegen..
Het jongetje, een 13-jarige babyface die nog maar net 8 lijkt is zich dan ook nog totaal niet bewust van de gebeurtenissen. Hetgeen waar hij zich het meest druk over heeft gemaakt was de reactie van zijn moeder.
Ook zijn vriendin is nog niet helemaal op de hoogte van de verantwoordelijkheden die komen kijken bij het ouderschap. "Hoe ik dit wil betalen? Dat weet ik niet, soms krijg ik van mijn ouders een tientje."
Is engeland, gelukkigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed. Wie boekt er alvast een plekje bij Jeugdzorg?
Die hebben ook vast wel een soort Jeugdzorg heur.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
RIP voor de nabestaanden.
maar dan hoeven wij er niet voor te betalen heur.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die hebben ook vast wel een soort Jeugdzorg heur.
Die baby heeft er nu al geen zin meer in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:41 schreef solidworks het volgende:
Chantelle and Maisie were released from hospital yesterday. They are living with Penny, Chantelle’s jobless dad Steve, 43, and her five brothers in a rented council house in Eastbourne. The family live on benefits.Surprise this is not.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Ach, je kunt je ook afvragen of het beter voor de baby was geweest als mama wel 18 was...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:45 schreef Karina het volgende:
Hoe kan die jongen nou 13 zijn? Hij heeft echt het hoofd van een acht/negenjarige? En wat bezielde dat meisje om met dat kind in bed te duiken? Wazig verhaal. Zielig voor die baby.
Speak as Yoda you must?quote:
Ongelooflijk, zo'n vaderquote:“I didn’t think about how we would afford it. I don’t really get pocket money. My dad sometimes gives me £10.”
Ach ja, daaraan kan je idd zien dat tie de pubertijd heeft bereik. "Als we nou niet over het probleem nadenken, gaat het wellicht vanzelf weg."quote:
quote:
Ik vind het trouwens wel erg zielig dat 'ie overal 'babyface' wordt genoemd. Alsof zo'n ventje van 13 niet al onzeker genoeg isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ja, daaraan kan je idd zien dat tie de pubertijd heeft bereik. "Als we nou niet over het probleem nadenken, gaat het wellicht vanzelf weg."
Of rond je 25e opa zijn, mits de traditie zich voortzet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:07 schreef jogy het volgende:
Whehehe, rond je 30ste gaat je kind het huis uit. Goed geregeld.
Ja. Hij kan nu wel tegen z'n vriendjes zeggen dat hij bij het vierde honk is geweest maar hij is wel mooi "p0wnd"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |