quote:
Ik vind het trouwens wel erg zielig dat 'ie overal 'babyface' wordt genoemd. Alsof zo'n ventje van 13 niet al onzeker genoeg isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ja, daaraan kan je idd zien dat tie de pubertijd heeft bereik. "Als we nou niet over het probleem nadenken, gaat het wellicht vanzelf weg."
Of rond je 25e opa zijn, mits de traditie zich voortzet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:07 schreef jogy het volgende:
Whehehe, rond je 30ste gaat je kind het huis uit. Goed geregeld.
Ja. Hij kan nu wel tegen z'n vriendjes zeggen dat hij bij het vierde honk is geweest maar hij is wel mooi "p0wnd"quote:
Dat wijf heeft nog amper tieten en al wel een kind. Tjezus. Nja ongeluk zit in een klein hoekje zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:16 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bron:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_pappa_geworden.html
Bijbehorend filmpje:
Dat jongetje lijkt wel 8 ofzo....hoop dat zijn ouders hem een handje helpen met het opvoeden van hun kindje al vraag ik me af of die ouders wel helemaal 100% zijn, beide kinders komen nogal wereldvreemd over....
Dat is helemaal nog niet zo gek inderdaad. Kun je dan beginnen met carriere maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:07 schreef jogy het volgende:
Whehehe, rond je 30ste gaat je kind het huis uit. Goed geregeld.
Iig zeker genoeg om een chicky te bezwangeren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel erg zielig dat 'ie overal 'babyface' wordt genoemd. Alsof zo'n ventje van 13 niet al onzeker genoeg is
Een klein pikje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nja ongeluk zit in een klein hoekje zal ik maar zeggen.
Vond dit al vroeg: 'Opa en oma zijn amper 30'quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of rond je 25e opa zijn, mits de traditie zich voortzet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |