quote:
Ik weet het ook niet hoor, ik weet alleen dat ik nooit jou foto's kan zienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:15 schreef Troel het volgende:
Ja, die IPV6, ikw eet neit wat er mis mee is, want volgens Bert klopt het gewoon allemaal
Mwa, vorige week knapte er een klein stukje los, gisteren de rest en ze staan nu toch zeker een halve mm uit elkaar.quote:
Kun je dan nu niet bellen of je nog ff tussendoor kan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Mwa, vorige week knapte er een klein stukje los, gisteren de rest en ze staan nu toch zeker een halve mm uit elkaar.
Dat is maandag dus een mm. En dat is best veel voor tanden
jaaaaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:26 schreef pinquit het volgende:
ooohhh zullen we een fok!OUDhighteameet organiseren
Melk en cornflakes achtig spul.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:31 schreef pinquit het volgende:
ohja, met 'we' bedoel ik natuurlijk iemand anders![]()
ik zit nu te ontbijten met eierkoeken![]()
iemand tips voor slechte ontbijters?
Ik heb gebeld en ik kan er maandagmorgen tussendoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kun je dan nu niet bellen of je nog ff tussendoor kan?
Ja écht hè?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:33 schreef pinquit het volgende:
zonder ruimte is het idd een stuk mooier.die voorfoto trouwens
jullie staan er allebei echt gruwelijk op
![]()
dat is er 1 om in te lijsten
dit kan heel lullig overkomen trouwens, maar zo bedoel ik het niet hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:33 schreef pinquit het volgende:
zonder ruimte is het idd een stuk mooier.die voorfoto trouwens
jullie staan er allebei echt gruwelijk op
![]()
dat is er 1 om in te lijsten
Hij springt er achter weg op de één of andere manier...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:34 schreef Fuente het volgende:
Jeetje Freecell![]()
Hoe kan dat dan? Ik heb dat draadje nu 7 jaar en gelukkig nog nooit geknapt!
omg, deze post maakt het nog veel grappigerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja écht hè?Ook allebei gewoon zo'n hoofd
Ik dacht nog: zal ik de mond er even uitknippen, maar dan zie je die vierdubbele kin (ik weet niet hoe ik die zo snel gecreëerd had op die foto?) nog steeds en daarbij gunde ik jullie de lol wel
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:26 schreef pinquit het volgende:
ooohhh zullen we een fok!OUDhighteameet organiseren
* freecell duwt Pinquit omquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:36 schreef pinquit het volgende:
[..]
omg, deze post maakt het nog veel grappiger![]()
![]()
whahahquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
(niet dat jij er uit ziet als een junkie trouwens!)
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
(niet dat jij er uit ziet als een junkie trouwens!)
alles dat zoet isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik doe mee!![]()
Ik zet wel thee! (horen er ook brownies bij een high-tea? ik maak goede brownies! kokostaart kan ik ook goed)
ok ik snap wat je bedoeld, maaarree....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, da's wel een flinke vooruitgang, zeg! Dat zie je ook wel eens op TV. Gaan ze van die halve junkies een make-over geven en zo gauw het gebit aangepast is zijn ze weer helemaal mooi!
daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:40 schreef Belana het volgende:
[..]
ok ik snap wat je bedoeld, maaarree....
theequote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:47 schreef pinquit het volgende:
ik doe toch maar geen beschuit. ik ga thee zetten
Zou mijn huis groot genoeg zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh high-tea. Zalmsandwiches, scones, brownies.![]()
![]()
Ja ik ben vóór.
Wopquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo`n etagere kun je heel simpel zelf maken door wat bordjes in verschillende groottes, en mooie glaasjes met kit op elkaar te lijmen. Rondje kringloop en een uurtje fröbelen en je hebt een uniek exemplaar
Mja, kan makkelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Zou mijn huis groot genoeg zijn?
Ja! dat doe ik dus ook. En toen was ik in Groningen bij Vos, een dure meubelzaak achtig iets, zag ik er één staan voor 170 euro!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo`n etagere kun je heel simpel zelf maken door wat bordjes in verschillende groottes, en mooie glaasjes met kit op elkaar te lijmen. Rondje kringloop en een uurtje fröbelen en je hebt een uniek exemplaar
Ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wie komt er hier high-tea'en? Ik heb ook wel trek, zeg maar
Als iedereen iets maakt is het niet zoveel werk
Waar woon je?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Goed!
Zaterdag 14 maart ok? Dan vieren we meteen m`n ondertrouw![]()
Dan heb ik 2 verjaardagenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Goed!
Naast De Haagquote:
ohwquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Goed!
zondag ben ik niet thuisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:01 schreef pinquit het volgende:
kan het niet gewoon a.s zondag? dan ben ik toch in de buurt.
Oh zo noemde ik de schaapjes van míjn achterbuuf.quote:
Nu heb ik nóg meer zin om naar de sauna te gaan!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Chell het volgende:
Tegenwoordig kun je in sommige saunacomplexen ook een high tea doen. Heerlijk lijkt me dat! Zo'n ontspannen dagje en dan al dat lekkers...hmmmm
die tip ken ik, maar vele rondjes kringloop hebben me nog steeds geen leuke bordjes en glaasjes opgeleverdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zal het eens aan de tandarts vragenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:42 schreef DaviniaHR het volgende:
Freecell, bij mij schoot mijn draadje ook steeds los (waarna ik dus weer twee keer een beugel moest om het weer te fixen) en ik heb nu s nachts een soort kunstgebitje.
hard plastic ding dat je over je tanden schuift, zeg maar.
ik heb er eentje van de hele bovenkaak (muv verstandskiezen) en een kleine t/m de snijtanden
de grote is best afgekloven, maar doet nog prima werk.
Vooral de kleine (tot de snijtanden) is erg fijn, behalve dat hij een paar weken geleden in een stofzuigerzak is verdwenen...
wellicht is zo'n gebitje ook een idee voor jou
Ik vond de combi vooral vreemd. Zij leek me wel zo'n typische britse tienermoeder, maar die papa die paste er echt niet bij!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:56 schreef flowerbox het volgende:
[..]
heb je de foto's van de moeder gezien(15 jaar)
Hier ook, al heeft Christan ze nog niet gezien, hij zit nog op school. Het zijn z'n eerste voetbalplaatjes dus hij zal wel helemaal uit zijn dakje gaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef debuurvrouw het volgende:
OH, en bedankt voor de voetbalplaatjes nog Freecell, namens de boys!
Jij hebt een hele mooie theedoos voor dit soort gelegenhedenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik doe mee!![]()
Ik zet wel thee! (horen er ook brownies bij een high-tea? ik maak goede brownies! kokostaart kan ik ook goed)
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:07 schreef lady-wrb het volgende:
en dan heb ik nog een vraag waar ik niet van weet waar ik m moet plaatsen.
luca is op het debiele idee gekomen dat het leuk is om met een raar spraakgebrek te gaan praten.
ik krijg het er niet uit en ik heb nu gedreigd om bij iedere keer dattie het doet m een draai om zijn oren te geven.
echt het klinkt zo tenenkrommend stom, alle r-en uitspreken als d
quote:'Marokaan met gilim ko jas en do broek'
Door LUC VAN DEN OEVER
GOUDA - Vele honderden deelnemers aan het Burgernet in Gouda moeten op zijn minst hun wenkbrauwen hebben gefronst toen zij vorige week de volgende tekstmelding op hun mobiele telefoon kregen: ivm aanranding Graaf Floris weg, weg ri PC bothstraat. 3 x marokaan, ong 16jr, do broek, gilim ko jas 3x muts, 3 x rugtas, 3x fiets Info: 0800-0011.
afbeelding vergroten SMS-alert. FOTO ANP
Naast de tikfout in het woord 'marokaan' valt vooral de omschrijving 'gilim ko jas' op. ,,Dit verdient beslist geen schoonheidsprijs'', erkent Hugo Vos, projectleider Burgernet van de politie Hollands Midden.
Hij schaart dit onder de noemer kinderziektes. ,,Het bericht is niet van het juiste niveau. Voor de tekstberichten moeten we leren om met weinig karakters een goed bericht te maken. We kunnen, vanwege de snelheid waarmee een opsporingsbericht moet worden rondgezonden, maximaal 160 leestekens kwijt in een bericht. Dit vraagt wel om specifieke vaardigheden.''
Vos benadrukt dat afkortingen in het bericht niet te voorkomen zijn. ,,Wat nu op 6 februari is gebeurd, is dat het sms-bericht via de email aan de deelnemers van burgernet is verstuurd. Een kwestie van het juiste vinkje plaatsen. Dit doen we in het vervolg niet meer.''
De kryptische omschrijving in het sms-bericht is daarmee nog niet opgelost. Vos: ,,De oplossing voor gilim ko jas is glimmende korte jas. Je weet wel, zo'n gewatteerde jas. Gilim is een tikfout. Er is meteen aktie ondernomen om de kwaliteit te verbeteren. Het bericht dat we na afloop van de actie hebben verzonden zag er beter uit: 15.10 uur: 2632 deelnemers hebben uitgekeken met 6 eenheden politie. Heeft geen resultaat opgeleverd. Ieder bedankt voor het uitkijken. Afzender Burgernet. Ook de berichten daarna zijn zonder fouten of onduidelijkheden verzonden.''
cracker met kaas?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:31 schreef pinquit het volgende:
ohja, met 'we' bedoel ik natuurlijk iemand anders![]()
ik zit nu te ontbijten met eierkoeken![]()
iemand tips voor slechte ontbijters?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:07 schreef lady-wrb het volgende:
echt het klinkt zo tenenkrommend stom, alle r-en uitspreken als d
Bij V&D heb ik ze gezien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
en dan heb ik nog een vraagje.
ik ben op zoek naar zo'n etageding waar je koekjes of bonbons op kunt leggen, het liefst van glas.
(zoiets waar ook wel bruidstaarten op liggen, maar dan kleiner)
ik kom ze maar niet tegen. waar moet ik zoeken?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:59 schreef Saffier het volgende:
...
BE heb je dit gelezen op de FP?Gezocht: 'Marokaan met gilim ko jas':-Marokaan-met-gilim-ko-jas.html
ze zat net nog in het draagdoekentopicquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Heeft een van jullie Tex nog gespot de laatste tijd? Die zie ik echt bijna niet. En die heeft toch verlof....
Hopelijk is alles goed en is ze gewoon lekker aan het kneuteren.![]()
Net als Reinhilde idd. Die heb ik ook al een poos niet gezien....
Oh gelukkig!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:20 schreef pinquit het volgende:
[..]
ze zat net nog in het draagdoekentopic(tex dan)
Prik maar een datum, ik ben zoooooo aan een sauna'tje toe!quote:
Ja!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef Vicky het volgende:
wow NieTus, wat mooi!!
Maneki, wat een schatitg lammetje!! En ik ben helemaal voor een highteameet bij jou thuisKreeg net een mailtje, ik heb kaarten gewoonen voor de 9 maanden beurs.. en ik had er al 2
.. Nog iemand die wil toevallig??
spannend!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:09 schreef p_iglet het volgende:
Wij gaan zo kijken bij de 24 uurs opvang...
Best spannend omdat we er nog nooit geweest zijn maar pepijn er per 1 juni toch heen MOET.
We hebben gene andere keus als het tegen mocht vallen namelijk.
ik heb hier in ieder geval Kew Jaliens, Mounir El Hamdaoui, Hector Moreno en Moussa Dembele voor je, waarschijnlijk nog wel meer maar dan moet ik even zoeken. PM je adres maar even door en dan gaan ze op de postquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:04 schreef lady-wrb het volgende:
wij spaarden tot vandaag geen voetbalplaatjes, maar luca heeft vanmorgen besloten dat hij alleen de AZ plaatjes wil sparen.
iemand misschien die daar dubbele van heeft? (wij hebben alleen geen plaatjes om te ruilen) maar wie weet dat we iets anders kunnen ruilen?
Bix: dankzij een overijverige papa hebben wij een lijstje online van wat we dubbel hebben en nog zoeken *zucht*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef bixister het volgende:
wij hebben er inmiddels al een heleboel. maar nog wel een aantal lege plekken in 't album. misschien handiger om alleen die te vragen, zodat de rest naar anderen kan? ik zal binnenkort eens een lijstje maken. nu even te weinig tijd daarvoor ivm kinderen-met-vriendjes-over-de-vloer.![]()
of gewoon eens een voetbalplaatjesruil-meet houden.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:34 schreef TearSong het volgende:
[..]
Bix: dankzij een overijverige papa hebben wij een lijstje online van wat we dubbel hebben en nog zoeken *zucht*
http://voetbalplaatjes.stefankoopmanschap.nl/
Valt er iets te ruilen?
van de week liepen er gewoon kinderen in de winkel bij winkelende mensen te zeuren over plaatjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:03 schreef snoopy het volgende:
Ik heb er hier in Amsterdam nog geen enkele keer last van gehad![]()
Beetje kinderachtig om er zo moeilijk over te doen vind ik eigenlijk
nou als je door 5 jongetjes gewoon een meter of 100 achterna gezeten word terwijl je duidelijk zegt dat je geen plaatjes hebt, vind ik het wel een keer klaar. Bovendien was de bedrijfleider het met me eens en gingen ze stappen ondernemen, ik was al nummer zoveel die vroeg of het anders kon.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:03 schreef snoopy het volgende:
Ik heb er hier in Amsterdam nog geen enkele keer last van gehad![]()
Beetje kinderachtig om er zo moeilijk over te doen vind ik eigenlijk
oh ik had er zeker wat van gezegdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:30 schreef TearSong het volgende:
Nou, vanmiddag was er iemand voor me bij de AH die voor over de 100 euro boodschappen deed en dus 10 pakjes kreeg. Ze gaf ze aan 2 jongens terwijl ik mijn boodschappen stond in te pakken. Denk je dat die jongens dank je wel (of dank u) zeggen? Nee..helemaal niks. Ik heb me echt in moeten houden want eigenlijk wilde ik 'en wat zeggen we dan???' roepen
Dat is hier dus ook zoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:43 schreef tessie het volgende:
Ja dat was toch ook laatst op tv, dat ze ergens dranghekken hadden geplaatst omdat mensen de winkel niet eens meer normaal uit konden lopen door die bedelende kinderen?![]()
is ook goed, ik weet alleen niet precies wanneer ik 'm binnen krijgt. zal ik je een pmmetje sturen?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:53 schreef Chell het volgende:
Ik heb zes pakjes onderweg naar Piet van Bix en hier nog één pakje liggen. Ik sla ze nu eigenlijk af als ik bij AH ben, maar ik wil ze anders voor jou jongens ook wel bewaren Maneek![]()
Vicky, mss handig als ik het 9maandenbeurs kaartje voor tessie bij jou oppik? Ze gaat met mij namelijk(ik werk toevallig nu 2 weken bij de RAI en kan dus gewoon overal over de beurs rondhupsen als het goed is)
Yup is goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
is ook goed, ik weet alleen niet precies wanneer ik 'm binnen krijgt. zal ik je een pmmetje sturen?!
ik HOOP dat ik 'm dinsdag binnen heb.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef Chell het volgende:
[..]
Yup is goedAls het overigens ná dinsdag is, dan wordt het wel lastig, want woensdag en donderdag ben ik niet in Den Haag (en we wilden donderdag gaan).
Maar goed, dat zien we dan wel even!
Dussssssssssss.quote:
Ja graag! Ze zijn nu nog een beetje zielig met allebei 1 pakjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:53 schreef Chell het volgende:
Ik heb zes pakjes onderweg naar Piet van Bix en hier nog één pakje liggen. Ik sla ze nu eigenlijk af als ik bij AH ben, maar ik wil ze anders voor jou jongens ook wel bewaren Maneek![]()
Jamaar het isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:16 schreef bixister het volgende:
haha Tearsong, ik vond de nummers intypen al veel werk, maar jouw man heeft het echt heel uitgebreid gedaan zeg. ik denk dat we wel wat ruilmateriaal hebben!
Das idd gloep!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jaaaa fijn
'M`n maxi-cosi is net opgehaald wegens nooit meer nodig *gloep*
pfff..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
F. is net naar de supermarkt geweest om ijs te halen. En kwam terug met 2 soorten ijs. Koffie-ijs en 3-soorten-chocola.![]()
jaaaa dat zijn de lekkerstequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
pfff..
Cookie-dough of Peace of Cake
Die dusquote:
De Shell hier welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef huuphuup het volgende:
Oooooh ijs!!
Shit 3 over 8
super net dicht.
Zou de benzinepomp Ben&Jerry's hebben?
Phish Food ftw!
AH is tot 22 uur openquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef huuphuup het volgende:
Oooooh ijs!!
Shit 3 over 8
super net dicht.
Zou de benzinepomp Ben&Jerry's hebben?
Phish Food ftw!
Dát is de allerlekkerste!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oxy wat naar dat internet het niet deed, maar wel fijn dat je nu aan je gedichten verder kon! Hoe is het met de verhuizing?
Beaker wat een pracht van een jurk ooken leuke foto!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Hotel New Yorkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:09 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dát is de allerlekkerste!!
Leuk Beaker, is dat in Dudok of niet?
ja, niet in schubbekutteveenquote:
Op 28-2 krijg ik de sleutel, dan gaan we 1-3 en 7-3 en 8-3 klussen, verven, schoonmaken, en rondkijken (gewoon, een boekje lezen in mijn nieuwe kamer en wennen).quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:10 schreef Saffier het volgende:
Oxy wat naar dat internet het niet deed, maar wel fijn dat je nu aan je gedichten verder kon! Hoe is het met de verhuizing?
Heb ik een keer gedaan na een feestje van een collega. Schaamde me ook kapot, zeker na haar reactie de dag erna...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:22 schreef Memmel het volgende:
Heb net een uur met Anna in bad gezeten. Meer wegens zelfbescherming, want ik ben al de hele dag niet lekker en zo kon ik Anna een beetje rustig houden. Gisteren zijn we uit eten geweest en we waren met 2 auto's (allebei uit het werk daarheen). Ik zeg tegen J. : ik vul de meter niet meer bij hoor, ik ga naar huis, ik ben niet lekker. En voordat ik de auto in kon stappen....
![]()
![]()
. Ik schaam(de) me helemaal kapot. Wat was ik misselijk zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De andere muren worden, gewoon wit. Een muur beneden wordt rood-roze en een muur boven ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Saffier het volgende:
Wat leuk Oxy, ik ben benieuwd naar die kleur! Welke kleur komt er op de andere muren? Of allemaal dezelfde?
die van Buurman en Buurman?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef huuphuup het volgende:
Omg! Xfactor![]()
dat ene grietje... ik wil dr slaan... wat is die irritant zeg
Ik heb haar in gedachten ook al heel vaak geslagen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef huuphuup het volgende:
Omg! Xfactor![]()
1 maar?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef huuphuup het volgende:
Omg! Xfactor![]()
Kom naar het xfactor topic dan! heerlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef huuphuup het volgende:
oh dat ken ik niet, dit staat aan en ik blijf een beetje hangen in mn ergernis geloof iknu wil ik weten hoe het afloopt met dat stomme kind.
Stom programma haha.
Zie je, dit soort dingen moet je met vriendinnen samen kijken, met een hoop vreet erbij enzo, kun je schaamteloos commentaar geven
Oh nee, vinden ze echt geweldig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef pinquit het volgende:
debuuf! dat klinkt meer als iets wat je kijkt als de kinderen op bed liggen juist
Deathliest Catch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
Pinq!
Ik ben stiekem fan van die Crabfishers!![]()
![]()
Hele stoere mannen die in de vrieskou krab vissen. Met heel veel (uiteraard weggepiept) gescheld en stoere mannen gedoe!quote:
maak je niet druk, die komt vast nog wel langswaaienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef Saffier het volgende:
Brocka zolang het virtuele zijn graag en voor het echie ben ik nu pasta aan het maken![]()
Kind ligt net op bed, x factor staat op maar mevrouw irritantje heb ik dus gemist
Ja, tuurlijk... Duh!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef Saffier het volgende:
Rocka was nogal brokkenpilootje van de week, vandaar Brocka
zie je PM, en de mailbox van manlief.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:41 schreef TearSong het volgende:
[..]
Jamaar het is
a) een geek
b) een papa die bijna net zo enthousiast is over die plaatjes als z'n zoon![]()
Dus dan krijg je dat
Wij ook, zitten er elke maandag klaar voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Brighteyes het volgende:Pinq!
Ik ben stiekem fan van die Crabfishers!![]()
![]()
Wie wat waar?quote:
Als ik jou toch niet hadquote:
Ja, hoe dom kan je zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:50 schreef tessie het volgende:
Ik heb echt wel gelachen bij XfactorDat ene meisje.... Ja, hij zei dat we apfelkornen waren ofzo... maar of dat nou goed of slecht is....
ok!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:44 schreef huuphuup het volgende:
ik had iets zondag maar ik weet niet meer wat![]()
ff nazoeken
Toch niet! Morgen! Valentijnsdag...
Meeten zondag pinq?
Oh, dank je. Nou hij kan het hebben hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Marc-Marie Huijbregts draagt een pruik
is goed, ken ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:01 schreef pinquit het volgende:
[..]
ok!
neem ik wel skadhd mee, want ik zou eik met haar naar den haag
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:25 schreef huuphuup het volgende:
ohja![]()
muh
nouja, als jullie hoognodig Den Haag inmoeten dan moet je dat maar doen, als je graag thee en meuk wil dan ben je hier ook welkomjouw feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |