is dat alles wat je te melden hebt?quote:
Gewoon opmerkelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
is dat alles wat je te melden hebt?
/carequote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:52 schreef Olep het volgende:
[..]
Gewoon opmerkelijk.![]()
En een compliment, gewoon omdat het kan.
Doe normaal tegen de users.quote:
ga je hond vingerenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:55 schreef Olep het volgende:
[..]
Doe normaal tegen de users.
Voorbeeldfunctie.![]()
Ik kies A, lekker belangrijk of iets een TTT isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:12 schreef Dirkh het volgende:
Zeg H_h, je bent nu bijna twee maanden mod, maar er is nog geen TTT bij gekomen.
Komt dat omdat je TTT overated vindt of dat er nog geen TTT's zijn geopend?
Er is geen A, maar het antwoord is wel goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kies A, lekker belangrijk of iets een TTT is![]()
![]()
yup, TTT is zwaar overated.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:12 schreef Dirkh het volgende:
Zeg H_h, je bent nu bijna twee maanden mod, maar er is nog geen TTT bij gekomen.
Komt dat omdat je TTT overated vindt of dat er nog geen TTT's zijn geopend?
Hoezo verder nog iets? Doe eens ff normaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
yup, TTT is zwaar overated.
verder nog iets?
Meenemen of hier op etenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoezo verder nog iets? Doe eens ff normaal.
Ach iedere avond komen er minstens 10 kuttopics over ene Paultjuuuuh voorbij en die mogen op de een of andere manier allemaal open blijven. ONZ kan in deze vorm net zo goed opgedoekt worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:25 schreef Dirkh het volgende:
Twee baggertopics openen en geen een gaat er op slot.
Hee hee hee btje rustig jij hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ach iedere avond komen er minstens 10 kuttopics over ene Paultjuuuuh voorbij en die mogen op de een of andere manier allemaal open blijven. ONZ kan in deze vorm net zo goed opgedoekt worden.
Hou je muil Paul, je lijkt net Olep zo.quote:
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:25 schreef Dirkh het volgende:
Twee baggertopics openen en geen een gaat er op slot.
hij is weer openquote:Op zondag 1 maart 2009 11:06 schreef Drijfzand het volgende:
* Drijfzand ongenoegen uit over sluiten Fluitbekzeenaalden
Done.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:17 schreef bikkeltje2 het volgende:
Mag de discriminerende opmerking van Porsche1 uit de topic 'Van welke mensen walg je het meest: jouw top drie!' verwijderd worden. Het vervuild de topic en maakt deze behalve onsmakelijk, ook dood. Bij voorbaat dank.
mijn hond heet bikkelquote:
Huillie.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:17 schreef bikkeltje2 het volgende:
Mag de discriminerende opmerking van Porsche1 uit de topic 'Van welke mensen walg je het meest: jouw top drie!' verwijderd worden. Het vervuild de topic en maakt deze behalve onsmakelijk, ook dood. Bij voorbaat dank.
doe jij dat eens lief vragen?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:28 schreef Sena het volgende:
Verzin hier nieuwe bezuinigingen voor Ryanair
Plak daar eens een ontopic seal op.
Huh?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Het_hupt het volgende:
[Archeologische graaftocht] De oorsprong van de TVP?
sealtje dr op
ontopic seal op n topic met louter ontopic reacties, capice?quote:
Ja, waarom een TTT?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ontopic seal op n topic met louter ontopic reacties, capice?
wat Ludo zegtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
Een seal wil nog niet zeggen dat het een TTT is hè, slechts genomineerd daar voor.
Ja, maar waarom? Ik vraag het mij gewoon af. Ik zie niet wat er zo bijzonder is aan dat topic.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
Een seal wil nog niet zeggen dat het een TTT is hè, slechts genomineerd daar voor.
wij willen gewoon zien dat er ontopic wordt gepost, tvp enzo worden verwijderdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:02 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, maar waarom? Ik vraag het mij gewoon af. Ik zie niet wat er zo bijzonder is aan dat topic.
Ok, duidelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:25 schreef murp het volgende:
[..]
wij willen gewoon zien dat er ontopic wordt gepost, tvp enzo worden verwijderd
Toch die sealtjes eens herzien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:25 schreef murp het volgende:
[..]
wij willen gewoon zien dat er ontopic wordt gepost, tvp enzo worden verwijderd
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:28 schreef Sena het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Het_hupt het volgende:
[Archeologische graaftocht] De oorsprong van de TVP?
sealtje dr op
Och, ik quotte het niet om een sealtje te krijgen. Een topic dat oproept tot het vinden van de oudste tvp waarbij users verder niets toevoegen krijgt een sealtje, maar een topic waarin mensen iets letterlijk kunnen bijdragen niet.quote:
had um al eerder willen zetten, maar had nog niet overlegd, was me doorgeschoten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef Sena het volgende:
[..]
Och, ik quotte het niet om een sealtje te krijgen. Een topic dat oproept tot het vinden van de oudste tvp waarbij users verder niets toevoegen krijgt een sealtje, maar een topic waarin mensen iets letterlijk kunnen bijdragen niet.
donequote:Op maandag 2 maart 2009 18:28 schreef Sena het volgende:
Bij deze dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:42 schreef murp het volgende:
[..]
[..]
flikker eens op, voor klachten zie FB ONZ
dus het is de enige baggertopic dat nu open is?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bij deze dus.
Niet dat ik de illusie heb dat er ook maar één mod is die gewoon eerlijk toegeeft dat het eigenlijk niet kan dat modjes wél baggertopics mogen openen en andere users niet ....
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:46 schreef murp het volgende:
[..]
dus het is de enige baggertopic dat nu open is?
Nee, dat niet. Maar in plaats van die baggertopics op te ruimen, wordt er nu gewoon een nieuw baggertopic geopend.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:46 schreef murp het volgende:
[..]
Ach, alsof jij daar naar kijkt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:47 schreef murp het volgende:
als jullie nou eens de TR knopje gebruiken dan allemaal verzuurd te doen
flikker toch op
Voorbeeldfunctie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:46 schreef murp het volgende:
[..]
quote:Een rolmodel is een persoon of een type persoon of persoonlijkheid, die een voorbeeldfunctie vervult voor een bepaalde groep mensen.
Waarom zouden wij, of laat ik mezelf nemen is makkelijker, geen ONZinnig topic mogen openen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bij deze dus.
Niet dat ik de illusie heb dat er ook maar één mod is die gewoon eerlijk toegeeft dat het eigenlijk niet kan dat modjes wél baggertopics mogen openen en andere users niet ....
oei, dan ga ik nu al het bagger dichtgooien en lekker ONZ doodmoddenquote:
Nee hoor. Ik vind zelfs dat crew zeker mee moet posten in ONZ, om het goede voorbeeld te geven. Maar als het betreffende topic werd geopend door een willekeurige user ipv een mod, zat er al lang een slotje op.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zouden wij, of laat ik mezelf nemen is makkelijker, geen ONZinnig topic mogen openen?
Is ONZ dan verder voor crew verboden?
Ik ga stilletjes wenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |