Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Was die uitspraak niet van Balkenende, Dirk?
Dat is dan mooi. Tevens weer een bewijs van wat ik eerder schreef. Maar je hebt er toch maar weer een post bij, tikt lekker aan zo.quote:
homo >> sex of r&pquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:03 schreef Olep het volgende:
Kan die HOMO reeks niet naar een ander subforum?
En de Eindhoven reeks?
Idd wat doet dat homotopic in ONZ eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
homo >> sex of r&p
eindhoven >> sta
Ha, je moest eens weten. Je moet eens in de AT kijken in plaats van alleen de MyAT, dan schrik je je helemaal de pleuris.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Paul het volgende:
Ik vind het een btje eng worden hoeveel bagger er open mag blijven
Ja, ik denk dat het een geheime tactiek isquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ha, je moest eens weten. Je moet eens in de AT kijken in plaats van alleen de MyAT, dan schrik je je helemaal de pleuris.
[HOMO] hoort gewoon 100% in ONZ.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd wat doet dat homotopic in ONZ eigenlijk
Om datgene wat Dirkh boven je zegt, het zelfde geldt voor de Eindhoven.quote:
En dat kan niet centraal?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om datgene wat Dirkh boven je zegt, het zelfde geldt voor de Eindhoven.
Wat is er niet centraal aan [HOMO]? Zij houden het toch cenrtraal, in tegenstelling tot klootzakken die de boel in het algemeen zitten te verkloten?quote:
Ik bedoel bij de andere centrale topics.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is er niet centraal aan [HOMO]? Zij houden het toch cenrtraal, in tegenstelling tot klootzakken die de boel in het algemeen zitten te verkloten?
Gebruik dat erwtje eens wat ergens bungelt. Dat maakt het bespreken wat makkelijker.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Maar het is wel weer gezellig in ONZ.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Maar het is wel weer gezellig in ONZ.
En ook niet centraal?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:41 schreef NJ het volgende:
HOMO gaat nergens heen. Eindhoven ook niet.
Was vroeger zo. Nu kennelijk niet meer. Ik zou niet weten waarom niet meer en ik zou ook niet weten waarom het wel centraal zou moeten.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Die Brabanders en homos (kan enig overlap tussen zitten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |