Het is dus dit (maar dat 'i wonder what you do' staat er dus gewoon in):quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rick sprak Anniek aan op de Hello die ze op het vliegveld kocht, en Rick vroeg zich af waarom ze dat deed..... "I wonder what you do"
Rick haalde trouwens Anniek en Jon binnen bij de Citadel (foto-opdracht) door te roepen waar ze heen moesten, lijkt me niet dat de mol dat doet![]()
Ik denk dat Rick eruit gaat
Wel een ongelooflijk slappe stille hint dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat dat toeval is. Kan een stille hint zijn naar de mol die Rick (als enige?) opgepikt heeft. Net zoals dat Yvon Jaspers "mol" schreef in haar eten.
Anniek is voor mij op dit moment duidelijk de mol.
huhuh, ik had "niet gek" vervangen door "niet voor de hand liggen" en toen was het fout. Ik vind het dus plausibel.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:21 schreef Marrije het volgende:
Zo raar vind ik het niet dat iemand van het productieteam die Hello al gezien zou hebben, die kopen ook wat te lezen voor onderweg en zouden zodoende ook allang (desnoods een dag of wat) die Hello hebben kunnen zien. Maar goed, we weten het (nog) niet.
he Avonne long time no see
Deze vind ik echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg ver gezocht. het kan heel erg leuk zijn om dingen heel ver te zoeken, maar neem het dan vervolgens niet al te serieus...quote:Op zondag 15 februari 2009 19:28 schreef avonne het volgende:
[..]
huhuh, ik had "niet gek" vervangen door "niet voor de hand liggen" en toen was het fout. Ik vind het dus plausibel.
Anyway... hoi
ik heb nog een theorie tenaanzien van de foto's van de vorige mollen in het kasteel.
-------------------------------------------
Rij 1 : Seizoenen 3 + 1 = 4 = D
Rij 2 + 3 + 4: seizoenen 6 + 2 + 4 + 7 = 19 = S
Rij 5 + 6 : Seizoenen 8 + 5 = 13 = M
Rij 7 : ?
DSM? = Dennis Storm Mol?
Ik vind het juist erg knap gespot! Hoe kom je erop, wow. En het past in mijn straatjequote:Op zondag 15 februari 2009 20:57 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Deze vind ik echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg ver gezocht. het kan heel erg leuk zijn om dingen heel ver te zoeken, maar neem het dan vervolgens niet al te serieus...
Ik heb maar een héél klein beetje andermans waarnemingen gerangschiktquote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het juist erg knap gespot! Hoe kom je erop, wow.
Miluschka stond tussen de andere (niet BN-er) mollen.. ik vermoed eerlijk gezegd dat dat vraagteken gewoon voor de mol van dit seizoen staat..quote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Was sebas niet diegene die miljuska op de plek van het vraagteken gezet had? Waarom is dit hem alleen opgevallen?
Inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Maartel het volgende:
ik vermoed eerlijk gezegd dat dat vraagteken gewoon voor de mol van dit seizoen staat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |